Pääsin sanomaan Alkon myyjälle, hänen suositellessaan kuivia hapokkaita valkkareita: "Ei sen väliä, se tulee muijalle..."
Printable View
Pääsin sanomaan Alkon myyjälle, hänen suositellessaan kuivia hapokkaita valkkareita: "Ei sen väliä, se tulee muijalle..."
Kävin potkimassa renkaita pyöräliikkeessä. En kylläkään itselle ollut (tietenkään, vaan kaverille) katsomassa uutta pyörää.
Kävin verenluovutuksessa. Palkitsin itseni sen jälkeen pizzalla ja Viikatteen uudella levyllä.
Putsasin parvekkeelta kuusen siitepölyt lehtipuhaltimella, tietty bensamoottorisella.
Sain raahattua perheen huonoimman shoppailijan kaupoille, josta saimme hänelle uusia kenkiä ynnä vaatteita.
Kävin ihailemassa erilaisia traktoreita ja puimureita Tuorlan (maaseutuoppilaitos tms.) avoimien ovien päivässä.
Olin panssarivaunun kyydissä. Tämän äijemmäs ei pääse? Paitsi ajamalla itse.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Ostin uuden imurin... vaimolle. ;)
Porasin 30mm reikiä betonimuuriin ja join samalla olutta.
Tässä piereskelen, siemailen bisseä ja kattelen netistä indycareja.
Vedin vaimolle ruohonleikkurin käymään, että ehtii leikata ruohon ennen kuin menee lämmittämään saunaa............. Itselle avasin oluen tietty.
Muijas soitti mulle ja sanoi ihan toisinpäin että vetäs masseun käymhän ja käski saunan lämmittää ja otti halkopinosta sun kossun jonka olit sinne piilottanu .
Oli muuten huudellu sulle perään että hae jääkaapista akuankka limpparia itelles saunaan qu tuut selän pesee!:rolleyes:
Hakkasin jäätävän oksasia puita haloiksi puolitoistatuntia auringossa ilmanpaitaa ja nyt juon olutta siihen päälle.. röyh.. ainii ja kuuntelin radio rockia siinä samalla.
Luen teidän juttuja ja toivon että mulla olis jääkaapissa kaljaa...
Vietin koko päivän tyhjentämällä seulan kuljettimia lapiolla, kun yhden seulan sai laulamaan niin toinen alkoi jumia.
Roikuin puussa ja leikin Tarzania (katkoin kuolleita oksia kirsikkapuusta).
Oli työmaalla sähköt poikki ruokiksella joten söin hernekeittoni kylmänä.
Suihuttelin kirsikkapuut aineella jonka etiketissä on sääriluita ja pääkallo.
Pakkasin vaellusvarusteet ja illalla taas lähdetään pienelle reissulle :)
Otin aurinkoa ja join kahvia nurmikolla ilman paitaa kun vaimo pyöri ympärillä ruohonleikkurin kanssa. Rentouttavaa pärinää. Vaimo sano et klippo on hyvä kone!
^onnittelut^
Teroitin moottorisahan (sahattuani sen toissapäivänä naulaan) ja kävin tekemässä lopuista 3 kuormalavasta takkapuita, pienessä tihkusateessa työpaikan takapihalla .. Ei ollut sahanteroitustaito ruostunut vaikkei muutamaan vuoteen olekkaan tarvinut sitä tehdä. Stihl MS211 puri teroitettuna lautaan ja lankkuun kuin kuuma veitsi voihin :D
tänään "tuulessa ja tuiskussa" kävin polttamassa Stihlillä tankillisen ja silppusin muutamia kuormalavoja takkapuiks .. Senverta vilponen oli tuuli ettei huvita ulkopyöräily tänään :o
Kärräsin puita takapihalle ja huomenna heiluu kirves.
Ajoin John Deere-tuotemerkkistä lumilinkoa. (Kuulosuojat päässä, eli ei ihan niiiiin äijää...)
Söin hyvän makuisen DubleBeefin. Koska olen puolet isompi ja puolet huonompi;) kuin muut. Kakspuöräiset on mun juttu.
Ja lätkämatsiin :)
Kävin tytön kanssa kattomassa Muumeja!
Ei ole kaulinta kun harvoin tulee käytettyä, joten turvaudun aina pulloon. Tällä kertaa http://www.pp.fishpool.fi/~johanna/vod%20003.jpg
En ole ottanut huikkaa.
Kerrostalon lumityöt, kun ei huoltoyhtiön lumiauraa näy eikä kuulu. Pääsee mummot taas ovesta ulos.
Pakkasin laukun ja avasin punkkupullon, hyvää uutta vuotta ;)