Kiitoksia sunnuntain lenkistä kaikille mukana olleille. Ajelin kotio vielä harjujen kautta jäälle ja sieltä Sinikiveen ja takasin. Täällä on harjujen päällä hyvin tampatut polut.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Kiitoksia sunnuntain lenkistä kaikille mukana olleille. Ajelin kotio vielä harjujen kautta jäälle ja sieltä Sinikiveen ja takasin. Täällä on harjujen päällä hyvin tampatut polut.
Se on varmaan tampattu koko käärmelahti kun olitte monta tuntia. Pataskin rinteitä vaan ajelemaan ei mäet lopu kesken, jos loppuu tehdään lisää.Pitää varmaan itse ajella pataskilla vuoden päivät jos sitä paremmin pysyis peräs.
Vielä reitit hyväs kunnossa.Vähän pehmyt minne aurinko paistanut.Kävin tänään klo:16.00-19.00.Jospa vielä pakkasia pitäis.
Kylläpä kun säätiedotusta kahto, niin voisi lauantaille suunnitella jonkinlaisen porukkalenkin hankiaisille.
EHDOTTOMASTI mukana hankitaistelussa. Läskipyöräilyn parhautta. Kävin aamulla poluilla kantovielä joten kuten. Nyt ovat jo varmaan pehmeitä, ei toinna tänään mennä hajoa koko polku ja jää kauheat urat. Huomenna pakastaa sitten kantaa taas hyvin.
Käänsin Aswerin samoinpäin kuin Kyrdiksellä. Ennen näytti ja tuntui naurettavalta, nyt kun käänsin niin ainoastaa näyttää naurettavalta. Tuntuu ihan normi tankolta noin päin. Hauskuus katosi p...kele!
Jos köhäni siihen mennessä sään paranneltua, niin hankiaisille vie tieni myös.
Sent from my XT1039 using Tapatalk
Pitää sitä yrittää lähteä, vaihtoehtona ois firman sählyturnee mut kerkee sen reikäpallon perässä laahustaa huonommallakin keleillä. Tyhymä sitä on kun ois lokarillinen pyörä työmatkoille mutta hymyssä suin naama hiekassa mennään ilman loksuja.
Siilissä oli tänään ihan miehekkäitä lätäköitä ja jollain pätkillä hyvät sohjot. Aamu oli oikein nätti ja iltapäivästä rupesi olemaan jo lämmintäkin. Pieni tuulikaan ei haitannut työmatkaa.
Tuli taas säästettyä, sain etujarrun timantiks ilmattua mutta takasessa eikö lie jotain pashana kun ei meinaa onnata. Eikun hyviä jarruja etsimään :)
Reitit hyvässä kunnossa polut kovat ja nopeet jos vaan uskaltaa ajaa. Ei näkynyt nopeita kavereita.Kävin just ajamassa pataski-hamula.
Jos ne on menny niin kovaa ettet kerenny huomata?
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Sitä mietin myös.Mutta siitä huolimatta oli hyvä keli ajella.
Harkitsin hetken että lähtis mutta tuulenvire tuli niin ajattelin syödä pullaa kotona koko illan.
Ei saa laittaa tuollaisia viestejä kun jotkut joutuu istumaan töissä.
Itekkö Kyrdis leivoit pullat? Kotimatkalla kyllä toivoin, että olis ollut Kyrdiksen leveä selkä halkomassa tuulta.
Vielä flunsassa... Henkisesti vain nopeasti siellä poluilla ohittelen.
Joko sitä lauantaille reitti suunnitelmia ja aikataulua selvillä, ruokoo ja juomoo mukaan ja kohti mutkasta tietä eteenpäin?
Jokainen kukkula pitää valloittaa!
Pittää tänään käydä kurkkaamassa joko hanki kantaa. Ei varmaan vielä oo mitään suunnitelmaa reitistä. Ajellaan missä ajellaan kuhan ajellaan :D
Tulin just parin tunnin lenkillä. Ei näkyny niitä nopeita pyöräilijöitä vieläkään! Lie ruvenneet talviunille.
Hanki ei kanna kuin paikoin. Ei ainakaan minua tonnikeijua, Kyrdis nyt ajaa uikkarit jalassa vaikka ei ois kun kuullut hankiaesesta.
Harkitsen vielä, että kävisinkö kokeilemassa iltasella joko taas kantaisi. Aamulla ainakin pihahanki kesti kävellä... Huomenna käyn omaan tahtiin aamusella pyörimässä, kun on vielä puolikuntoinen olo...
Johan siellä on yksi nopee käynyt jo hankiaisia käynyt kokeilemassa.
Eipä kantanut. Polut oli ihan jees kunnossa. Keli oli ihan jees...
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...f3057df7f5.jpg
Jospa sitä nukkus ihan pitkään aamulla ja lähtis aamulla retkeilemään, jospa 6.45 rossimontulle?
Miten olis 9.45? On vähän aikainen tuo 6.45... :)
Kyyl se passaa sekin. Pitää tähdätä siihen niitämaita.
Nyt kun olette pääset järkevin aikoihin niin minäkin voin osallistua keskusteluun. Minä yritän myös ilmaantua paikalle, jos saan vanhat luuni liikkeelle. Näkkeepähän sitten vihdoinkin niitä nopeita pyöräilijöitä!
Se on vaan kun on niin innoissaan ja mielellään vähäsen kotoa paossa niin mitä aikaisemmin niin sitä nopeammin pääsee sit lepuuttamaan uupuneita jäseniään.
No myö varataan se aamuaika, niin ehditään nopeiden pyöräilijöiden alta pois :)
Pitääpä kaivaa fillari pitkästä aikaa esiin ja aamulla urille.
Sammyn peesissä yritetään roikkua starttiin.