Tällainen lenkki tuli sitten tehtyä.
Printable View
Tällainen lenkki tuli sitten tehtyä.
Huomenna maastoon? Mulle sopii startti klo 11 jälkeen. Tyylinä hitaasti ja varovasti.
Huominen käy, vaikka tasan 11
Jartsuli, 11 puomilla. Yritetään linnavuorelle..? Eväillä tai ilman.
Edu joo koitetaan.. saas nähä mitä tulee :D
Fatty kulki uusille Vee Rubbereilla oikein mukavasti. Rullasi paljon paremmin ja välillä oli jo ihan vauhdin tuntua ajamisessa.
Sellainen reilu 6 tuntia ja 32 kilsaa eli just sopiva vauhti tosin suurimman osan ajasta taisin käyttää lintujen bongaukseen ja nuotion tuijotteluun.
En taaskaan jaksa odottaa teidän myöhäistä lähtöaikaa vaan häivyn fillarin kanssa pihalle just nyt. Suuntana ehkä janakkalan kirkko tai jotain sinnepäin.
Harjut ovat A+ kunnossa. Huomenna uudestaan maastoilemaan, who's with me?
Juu huomenna käy. Oisko klo 11:00
Lähetetty minun GT-I8190 laitteesta Tapatalkilla
Kuulostaa houkuttavalta, saa nähä viekö maantie voitonmä.
No niin tuli kokeiltua maantiekiituria aamulla ja kyllähän se kulkee kun fattyyn vertaa. Tuolla pyörällä ajaessa kämmenet puutuu edelleen ja olkapäät kipeytyy eli ajoasentoa täytyy säädellä kun vaan tietäisi miten.
Iltapäivällä bongasin aulangon hotellin lähellä pari tutun näköistä maasturikuskia ja taisi olla hyvä lenkki kun niin leveät hymyt naamalla ajoivat.
Punaisella yamahalla tulin vastaan.
Hep, oisko tänään ketään lähdössä katulenkille?
Siitä se kai pikkuhiljaa taas lähtee. Linnavuorelle ja loppuun rantareitille.
Kiitokset kahveista, mä tarjoan seuraavan vaikka terassilla :)
Mitenkäs huominen?
Ai että on tänäänki ennusteet kohillaan, lähteekö joku ulkoileen iltapäivällä? .. lenkkiä, ketsupilla jossain luonnon siimeksessä vois olla aika jees. Vielä kun ois reitti niin helppo että vois ottaa vanhemman pojan peräkärryyn mukaan.
Näitä kelejä kun ei tänäkesänä ilmeisesti ole kuin muutamana päivänä, niin olisko huomenna klo 18 "maanantailenkki" Vaakunan rannasta?
Ajatuksena aika hyvä. Huomenna toivottavasti itella toimittaa uuden satulan niin pääsisi heti koeajamaan :)
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Mä yritän kans päästä paikalle.
Niin siinä kävi että en ehdi.
Kierrettiin Katuma ja siivottiin risuja sunkin puolesta :)
Hyvä ja rento lenkki. Oli ihan outo kun tosiaan ajeltiin rauhallisesti ja silti tein omia segmenttiennätyksiä...... Aika paljon vaikuttaa uusi satula ajon rentouteen :)
Kiitos ukot polkujen siivoamisesta! Ne on toiset äijät, joille siistiminen jää puheen tasolle. Hiljenen häpeämään.
Jäi sinne vielä muutama risu, pahimmat saatiin pois. Täytyy vaan ottaa ohjelmaan aina kun käy niin vähän siistii polkua.
Olisiko vapunpäivänä kukaan maantielle suuntaamassa tai vaihtoehtoisesti vkl? Vähän kelistä kiinni. Toosin voidaan ahtaasti ajatellen harkita kyseisin päivin maastoiluakin, jos ei muuten innostusta ole yhtään
Ehkäpä olettekin huomanneet, mutta Aulanko MTB lähestyy!
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...o-MTB-24-5-201
https://tawastcc-com.directo.fi/aulanko-mtb/
Aulangolla on niin paljon polkuja ettei vaisto riitä itse niitä kaikkia löytämään. Joten minuakin kiinnostaisi saada reittiopastusta. Luonnollisesti olen kylän hitain varsinkin läkeilyllä kulkiessa. Joten jos otan kartan ja kompassin...Hämeen retkeilykartasto jolla reitti kai on, ei ole oikein toiminut mäkseissä (l. ei pc)