Onko kukaan kiinnostunut lähtemään huomenna ajamaan vaikka 13:00 tai 13:30 vai kerääkö SaleSu10 kaikki kuskit? 😀
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Printable View
Onko kukaan kiinnostunut lähtemään huomenna ajamaan vaikka 13:00 tai 13:30 vai kerääkö SaleSu10 kaikki kuskit? 😀
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Kokeillaas taas myöhäisheränneiden SaleSu13.30!
Enimmäkseen vapun kunniaksi ajettavaa letkeää polkua hitaalla vauhdilla.
Sen verran olo heikentyny heräämisen jälkeen että ei ole satulassa notkujaksi tänään. Kevät flunssaa pukkaa...
Hoblaa, kun ei pyörä kulje niin pitää edistää hommaa muulla tavoin. Poiketkaa kahvilla www.vanhakevar.fi , jos menee liikaa mainostukseks niin saa poistaa ;)
Kesä tuli ja kisakuskit läks mutta entäs me ei niin kireät metsässä mönkijät. Onko kaikki sunnuntaina tuolla Lahti24 tapahtumassa vai?
Jos huutelis että SaleSu10 niin katotaan tuleeko ketään...
Mites olisko kellään intoa joskus lähteä laavureissulle makkaroiden kanssa ilman kiirettä?
Liikkuuko kukaan ma 30.5 klo 13-15 valkeakoski-tampere välillä? Oisin kyydin tarpeessa juna-asemalle.. tai vaihtoehtoisesti jos joku tarvii kyydin ja vois ajaa miun auton takas koskiin?
Oisko lähtijöitä SaleSu10 lenkille? Voisin esitellä vaikka alkuun Heritynkärjen Stravasegmentin "Heritynkärki pitkällä kaavalla" :)
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...5be41cd294.jpg
Meillä oli kyllä mahtavan yksimielinen ja mukava porukka tänään eikä kukaan valittanut edes dh-reeneistä... Yksi tuttu hahmo karkasi minuutti etuajassa lähtöpaikalta, onkos näissä hommissa tavattu langettaa varaslähdöistä rangastuksia [emoji5]
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Onko huomenna lähtijöitä lenkille?
Olisko kukaan innokas lähtemään Roineenkiertoon sunnuntaina (sadevarauksella)? Startti mielellään suht aikaisin, että ehtii maaliin jo iltapäiväksi. :-)
Moro.
Montako dh reittiä korkeakankaalla on? Missä kunnossa ne on?
"DH1" & "DH2" noin periaatteessa, lyhyitä mutta mukavia ajaa. Ehkä niitä ei kuitenkaan kannata vertailla isompien mäkien vastaaviin ettei tule pettymyksiä. Reitit ovat hyvässä kunnossa jos ei oteta huomioon sitä pikkuseikkaa, että kaupunki päätti rakennuttaa frisbeegolfradan niiden keskelle. Eli jos sinne menee ajamaan noita reittejä ja muita alamäkipätkiä niin kannattaa olla varovainen ettei tule frisbeestä päähän :(
Tänään 25.6 palautan työpaikan auton Lempäälään ja ajelen sieltä sitten polkuja ja hiekkateitä pitkin Koskiin. Lähden klo.20 Koskista ja autoon mahtuu 5 kuskia kamoineen. Samalla mahdollisuus tutustua Innilän uuteen xco-rataan.
Lähetetty minun C6833 laitteesta Tapatalkilla
Onkos ketään huomenna tulossa Koskista autolla tonne Lempäälään kisaamaan? Tarttis kisan jälkeen saada junnu fillarinsa kanssa takas Koskiin kun itte jään yövuoroon suoraan.
Kyllä autolla on tarkoitus saapua! Eiköhän poitsu saada kotiin kuljetettua.
Lähetetty minun LG-H440n laitteesta Tapatalkilla
Mahtavaa. Iso kiitos, olis jääny muuten junnulta kisat väliin.
Ketään lähdössä tiistaina jos flunssani hellittää etelän kierrokselle? Vauhti löysä ja minä myös. Lähtö Jyräänmäen vesitornilta josta Yrjölän ja Naakan polut pätkien kautta kohti Harjukalliota. Sieltä Rapolaan ja takaapäin iloisesti yllätäen Korkkikselle. Paluu vesitornin juurelle ja kiitos + kumarrus.
No sitähän minäkin jotta sinä ny ainaskin lähdet. Haluatko testata myyntiartikkelia? Saat tuon Trekin Rigin alle, siinon 1x10 vaihteet ja 29 kumit alla. Saat vähän vertailukohtaa läskeilyyn..?
Mulle sama koska mennään ku vapaapäivä.
Otetaan klo.10 lukkoon.
Piti painaa tilaa nappia ku sopivasti osu XL-kokoinen kaupan ja vielä osamaksulla niin ei mee budjetti iha persiilleen.
Paremmin se emäntäs siellä sairaalalla ilman sun hössötystä pärjää.
Mä voisin kans lähtee, jos vaan saan paikat auki ennen tiistaita. Alaselkä jostain syystä niin jumissa, että hyvä kun kävellä pystyy, mutta lomalla on onneks hyvä sairastaa..
Hei! Onnistuuko vaihto keskiviikolle? Olikin tiistaille jo sovittu ipanan sairaalakäynti mikä oli täysin unohtunu... Eli sama etelän kierros, sama aika, lähtöpaikka mutta päivä keskiviikko...
Mulle sopii, saapahan samalla päivän enemmän aikaa parannella.