Katselin sen juuri äsken. Ollaanko nyt siis "veljeksiä" ?
Printable View
Last King of Scotland
Avatar kaksiulotteisena. Visuaalisesti hieno, jäi miettimään millainen olisi 3D:nä.
aamupäivällä katsoin jo täällä kehutun Arthurin
ja äsken teemalta Täältä Ikuisuuteen
Punainen paroni. Ensimmäisen maailman sodan hävittäjälentäjä ässästä. Aikas hienoja lentokoneita olivat haalineet elokuvaan.
Teemalta eilen Puccinin La Boheme filmatisointi. Kuorokohtaukset olivat toteutettu hienosti, mutta mieluummin mulle live-taltiointeja.
Rolando Villazon on paras Rodolfo ever! Anteeks vaan Pavarotti, Björling, Domingo & co.
Wargames dvd:ltä. Tuo leffa lämmittää aina tämmösen ikinörtin mieltä!! :D
Ford Fairlane
Tyttö joka leikki tulella
Aika karmea. Pidin.
Käytiin pikkuveljen kanssa katsomassa Avatar 3D klo 10 näytös tennarissa. Oli muutenkin ensimmäinen 3D leffa minkä olen päässyt katsomaan ja vaikutti oikein hyvältä :)
Rocky Balboa eilen töllöstä.
A Serious Man leffateatterissa
Menneisyyden ote DVD:ltä
Tervetuloa Mogadishuun teeveestä
Eilen.
Wallander: Syyllisyys
Tänään Helsingissä Tennispalatsi 1 isolta kankaalta Avatar 3-D.
K ä s i t t ä m ä t t ö m ä n hyvä elokuva.
Odotusarvot olivat melko nolla ja odotin henkilöhahmojen olevan taas tyypilliseen Hollywood tyyliin seitinohuita ja epäuskottavia.
Olinpa väärässä... Elokuva oli tarinaltaan ja kerronnaltaan uskomattoman hieno. 3-D toimi upeasti. Väkivaltaa oli hyvin vähän, mistä iso plussa. Harvoin on tämän tyylinen nykyelokuva koskettanut meikäläistä yhtä paljon.
Henkeäsalpaava. Visuaalisesti hienoin koskaan näkemäni elokuva.
Käykää ihmeessä katsomassa ja nimenomaan 3-D:nä. Ohjaaja Cameron kertoi omien sanojensa mukaan halunneensa kritisoida elokuvallaan länsimaiden vuosisatoja jatkunutta kolonialismia ja Kolmannen Maailman riistämistä. Hieno ja tärkeä kannanotto. Alkuperäiskansat nähtiin automaattiseti sivistymättöminä villeinä, jotka voitiin orjuuttaa/tappaa ja ryöstää alueen luonnonvarat länsimaiden käyttöön.
Vieläkin on aivan leijuva olo.
taxi, jäin kattoon kun siskoki katto. oli vasta kolmas kerta. Ihan jees;)
mosku---...
Avatar 3-d:nä Flamingossa. Ihan nätti elokuva. Tarina aika moneen kertaan kerrottu. Näyttävät erikoistehosteet. 3-d lasit ovat ärsyttävät päässä. Kyllähän ton mieluummin katsoo kuin turpiinsa ottaa.
Uus Star Trek, Hangover, ja Into The Wild...
Onnellinen Mies, juuri loppui teemalta, oliskohan ollu kolmas tai neljäs kerta kun tuon näin, hauska elokuva.
2012
Täyttä tuubaa.
Ameriikan gangsterin, ei ollenkaan tuubaa.
Samalta se pärstä kuitenkin näyttää ton lähes kolmi tuntisen leffan jälkeen.. :D Kunnon jäljet nenässä sen leffan jälkeen :D Kokemuksena 3D leffa oli mieletön ja se ihan alun testi traileri missä testattiin lasien toiminta oli myös hieno.. Siinä tuli kunnolla esille mitä 3D:llä saadaan aikaan...
2012 oli must ihan hyvä sellaisella kieli poskessa tavalla. Oon mä monta paskempaakin leffaa nähnyt. Ehkä mä vaan tykkään ku kaikki räjähtää. Turha siltä on mitään syvyyttä, järkeä tai suuria näyttelysuorituksia odottaa.
Jätkät te katoitte sen väärin.