life rulex!!1:p
o muute vitu siistiä olla melekee normaalipainoine ja fyysisesti terve...saa rauhassa jatkaa vanhaa rataa ku kaikki kolesteroolit oli kunnossa :) eli voita,kermaa ja suolaaa vaan! ;)
Printable View
life rulex!!1:p
o muute vitu siistiä olla melekee normaalipainoine ja fyysisesti terve...saa rauhassa jatkaa vanhaa rataa ku kaikki kolesteroolit oli kunnossa :) eli voita,kermaa ja suolaaa vaan! ;)
Hösö hei! Torikeitaalla on nostettu kebabin hintaa!! Jätkän takia ihan selevästi, menekki on nykyjään nii pieni ettei raasut ennää elä :( Muutappa takasi pohjoseen, vaikutat muutenkin niin kipiältä nykyään!
muuttasin jos siellä ois vakituisesti töitä, hyvällä palkalla!
Käväsin Nivavaaran dirtsala tekemäsä uutta linijaa niiden epämääräsen näkösien hiekkakasojen kohale (ne joista kukaan ei oo ajanu koskaan). Ensimmäisen pystyy jo hyppäämään. Toista alottelin tekemään, mutta siinä saa kovasti lapioijja. Aattelin että jos niistä tekis semmosia, että lennoista tulee pitkiä ja matalia.
Hiphei! :)
Kello kolme iski paniikki. Kello yheksältä huokasin helpotuksesta. Huomenna ois johtokunnan kokous, ja meikän pitäs demota ohjelmistoa siinä. Ohjelmat on AINA toiminu ihan moitteetta, mutta kun aloin tänään kokeileen, niin tapahtui se kirottu demoefekti: softat ei vaan toimineet. Kuolema!1"¤#!" KIROSANA!"¤#!"#" MIKSI MINÄÄÄÄ....!!!
Alko vähän tuleen kylmä hiki, ku kello kasilta, tuntien uurastuksen jälkeen, ei ollu vieläkään mitään hajua, että missä vika luuraa... Olin jo valmistautunut julkiseen teloitukseen ja elin henkisessä pommiuhassa.
Masennuin. Sitten yhtäkkiä tuli Valo ja näytti tien Soikkelimetsän porkkanalaarille. Iso Jänis puhui lämpimään sävyyn minulle porkkanalaarin perältä pitkä varsiselleri suupielessä: "ota tosta omena, ja mene kirkkauteen kun minä lasken käpäläni tämän soikean kellon päälle." Niin Jänis laski käpälän, ja lensin pitkälle avaruuteen vihreällä omenallani. Gagarinin ulostetta oli kaikkialla. Hetken potkittuani tajusin, että en päässyt Sputnikille, vaikka se oli metrin päässä. Juri tuli ikkunaan ja sanoi: "sulla on tossa kutosrivillä bugi." Sen jälkeen aluksen metallinen käsivarsi kaappasi minut ja viskasi takaisin työhuoneeseeni.
Sittenhän se oliki selvä peli. :) Hitto ko en aiemmin hoksannu!
meixi kävi maltsussa, se iso alikulukutunneli tuola jossain, misä o kai piesty jotai kisojaki joskus...of-cam-brie oli päivä sana ja liia matalat paineet tuottivat otolliset mahdollisuudet driftailuun :)
http://koti.mbnet.fi/hzakk/maltsu/mikko1.jpg
http://koti.mbnet.fi/hzakk/maltsu/mikkopose.jpg
http://koti.mbnet.fi/hzakk/maltsu/ile1.jpg
hienoja kuveja Hösö. Ottakää enempi kaikenlaisia oldskooldroppikuvia. On nii legendaarisen näköstä :) Make voi opastaa varmaanki.
Ennää pari päivää ja Tahkolle, rules!
Anteksi jo etukäteen kun etelänmies tunkeutuu topikkiinne, mutta kerrassaan upeita kuvia hösöllä. Hienoja!!!
tjooh...tuo irc-ystävä tuli tänne irl-mailmaan ottaan pari räpsyä... kyllähä nuo ammattilaiset ossaa... :)
olipa taas malzuza siistiä!
ooooolipa varmaan.
mutta poijjaat, huomenna Tahkolle. Saapa nähhä pyssyykö kalialakko senki ylitte. Unibetissä on vedonlyönti siitä, melko kova kerroin on siinä "pysyy selvistäpäin"-kohassa!
Lähetkö Teemu Ylläkselle ajamaan vajaan parin viikon päästä? 23-25.9. on jo varattu mökkimajoitus.
Tänään oli tarkoitus ajella jos vain keli hieman paranee, joskus viiden jälkeen pääsen starttaamaan. Ihan vesisateeseen en kyllä lähde..
Jaa, sulla on näköjään nykyisin vähän kovempi kuri kun iltapalaksi on pupunruokaa lattialta. Pidä ittes miehenä!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Hösö
:D
no huhhuh, hösö on kyllä oikeesti tossun alla!
lattialla? mitä vittua? tuo o mejjä keittiön pöytä! :p massiwe(just niinkö ali-g sanois) puuta tms... :rolleyes:
enkä mie oo tohovelin alla...miehä täsä pirtisä päätän et mitä täälä syyää! :eek::o
ei mikko voi olla tyytyväinen etelän elämään kun tarjolla ei ole enää suklaatia, pullaa, kaliaa ja kebabbia =O
http://offroad.sevennet.net/d/7088-2/ATT255946.jpg
http://offroad.sevennet.net/d/7112-2/ATT284376.jpg
http://offroad.sevennet.net/d/6870-2/ATT33681.jpg
http://offroad.sevennet.net/d/7546-2/rukax93.jpg
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HemmoP
noni, kattokaa pojjaat tuota hymyä!11 se o onnellisuuden merkki...
haluaako muute joku ostaa minu vocxin hupparit? non aika vitun isoja nykyää mulle :D ja sit ois semmonen XXL kuoritakkiki vaikka jollekki...
