Saattaa 6:45 olla liian aikaisin tälle lähdölle, kun kuorsaus kuuluu vielä :cool: Odotellaan flunssasankarin ylösnousu ja liikahdetaan sitten. Voi siis olla meillekin se 9:45 lähempänä todellisuutta...
Printable View
Saattaa 6:45 olla liian aikaisin tälle lähdölle, kun kuorsaus kuuluu vielä :cool: Odotellaan flunssasankarin ylösnousu ja liikahdetaan sitten. Voi siis olla meillekin se 9:45 lähempänä todellisuutta...
Minä istun täällä jo kypärä päässä ja kohta lähettävä polulle ennen kaameaa ryysistä. Jotta mahtuu nääs ajelehtimaan
Intopinkeänä siellä kaivamassa pyörää esille... Tää on tätä, kun toinen on aamuvirkku ja toinen kukkuu pitkään illalla, mutta aina sitä johonkin aikaan liikkeelle päästään. Ensi viikolla voin vaikka joka aamu pinkaista metsää kuudelta, kun on vihdoinkin lomaa.
Minäkin nousin jo ennen klo kuutta. Saadaan sitten ihan oikea porukkalenkki aikaiseksi :) Pitää vielä laittaa leipätaikina tulemaan niin saa huomenna leipoo. Sitten joutaa poluille.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Kuutoset muuttuu yseiksi siinä vaiheessa, kun eturengas uppoaa vauhdissa hankeen.
Noniin, lähtövalmistelut käynnistetty.
Sent from my XT1039 using Tapatalk
Ihan hanurist@
http://i280.photobucket.com/albums/k...319_080541.jpg
Eihän tiällä ole kettään...
Olivat tosi nopeita melkein tuli ketjukolari.Motocrossia ajoivat vähän jälkeen 9.NOPEET.Hyvä ilma oli pyöräillä.
Minuutti myöhässä kohtauspaikalle ja eihän siellä ketään enää ollut. Olisi oltu ajoissa, mutta tuon plussailija takakumi alkoi vuotamaan ja piti pitää pumppaustauko...
kolmisen tuntia pörrättiin ja kantavuus aika vaihtelevaa. peltoaukeat näytti kantavan tasaisimmin, etelän puolen rinteet oli toinen varmahko valinta. Puiden alla riippuu näköjään tippuneen veden määrästä. Kaiken kaikkiaan hauskaa oli ja näitä säitä on odotettu. Ennakkoluulot ja reittikartat saa nakata mäkeen ja ajaa vaan.
Se on joskus pienestä kiinni, taidettiin tosin ottaa n.minuutin varaslähtö vielä kaiken lisäksi. Ihme mies tuo pikkupoika kun lenkkiä kun hyvä tovi jo takana niin vauhti nousee ihan eri strätösvääreihin, mie ainakin loppua kohden aina alan hyytymään, mutta toisilla alkaa jalat aukeamaan. Kivvoo oli ja keli mainio, hankikanto 7+
Nyt aletaan männän jo loukkaus osastolle. Kyrdis alotti jo paljon ennen muita ja kun minä toisiks viimeisenä lopetin kun rupes hitsoomaan kiinni, niin kaveri jäi vielä Tarinaan ajamaan mäki intervalleja!
Joo Hupaa oli taas, niin kuin aina teidän kaa. Kiitos.
P.s. Erikois kumarrus ja hatun nosto kapea renkaiselle Masokistille, kaveri ei kertaakaan valittanut. Kaikenlaisia hulluja se maa päällään kantaa.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Kyllä se tarra "AJOMIES" on ihan oikean henkilön pyörässä. On ne hulluja... Kivaa oli ja seuraavan kerran uudestaan. Kiitos ja kumarrus!
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...be8641a2de.jpg
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...698da996ed.jpg
Porukkakuva lähellä kahvipaikkaa.
Huomenta. Ja kiitoksia kovasti. Mukava lenkki oli eilen- tai kaikki muu paitsi se pellolla ajaminen : D
Aamulla Sammy nähty salaa pyöräilemässä. :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Golf- kenttä ja lähipellot testattu hauskoiksi hankiaispaikoiksi.
En tiijjä millaisia ois nuo polut tykitellä ilman nastoja, kun meinaa liukasta tehä nastoillakin. Tai sitten en vuan ossoo.
Meleko liukkaita ilman nastoja. Eilen ei ihan niin pahoja, mutta tänään meinasi mennä luisteluksi.
Aamulla oli vielä ok, perä meinasi lähinnä karkailla.
Viime yönä ei vasemmalla kyljellään paljon nukuttanut.
Oli liukasta : )
Pushing the rope.
Tilanne oli sitten muuttunut reilusti eilisaamusta... Paikoin yhtä pitävää kuin eilen, paikoin aivan h*lvetin liukasta ja suurimmaksi osaksi siltä ja väliltä. Satanut lumi paransi ja pahensi tilannetta, pitävämpiä paikkoja se muutti vielä pitävämmäksi, kiillotetut liukkaat kohdat se vain peitti.
Hengityselimet joko nukkui tämän reissun ajan tai ne jäi kotiin, mutta helppoa ei ollut. Sammylla & co. näytti olevan parempi meno päällä.
Mitenkä on Siilissä polut pehmentyneet?
Ei tietoo kun en oo paikkakunnalla! Mut Sammyn betonireisillä pääsee vaikka ois puolimetriä sohjoa, joten eikun lenkille. Ja ilmo sit tänne miten pehmeet ne polut on.
Ens vkolla jos on muita lomalaisia niin jonkun +6h lenkin yöaikaan vois tehdä. Mieluummin maastossa toki asfaltillakkii, tai vaikka seka-ajona.
Käärmelahdessa oli pehmeetä. Jalkaisin kävin kokeilemassa. Iltapäivällä cyclolla asfaltilla aurinkolenkkille.
Pehmeätä on jo, vielä polut kantoi, mutta vain vaivoin. Taitaa tulla pakollinen polkutauko, pitää katsella muita alustoja...
Maantie kausi avattu. Kävin tulla aika-ajopyörällä kun tuli semmoinen joskus hommattua.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...5c5e89f7fe.jpg
Siilinjärvi- Varpaisjärvi-Nilsiä-Pajulahti-Siilinjärvi. Varpaisjärvelle oli yhtä juhlaa oli kuiva tie, myötätuuli, linnut viserti ja matka taittuu! Varpaisjärvelle kohti Nilsiää oli sivu vastanen, paljon märkää tietä ja jalat alko väsyy. Nilsiä-Pajulahti todella märkää, lihakset huusi Hoosianna ja p...keleesti autoja. Pajulahti-Siilinjärvi en tiedä miten tulin ( mies aivan kuitti), kevlillä pirusti sepeliä. No kaikkiaan hyvä eka maantie lenkki. 87,3km, 3h20min.
On se huejja, liekkö tuo nyt kovin viisasta kuitenkaan [emoji18]
Itse tuli käytyä perheen kesken patikkalan laavulla makkaran paistossa polkuja pitkin kävellen , hyvin kanto kävelijätkim
Pikkupoika on aika kova. Hattua nostan. Eilen avasin itsekkin asfalttikauden. Hyvä ajella kun pysyi pois pyöräteiltä. Ajelin vaimon cyclolla Väänälänrannantietä pitkin Jälän kiertäen kotio. Kehvon tiellä aika märkää ja paikoin vielä jäätä. Keli oli kohillaan.
Missä kunnossa Väänälänrannantie?