Vko 31; klo 08-10; Porras: PK 30 km/h ; 207 km
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
SIX GARBON
Olisin tulossa mukaan Vihdistä Porras lenkille. Olen vasta toista vuotta ajellut maantiepyörällä 26km/h ja ajoittain lyhyemmällä nopeus on 30km/h. Viimeksi sunnuntaina Lohjan suunnalla 134km ja 5h20min taukoineen. Asun Karkkilassa ja olen pyöräillyt paljon Portaan ja Räyskälän suunnalla.
Terve,
Mielestäni 26-vetokeskarilla pystyy hyvissä peesiolosuhteissa (tuuli käy edestäpäin) ajamaan 30-vauhtia peesissä, mutta ei ehkä kovinkaan kauaa.
Minulla on samantapainen tilanne eli pystyn nyt vetämään tasoon 28,5 asti näin pitkää matkaa.
Ari on luvannut uhrautua vetämään 30-tasoon asti koko matkan.
Katsotaan onko muita kovempikuntoisia tulossa, ettei Arin tarvitse yksin vetää, jolloin me (Steely, SIX GARBON) voisimme olla mukana ainakin osan matkaa ja muodostaa tarvittaessa kahden henkilön jälkijoukon, jolloin AriT & Co voivat ajaa sitten kovempaa loppuosan.
Kalenteri näyttää siltä että tällä viikolla ainoat mahdolliset päivät ovat to,pe tai sitten yritetään jonakin viikonloppuna.
Vko 31; klo 08-10; Porras: PK 30 km/h ; 207 km
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
SIX GARBON
Minulle sopii pe-su (vko 31 klo 8-10; Porras: 30km/h; 207km) ja seuraava vko 32 kokonaan.
Reitti on mäkinen ja ajoittain pääsee luukuttamaan. Sopivin keskari on ollut tuo 26km/h kun täältä Karkkilasta on Ikkalan-Marttilan-Loukun-Portaan-Räyskälän kautta Karkilaan ajanut 100km. Pusulan suunnalta Loukkuun on nousua mutta sitten Räyskälään on laskua ja muutama mäki ennen Karkkilaa. Myötäpäivään on reitti nopeampi polkea. Loukussa ja Räyskälän lentokentällä on kahviot joista saa murkinaa.
Sääennusteet näyttävät huonoilta torstaista lähtien. Pitää katsoa lähempänä ao. päiviä. Maasto on todella haasteellista, jonka totesin su-lenkillä, jolloin tavallinen kuntoilija saa unohtaa korkeat keskarit eikä peesistäkään ole mäissä apua ellei vetäjä tarjoa hinausköyttä :)
2.8 ; Tiistain vakio tupalenkki
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
sini09
onko porukkaa lähdössä huomenna bembölen kahvituvalta klo 17-18? vauhtia vois olla 28km/h? ite en ehkä siinä vauhdissa koko ajan jaksa vetää, mutta jos teräsreisiä löytyy seuraksi?
Voin liittyä joukkoon, jos reitti sivuaa Pohjois-Kirkkonummea vähintään Evitskogintiellä. Bemböleen asti (18 km) en lähde tilannetta katsomaan.
Vanhoista lenkeistä voinee varmaan kaivaa sopivan.