Ompa ihan saman näkönen kun mun pöytä.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Hösö
Megavinkki!
Tuossa pöydällä kannattaa ehdottomasti asentaa iskarin holkkeja. Ei jää ollenkaan lommoja. Kimmon kanssa joskus kokeiltiin. Ihan hyvin meni, eikä kukaan ole naureskellu mulle jälkeenpäin.
pelleri, taitaa olla samanlaine muute se pöytä juu ku nyt mietiskelen :D
samaisen pöydän ääressä vissiin availtiin saintin pultteja kipinöiden ja savun säestämänä?
voi niitä aikoja tuollaisen pöydän äärellä, net ei palaa ennää ikkää takasi :(
näin on näppäimet...
ei muute kannata imuroida näppistä...lähti tapulaattori imurin uumeniin :D
ni, millon mie tuun pohjoseen? oisko 19-24.10 tms mittään? jos sais puhutta "loman" tuohon väliin... :rolleyes:
on jos järkätään.. ja oot tietenki 25. päivään asti! On sit viikonloppu aikaa rossata vaarassa rallia!
tajjan anoa 20-24.10...
ni voi sen viikonlopun EHKÄ rossailla... :D
hienoa!
tosin, mie tiiän jo että "unohat" sen pyöräs helesinkiin ettei tarttis vaan "ajaa" Songassa tai dirtilä :D
aika palijo mahollista :D
mut teilähä o talli täynä mäkipyöriä ;)
Mitenhän Hösmä saa tarpeeksi vauhtia Songassa? Enää ei ole ylipainoa = ylivoimaa, joka toimi aikaisemmin vauhdin luojana ja ylläpitäjänä. Täytyykö hankki U.S.S Catapoulten -lentotukialus varmistamaan, että Hösö saavuttaa tarpeellisen velosispiidin ennen ilmaan sinkoutumista?
khyyllä mie uskon että se syö yhtä vauhdikkaasti siellä salaattia ku ennen vanhaa söi makkaraa ja keksejä :)
joo, kyllähä mie otan sen pöörän sinne matkaan... :) vojjaa sit verestää muistoja syväsesä!!
eli 19-24.10 tuun sinne :) ja se la (22.10) mennään syväseen! matkaan makkaraa ja keksejä ja limua! ajetaan vaikka satas kiviä ja pieniä mummoja!
Onko ne syväsen kisat sillon 2.10.05 ??
on...
ja sit makkara+kalja 21.10 ja 22.10 :D
Tragedia. Uudenkarheasta Blackburnin pumpusta putosi kahva tänään lenkillä jonnekin välille Kanta-Saarenkylä- Nivavaara- Olkkavaara- Napapiiri- Lentokenttä- Someroharju.
Vastahan minä sen kesällä -97 ostin. :(
ei oo ennää lumivyörykeulaa ni en voi mitenkää dorpata tuostakaan... :(
noniin, lapsukaiset. Tarina Tahkolta
Oli huikeaa, tosin joku vois myydä mulle kuntoa halvalla! Tai vaikka ilmaseksi.
Ajo onnistu niin kauan ku kuntoa oli(abt puoleen väliin mettää). Tosin toisessa lähössä olin ladannu vissiin liikaa, ja onnistuin polkaseen ketjulla suturia takapakassa..tuloksena mahalasku ohjaustangolle heti lähössä. Oravaa hieman vitutti.
ei siinä mittään, 1.10-2.10 on sit jäsentenväliset! Siellä odotetaan huipputuloksia, kaikki on saanu reenata koko kauden ihan täysiä! LISÄKSI juhon kanssa funtsittiin että tehhään ihan homovittumainen rata oukulle! Pelkkää juurta ja kivikkoa offcamppeerissa ja silleen että sitä ei yksinkertaisesti voi ajaa!
Tiitsa tai TV, käykääpä ottaan kuvia siittä talvikelkkaradan metästä. Ihan sieltätäältä niin vois spekuloida.
passaa vain....jos ei ala sataamaan niin oli suunnitelmissa mennä tnään oukulle ajamaan...
samalla räpsis muutaman kuvankin..
Löytykö ne rosskantri-polut minun raapustusten perusteella?
Toi kuulostaa aivan loistavalle!!! mutta tehkää silleen et jos siinä vetää kylkimyyryt ni ei oo heti pää eellä jossain siirtolohkareessa!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HemmoP
mä aattelin tehä homovittumaista Rukallekin, saa sit ite reenailla koko kesän
Harmi kun ei pääse sinne jäsentenvälisiin. Muutto just samana päivänä.
ps. Minäkin aattelin tehä homovittumaisia mature-switchbäkcejä vuokattiin. Mikähän tässä nyt on, kun kaikilla on niin samanlaisia ajatuksia. :D