Great! Varaan kylläkin paikan jonon hänniltä itselleni, vaikka räkää ei koneessa olekkaan. :)
Printable View
Great! Varaan kylläkin paikan jonon hänniltä itselleni, vaikka räkää ei koneessa olekkaan. :)
Tuntuu olevan suuri tungos sinne jonon perälle :)
Minä se koko ajan olen. Ei ole muita näkynyt. Ihan toivoisin joskus juttuseuraa perälle niin uskaltaisi porukkalenkille.
Mä saattaisin kans olla vapunpäivänä lähdössä aulangolle polkemaan jos vielä melontalenkin jälkeen jaksan.
Tuun ehkä läskillä tai sit crossarilla. Täpärissä on ketjut rasvaamatta eli huolto kesken niin sillä en nyt polje. En minä laiska ole mutta....
Ja asiasta kuuseen, olisko kellään asiaa On Onen nettikauppaan? Jotain pientä tavaraa tarttis sieltä.
Aijai, paineet pysytellä oikealla reitillä kasvaa :)
edit: http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/H%C3%A4meenlinna huonolta näyttää..
Oliko niitä oppaita tulossa?
Jep. On kylmä, märkä ja TUULEE. Ilmatieteenlaitos ei pahemmin helpotusta lupaa. Voiko jäsen edu laittaa vaikka yhden kahden aikaan viimeisen päivityksen ajetaanko vai nou? Tällä kelillä ei kyllä pahemmin huvita.
Joo, ilmoittelen.
Jos olette menossa, voisin tulla mukaan. Klo 15 Heikkilästä voi tehdä vähän tiukkaa. Jos en ehdi siihen, lähden ajelemaan reittiä kotoa (Aulangontorpalta) vastasuuntaan.
Jos sataa niin kastuu. Kilometrimäen jälkeen oli keli mikä hyvänsä tiedän, että lämmin on :) kolmelta saattaa pari pisaraa vettä tulla, mutta kyllä se poutaantuu vielä
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Tulen paikalle klo 15.
Lunta/räntää tulee nyt ja ilmatieteenlaitos ennustaa yli 90% todennäköisyydellä sadetta kolmelta, joten tänään jää reitin esittely väliin.
Edittiä: jaha, no jos poutaantuu niin harkitaan..
Kohta tarttis tietää kannattaako paikalle tulla koska menee tuohon ajamiseen oma aikansa...
On meitä ainakin kolme lähdössä.
Ei tuo keli mikään mahdoton ole. Normaali suomalainen kesäsää :)
Olipas nopea vastaus. Hyppään just kohta autoon ja lähden ajelemaan. Goretexkondomi on mukana jos keli oikein perkelöityy. :)
No niin enpä sitten ehtinyt mukaan aulangon fillarilenkille kun aamun melontaretki venähti iltaan asti. Tuuli sopivasti kovaa, lunta satoi ja hauskaa oli koko rahalla. Näpitkin ihan mukavasti jäässä.
Ja en ymmärrä tätä juttua että "mä en ainakaan lähde polkemaan jos sataa vettä". Sateella ajetaan sateessa, varusteet kelin mukaan niin hyvä tulee.
Mukavasti tuli porukkaa ja keli oli mitä parhain. Aurinkokin näyttäytyi.
Reittikin taisi mennä suurinpiirtein oikein :)
Kiitokset lenkistä. Hienon ja todella monipuolisen reitin olette kasanneet. Eikä kukaan edes nauranut (julkisesti) meitsin lokasuojille. :p
Onneksi kunnolla polkuja osaavilla riitti maltti odotella hitaammatkin mukaan. Ei se kerta kahteen kuukauteen polulla olo mitenkään lisää tuota vauhtia poluilla. 1h 55 min ja sekunnit päälle oma aika tuolle päiväiselle reitille. Tosin tulee muistaa minulla on automaatti taukoilu mittarissa päällä. Kilometrimäki ei jostaan syystä segmentoitunut.
Kiitokset kaikille, toivottavasti jäi intoa vielä 24. päivä ajaa uudestaan :)
Mä käyn huomena (su) aamupäivällä ajelemassa maantiellä. Startti n. klo 10-10:30 ja paluu puoliltapäivin, eli lyhyt ja hidas :)
Okei, mä säädän itseni kymmeneksi puomille.
Vähän aikasta on.. pitäis ensin keretä ajaa 150km autolla, mut jos joku lähtee maantielle hissukseen iltapäivällä niin mäki voisin lähteä
Menee muutaman minuutin yli..... Tulossa ollaan kuitenkin
Voi helv.. näin teidät poltsarin ympyrässä kun yritin keretä mukaan
Hyvä pk lenkki oli :)