Oli kyllä hyvä jälki kumpunen - patakukkula ja tuoreet läskin jäljet näkyi kyllä. Vähän piti mäissä tunkata mutta se nyt ei uutta.
Printable View
Oli kyllä hyvä jälki kumpunen - patakukkula ja tuoreet läskin jäljet näkyi kyllä. Vähän piti mäissä tunkata mutta se nyt ei uutta.
Kyllä meni itsellä isoin mäki työntö hommiksi.Huomenna uusi työntö reissu.
V....ttu viikon ollut jo räkätaudissa. Huomen aamulla lähen kyllä pyöränkaa mehtään vaikka tulis noutaja. On se kumma mitä kidutusta nämä pakkotauot on. Paljon Sammy oot hiihtänyt tällä viikolla? Kelit ollu ainakin ihan huiput.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Nyt on päässyt ihan sopivasti hiihtämään :D Sunnuntaina olis tarkoitus lähtee Trekkiä ulkoiluttamaan. Ja lääkkeet olleet kohillaan niin ei ainakaan vielä ole flunssa iskenyt.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Keli oli loistava.Polut hyvässä kunnossa.Tuli tehtyä 2.5h lenkki ja huomenna uusiksi.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...43ef2ea3d3.jpg
Ihan kaikkea ei näköjään ole ehditty vielä talloa takaisin kuntoon...
Sent from my XT1039 using Tapatalk
Ensi viikonloppuna Tirsintarsin tosta kummalta puolelta vaan ja kovaa.... Lupaileevat hankikanto kelejä. Ja pystyyhän tota ajaa, onhan tossa selvä pyörän jälki.
Kiitos taivaanisälle upeasta kelistä. Kiitos ratamestari Jussille ja hänen orjalleen (vaimolleen) udesta pätkästä. Oli tosi hyvä pätkä, nyt tuolla polulla on pätkä missä Kalle, Kyrdis, Sami, Sammy, Kalle... voivat myös harjoitella mastopyöräilyä. Meikäläiselle ihan tappopätkä, tosin mukavaa vaihtelua normaaliin tasamaa ajuun. Onneksi osuu aina lenkin alkupuolelle kun on vielä hiukkasen voimia kotona, takaspäin tullessaa voi ajaa pää alaspäin painettuna ja häpeissään Vesijärven kautta niin kuin tähänkin asti.
Vaan oli mennyt jätkä vieläkin pehmeämpään kuntoon kuin ennen letsun aikana jos mahdollista. Jo eka mäkeen joutu taluttaa ja vielä yleisön nähden ja kannustus huutojen säestämänä. No tästä ei ole kuin yksi suunta ja se on ............ kohti hautaa!
Positiivinen värinä ja itseluottamus huokuu edellisestä postauksesta.Ois paketissaan oleva answerin 20/20 tanko ylimääräisenä kun hätäpäissään tilasin 2kpl. Aika mukavalta vaikuttanut parin lenkin perusteella..
Noh, kyllähän tuosta alaspäin meni, kun painovoima vei mennessään... Nyt on sitten tunkattu kaksi kertaa edestakas polku Parkkilantielle asti muuten, jospa sitä jo vähän leveämmillä kumeilla pääsisi ajamalla.
Ei enää jaksana tuota pätkää lähteä ihastelemaan mutta pitääpä joku päivä käydä, kun kerran semmoinenkin on tehty.
alu vai hiilari?
Its Ö CjääärbÖön!
Kerkes jo pikkupoika työntää rahat käteen ja hakea stongan poikkeen, hän meinas näyttää miten sitä kuituohjaamolla läskiä käsketään.
Selema, vain nopeat elävät :)
Minä voin tietysti pikkuvoitolla luopua tuosta, ei ole syntynyt vielä riippuvuus suhdetta Answerilla ja mulle. Testaan jos en tykkää niin pidän sinut mielessä Tirsintarsin.
Perjantaina varoitin töissä, että voin olla ensi viikolla useamminkin "vähän" myöhässä, jos säät muuttuu hankiaisten suuntaan, sitähän joutuu heti aamusta menemään metsään, töitä ehtii toistekin... Yksi harrastuksesta paremmin tietävä mutisi heti "eikä sitten kaatuilla" :D
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...1b7627cbf4.jpg
Ei malttanut huomiseen odottaa, vaan piti tänään käydä Trekkiä ulkoiluttamassa. Hyvässä kunnossa on polut ja kelikin kohillaan.
Lentämällä menty kun jälkiäkään jää. Huomenna ois kotoa mahdollisesti lupa poistua aamusta maastoilemaan.
Minä voisin olla 9 pintaan pataskin infotaulun kohdilla kampeamassa polulle.
Jussi on menossa kanssa hieno aika.
En tuon tirsintarsin aikatauluista uskalla sanoa, mutta minä taidan painella metsään pari tuntia tuota ysiä aikaisemmin, jos vaan yhtään normisti herään... Ukko voivottaa niin kovasti, että liekö koko päivänä liikkumassa mihinkään.
Minä varmaan kurvailen Kiärmeslahdesta Siiliin päin joskus 9 nurkilla. Törmäillään poluilla...
Kohta lähen ajelemaan. Harjuja ja hevospolkuja pitkin Hamulaan. Siitä alas polulle....
Olipahan mukava ajella kovia polkuja pitkin. Devon ja kolme muuta mestaria tuli vastaan oman lenkin loppuvaiheessa. Tapaamisesta noin 20m eteenpäin ketju antoi periski ja piti soittaa ratsuväki hakemaan. Kertokaahan aloittelijalle onko olemassa vahvempia ketjuja jotka kävisi Shimanon HG54 ketjujen tilalle? Takana siis 10 ratasta Scoop Fattyssä.
Tirsintarsi ja kolme muuta "sankaria"...
Juu, mie oon se pariskunnan läskikuski, tuo miun ukko, tirsintarsi, hurjuuttaa Rampulolla läskien seassa.
:D Niin, Minulla olisi kyllä ollut ketjunkatkaisin repussa repussa ja ainakin 11-liittimiä, jolla olisit ehkäpä kotio asti päässyt. Ketjuista en tiedä pariin otteeseen olen itsekin saanut nuo xx1:t poikki, joten ei kai niitä ainakaan uskalla suositella..
Mulla ollu sramin PC 1071 ja shimanon hg-54:sta ja en ole huomannut eroa ihan halvimpiinkaan 15e ketjuihin ja yksiäkään ennoo saanut poikki ja jotkut saattaa hieman paremmin niitä huoltaakkin kun mie. Eli summasummarun semmoset mitkä pudjettiin tuntuu hyvälle ja vähentää sitä voimanpaskan määrä jaloista :)
On hurjia miehiä ajamaan.Piti karata väliltä pois että pääsee edes takasin kotio.Melkein piti jo avata nitropurkki.Pitää siirtyä jonnekin eläkeläisryhmään.Kiitos lenkistä
Tulin just kotia. Kyllä Jussi olisit varmaan ajanut lenkkiä äsken minun ympärillä, kun runttasin tulla vielä lopuksi pataskinkautta kotia. Voi veljekset että oli mies sippi. Kiitos kaikille lenkistä. Hupaa oli taas pitkästä aikaa.