Eilen iltapäivällä 36 km maantielenkki mukavassa tuulessa :).
Printable View
Eilen iltapäivällä 36 km maantielenkki mukavassa tuulessa :).
eilen ennen pimeän tuloa pari-kolme tuntia cyclolla pääasiassa hiekan peittämiä kelvejä 60 km
Tänään aamulenkin töihin
Äsken 1h57min.
Eilen eka kunnon maastolenkki sitten jälkikasvun syntymän jälkeen (syntyi jouluna), uus fillari alla, lämmintä 20°C, shortsit ja lyhythihanen ajopaita päällä, eikä kuntokaan ole ihan niin huono kuin pelkäsin!:cool:
äsken crossarilla 1h39min kevyttä palauttelulenkkiä klv/sivutiestöjä pitkin .. Metsätiestöt osottautu niin märiksi/jäisiks, että päätin pysyä niiltä vielä poissa :D
Tänäänkin 133km maantiefillarilla! Maaliskuussa ajettu jo melki tuhannen :)
Vapaapäivää vietin sukkahousuissa ja Takkabaarissa kävin pyörällä. 85 km.
Eilen ja tänään reilut maantiesatkut.
Kaksi ja puoli tuntia polkuja ja kevyenliikenteen väyliä.
Tos iltasella cannarilla..nastoilla. .kohta pärjää ilmankin..mukavaa puuhaa !:)
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Äsken 2h25min.
Tänään tämän vuoden ensimmäinen ulkolenkki 1h37min. Mukava totutella taas vastatuuleen.
:rolleyes:Tänään tuntui että tuulta oli jonkun verran vähemmän kuin edellisinä päivinä. Pari tuntisen kevyen krossarilenkin kävin heittämässä. Hieno päivä:cool:. Taidan lähteä vielä kävelemään myöhemmin...
äsken 2h30min maantielenkkiä :) Pikkasen lopun tuuliennuste meni pieleen, kun ei ihan myötäistä ollutkaan vaan suoraa sivutuulta hiukan.. Noo parempi sekin, kuin hirmutornado suoraan naamaan, jota on viime päivinä piisannut :p
Kolme tuntia true-meininkiä poluilla. 26 tuumaa, täysjäykkä, jarruton ja fiksi.
Tunnin iltapyörittely pölyisillä asfaltti- ja kuraisilla sorakelveillä.
Xc kisa Haukannieni jkl..jäykällä nastat alla..kurasta mut kivaa..!:)
Neljä tuntia aurinkoista maantietä. Maantiekiitäjän selästä ehdin juuri havaita, että jotkut ressukat olivat vieläkin liikkeellä rossareilla ja talvikumeilla.
äsken 1h07min kevyttä pyörittelyä maantiepyörällä :) Nyt pitäis ajaa vähän varastoonkin, kun talviset kelit tulee takas hetkeks :o
Työmatkat tänään pidemmän kaavan kautta pari tuntia niin kehtaa mainita.
Rapian 70 kilsaa crossarilla, suvikumeilla ja kepoisimmilla maantiekiekoilla naatiskelin. Eka ja vika kilsa on tätä savi/vesi/soraränniä johon oikeesti 30millinen kumi uppoo oikein mukavasti. Aina tähän vuodenaikaan miettinyt että aito cyclocroskisabaana. Jos tommosessa kelissä joutusin oikeesti kilpaa ajamaan niin sikäli kuin maaliin pääsisin niin mulle pitäis tilata Monoselta haku-auto.
Äsken 2h23min.
Eilen pari tuntia trailipaukutusta...
Pidennetty työ ja -matka-ajelut sekä perään vajaa viisi kymppiä krossarilla maantietä ja hiekkaa.
Äsken vuoden ensimmäinen lenkki maantiefillarille. Piti käyttää tilaisuus hyväksi kun kelit on kohdallaan.
äsken (kotiovelle klo18) 2h19min maantielenkkiä auringonlaskun / sateen ennen . Just kotisuoralle tullessa piskotteli ekat pisarat, joten olipa hyvin ajoitettu kotiintulo ja lenkin pituus :)
Äskön kävin polkuja ym..teitä..!:)
Vuoden eka lenkki uudella trifillarilla, ajoasentoa säädellen. Kyllä vaan veti hymyä naamalle kun pääsi vetelemään slickseillä myötätuuleen, vauhdinhurmaa sanoisin!
Eilen säätö lenkillä ja tänään ensimmäisellä kunnollisella maantielenkillä tänä vuonna. Vajaa pari tuntia, hyvältä tuntuu uusi pyörä.
Tänään 37km duunimatkaa.
Töistä vähän mutkan kautta kotiin. Parisen kymppiä.
Vedin kärryä eestaas. Huomattavasti mukavampaa, kun ei ole sohjoa maassa.
Äsken 1h50min.
Aamulla 3 tuntii ja sitte saunaan.
110km yllättäen lähes koko matka vastaiseen
Äsken rapiat 60km ja 2h20min maantiellä.
Päivällä kävin polkuja oli liukastakin..mut enimäkseen sika kivaa !:)))
Äsken pari tuntia metsässä rymistelemässä..
Eilen pari tuntia. Harvemmin olen ollut yhtä märkä. Läskipyörän renkaat ovat loskakelillä varsinaiset kurasuihkut.