äsken 1h15min maasturilla maantietä/metsäpolkua, kevyttä peekoopyörittelyä eilisestä palautellen :)
Printable View
äsken 1h15min maasturilla maantietä/metsäpolkua, kevyttä peekoopyörittelyä eilisestä palautellen :)
Aamulla 112km. Olipa hieno ilma takastullessa! aurinkoa vähän, kuiva tie ja isomyötäinen. Oli kyllä ilo ajaa :) olisi pitänyt ajaa pitempi, mutta aattelin ehtiväni kun posti tuo pakettia...enkä sitten ehtiny kuitenkaan.
Nelikymppinen Kuhiksella eksyillen
Äsken jäällä ja metsäpolkua..koko jäykäl..tuli hieronta kaupan päälle..kivaa se on!:)
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Eilen maasturilla jää polanteisista pyöräteistä nautiskellen 40km,loppua kohden vauhtia kiristäen.
Kävin työntämässä pyörää 73 km. Siilinjärvellä oli auraus ok. Kallansilloilla viivähti varmaan tunti :(
Just äsken reilu pari tuntia. Vettä lensi päälle sekä alhaalta että ylhäältä - siis hieno lenkki. Märkä, kalteva jää ilman nastarenkaita on aika liukasta... Alla oli lainaläski, joten kun kumi kilsan verran ennen maalia tyhjeni, talutin. Laken talvikengillä on huono kävellä.
Iltapäivällä loskajääkurassa uudella pinkillä sinkula-Surlyllani tunnin verran. Sotkuista ja kivaa.
Kaksi ja puoli tuntia krossarilla lähes pelkästään asfaltilla pikkuteitä. Kävin yhden hiekkatienkin kokeilemassa, mutta oli niin paskaa rullaamatonta mutalillua ettei teehnyt enää mieli lähteä enempää ajelemaan niitä.
Eilen talutin pyörää tänään uin pyörän kanssa 66 km ja 4h. Takkabaarissa loppukahvit.
äsken maasturilla 2h15min kevyttä pk -vauhtista :) Alkuun metsäpolkuakin yrittäen, mutta sitten menon muuttuessa tunkkaamiseksi siitä sivutiestöille palaten .. Sohjoista oli ja märkää, mutta kun pysytteli vähäliikenteisillä teillä niin säästyi rapastelulta :)
7. pvä tätä kuuta tais olla viimeksi. Edelleen odotellaan flunssan jäänteiden kaikkoamista. :(
äsken crossarilla 1h36min maantienlaitaa edestakaisin lenkkinä, menomatka puuskittaiseen sivuvastaiseen .. Paluu sitten liki kesävauhteja kevyehkösti pyöritellen :o ... Vauhdin huumaa maasturilla kihnuttamisen jälkeen eikä meinannut pää kestää alamäkivauhteja :D Jospa se tästä :)
Tänään 3h maantiepyörällä. Kyllä oli hienoa sepelistä huolimatta.
Työmatkat tänään
Äsken ajelen js tsiigailin miten on sulanut. .vielä nastat alla jkunen päivä !:))
Eilen 40,6km@2:46... klv-lenkki, mutta väliin polkutsekkailua 6km pätkä EKP:a Olarista Sunaan.
Nastat oli ihan turhat klv:llä , mutta maastossa ihan must.
Eilen Liesjärven jäitten ja Kivijärven laavun kautta Keritylle luistelemaan ja Onkimaanjärven kautta takaisin .. metsäteitä järviä lampia laavuja polkuja.
Tänään maasturilla kelailin sulia asfaltti pintaisia pyöräteitä n.60km ja totesin et ei varmaan kaikkein keveimmin rullaa nokia extreme rengas.
Eilen makitreeni pitkasta aikaa. Hidasta ja hikista.
tänään töitten jälkeen 1h40min, crossarilla mäkisempi intervallilenkki .. Eipä tuo kovin kummosesti kulkenut, mutta viileään keliin hyvä "reeni" ja liki kuivaa tietä :) .. Jos ei lumisateita ennusta niin pitänee kaivaa varastosta rospuuttokelin maantiepyörä :p
Päivällä jäätäpitkin yhelle laavulle sieltä polkuja kotia päin..Mukavaa oli..:)
äsken 2h13min crossarilla maantienlaitaa, meno vastaseen sykemittari 130bpm rajotinta vasten ja takas sitten myötäseen :) .. Kylmähkö ja harmaan keli, mutta kuivaa .. ehkä se lämpö ja aurinko sieltä ensviikolla jo (tai seuraavalla ... tai ens kuussa .. tai ... )
Äskön Lenkki....voi että nolotusnauratti, vastaan tuli kaksikin (pientä) ajoryhmää, värikkäissä tiukoissa rikoissaan...:D mä olin jo tulossa kotiinpäin, löysähköissä rönttöajovaatteissani.
Tämä asia on naurattanut mua ja äiteetä monta kertaa, kun näytän varsinaiselta mettäläiseltä "oikeiden" pyöräilijöiden rinnalla. Mutta en tykkää että tulee kylmä! Enkä tykkää tiukoista ajovaatteista.
äsken 34km trailipaukutusta...
Äsken 3h12min
Aamupäivällä 2,5 h.
Päivällä vajaa pari tuntia krossarilla hiekkateitä ja kelvejä + Kuusikon mäki eestaas.
Iltapäivällä 1 h 20 min pyöräteitä.
Jääpolkuja päivällä ja siistii oli ..:)
Päivällä harvanastaisella syklolla jääteitä taiteillen aluksi Vaajasalon suuntaan ja sitten oikealle toista jäätietä Niittylahteen josta Jännevirran kautta takaisin Kuopioon. Vähän turhan kiikkerää oli jääosuus, pystyssä kuitenkin pysyin. Sää mainio, reilut 60km.
Ajoin Nizzasta Mentoniin pastalle. Piti mennä Italiaan, mutta tunneli oli suljettu. Ajoin yläreittiä Grimaldin huipulle 300 metriin, mutta nälkä painoi niin paljon ,että palasin Mentoniin lounaalle. Paluumatka nousi Monacon yläpuolelta Ezeen, niin että 82km lenkille tuli 1005 metriä nousua.
Äsken 2h20min
1.3. tuli merkintä ensimmäisestä pyörälenkistä tänä vuonna. Huomioitavaa se, että viime vuonna tähän aikaa en harrastanut mitään liikuntaa. 1.4 2013 merkintä: "ensimmäinen hiihtolenkki tänä vuonna" :)
Puolitoista tuntia suolattua maantien laitaa, 40 km.
Parin järven ja metsätien yli retkiluistelemaan eilen, taas lipsui
Avasin eilen maantiekauden. Ajoa n. 1 h 50 min, kilsoja n. 52.
Eilen nelikymppinen suolla.
Aloittelin sairastamisen jäljiltä.
Mukavassa kevättalven kelissä käytiin katsomassa Koitelin koskea.