^¨ Et.
Printable View
^¨ Et.
Löysin poistomyynnistä nastarenkaat hintaan 10e (Nokia W106 47-622) ja siitä sain idean tehdä itselleni erikseen talvipyörän.
Onko tämä runko hintaisekseen hyvä? http://www.bike-discount.de/shop/k30...pro-frame.html
Ja mahtaako tuohon mahtua 47-622 renkaat?
Tarkoitus tehdä sinkula tai napavaihteinen. Onko yleensäkään mitään järkeä yrittää koota itse? jos alennuksista keräilee osat pikkuhiljaa niin voiko saada halvemmalla edes?
edit: Tää ei tainnut nyt mennä ihan oikeaan threadiin kun on Varusteet -alueella. Pahoittelut, käytin hakua ja tsekkasin vain threadin nimen.
Kaappaan ketjun, mulla on Tektron R200A:t. Toisesta on tippunut johonkin metsään se pikavapautin. Saako niitä kaupasta lisää vai pitääkö koko kahva vaihtaa?
Saakos mistään vihreätä heijastinteippiä? Nää paikalliset putiikit myyvät ei oota eikä viitsi etsiä. Kiitokset etukäteen.
Kävitkö veli Grandi Berangerilla V-niskalla.? Sattumoisin jouduin itse asioimaan putiikissa ja näin tiskillä erivärisiä heijastinteippejä. Nopealla katsauksella en huomannut oliko rihveetä (lähes värisokea kun olen)
Pitänee huomenna kävästä ku muutenkin asioita hoidettavana ja samalla koe ajais Fargon.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2
Hellsinkissä taperoll myy vihreeäkin n. 120cm kapiana suiruna.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Grandi66
Eipä ollut berangerissa vihreetä. Sit jostain muualta.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2
Mää voin laittaa sulle kirjekuorellisen.^
Tämä on varmasti hirveän tyhmä kysymys, mutta pakko kysyä kun itse ei tajua. Canyonissa ( https://www.canyon.com/_en/mountainb...ke.html?b=3173 ) on vakiona edessä 180mm levy satulan post mount kiinnityksellä ja adapterilla. Takana on vakiona 160mm levy satulan post mount kiinnityksellä ilman mitään adaptereita. Käykö tuo etuadapteri taakse jos vaihdan 180mm levyn sinne?
Miksi haluat tehdä tuollaisen vaihdon?
Laitoin eteen 200mm levyn ja taakse tyrkkäsin tuon 180mm. Samalla vaihdoin slx-jarrut. Nyt tuntuu pysähtyvän, mutta mietin, että onko tuo adapteri takana nyt ok vai ei. Pitänee tutkia sitä tarkemmin kunhan ehtii.
Edittiä. Näyttää takajarru olevan ihan oikeassa kohdassa tuolla etujarrun 180mm adapterilla. Hyvä näin.
Alla vannejarrullinen (maantie)fillari, edellinen kosketus vannejarruihin 90- luvulta. Millä vanteiden jarrupintoja puhdistetaan? Onko bräkleen liian tymäkkää? Vieläkö jengi hioo jarrupalojen pintoja?
Uutena lajin innokkaana harrastajana ihmetyttää, miksi satulat ovat niin kovia, että housuissa tarvitaan pehmusteita?
Normaalin pituisessa ajossa pehmeä satula imeytyy välilhaasi ja nivustesi hermoihin. Joko sattuu tai menee tunto munista. Ymmärrät sitten kun ajat pidempään.
Ohut "pehmuste" on järkevämpi laittaa kitkaa poistavan lycran ja ihon väliin kuin ryppyisten & hankaavien housujen ja satulan väliin.
Ei sattuis kenelläkään olemaan pääkaupunkiseudulla nurkissa Sramin maantievannejarrujen jämiä? Säädin juuri Redin takajarrua (hopeinen, oisko 2010 tai 2011 malli), kun vaijerin pään "nipistypultti" katkesi. En omasta mielestäni edes vääntänyt kovaa... Vähintään uudelle pultille, prikalle ja vastapalalle(?) olisi tarvetta. Kyseessä on siis se kohta, jossa vaijeri kiristetään itse jarrulaitokseen (samassa nipussa on siis jarrun "pikalinkku"). Uusia jarruja ei heti kärkeen viittisi lähteä metskaamaan. Luulisi Rivalin ja Forcen voivan myös toimia elintenluovuttajina.
http://www.hi5bikes.fi/~MNyxx0000001...M-005115048010
Eli ylävitosesta uusi, jos ei sopivaa ruuvia löydy esimerkiksi Ruuvikulmasta tai muusta ruuveihin erikoistuneesta liikkeestä.
Kellään linkata mikä SKU dx.comista on se tarvittava vempele jotta noita riistovalon akkuja voi ladata? Taisi tulla itse riistovalon mukana mutta nyt se on Siivottu talteen.
Edit: löyty: http://www.lightmalls.com/8-4v-li-po...t-battery-pack
Jos keula on varustettu lukituksen kaukosäädöllä onko se namikka pakko asentaa? Siis onko joku toiminnallinen edellytys, esim. pitää olla joku vaijerin esijännitys tjsp. jotta keula toimisi normaalisti?
Jos jollain henkilöllä olisi vaikka tiedossa hyvällä tarjouksella moinen keula, muttei hän edes kaipaa lukitusta eikä etenkään sen kaukosäätöä ohjaamoa sotkemaan...
Tarkoitus on ottaa Bontragerin maantievanteista tarrat pois. Millä saa liiman pois maalia viemättä?
Lämmittämällä ja Bräkleenillä loput.
Oisko hiustenkuivaaja sopiva lämmitin?
Stanin kehistä teipit lähti pois ihan vetämällä lämmittämättä eikä minkäänlaisia liimanjämiä jäänyt vanteeseen. Käyttäjäystävällinen tuote siis.
Pointti oli, että kannattaa kokeilla ensin ilman mitään taikatemppuja... voi onnistuakin.
Ok, kokeillaan ilman lämpöä vaikka pikkiriikkisellä määrällä bräkleeniä. Muuta liutinta ei oo just nyt käsillä..
Led Lenserin P7 putosi vaimon pyörästä tänä aamuna ehkä jossain Munkassa. Oiskohan sattumalta päätynyt talteen jollekin rehelliselle? Kahvirahat ainakin...