Kannattaisko kuitenkin suunnata jonnekkin muualle kuin giron reitille? Vaikka pohjoiseen? Tai sitten kierrätte Pikkalaan siten, että ette osu giron kanssa samalle reitille. Giron lähtö on kans 11.
Printable View
Kannattaisko kuitenkin suunnata jonnekkin muualle kuin giron reitille? Vaikka pohjoiseen? Tai sitten kierrätte Pikkalaan siten, että ette osu giron kanssa samalle reitille. Giron lähtö on kans 11.
Noin 113 km.
Tää jäi viimeks torsoksi niin vois ens sunnuntaina 3.6. ajaa tästä vähän modatun version: https://maps.google.fi/maps?saddr=Tu...14,15&t=m&z=10
Vastapäivään ja tauko Pusulassa.
Kiinnostaako ketään nyt keskiviikkona 17.00 Tuvalta jonkun sortin 2-3h tehopläjäys. Ilmoittele, niin viritellään sellainen all-in treeni, sadevarauksella. Ei sovellu happokammoisille.
Eiköhän noita voimia jää temposta yli, viimeksikin jäi tarpeeksi 30 km maantieparitempoon. :)
Löytyykö lauantaiksi seuraa tuvalta hitaampaa ja lyhyempää kuin speksattu 30 keskarin 4-5 tuntinen? Perhe menee uimaan, joten voisin lähteä liikkeellekin aikaisemmin kuin 1100. Vajaa pari tuntia tuvalta ja noin 50 kilsaa olisi ajatuksissa.
Hyvä. Olisko tommonen: Myötäpäivään ja 1,3,5 legi lämmitys, palauttelu ja loppuverra. 2 legi semikovaa + 6-8x10-15s kirit 5min välein. 4 legi 50km ja tavoitteena ajaa se ryhmänä noin 75-80min. Jos alkaa tuntuu liian pahalta, niin himmataan aiemmin. Loppuveto olisi siis sellainen, että ne jotka kaipaavat viikkolenkiltä vauhtia, niin nyt olisi tarjolla.
https://maps.google.fi/maps/ms?msid=...93023,1.230469
Onkos tuo Ingarskilantie päällystetty sitten Googlen kuva-auton visiitin?
Viimeksi sunnuntain vastaisena yönä Tähtelästä Päivölään ajaessa ainakin vielä tuntui olevan päällystetty (ja näytti siinä 51:n suuntaan kääntyvällä pätkälläkin olevan päällyste).
Olihan se päällystetty jo koko viime kesän (Streetview-kuva on vuodelta 2009, joten ei tässäkään tapauksessa vastaa todellisuutta).
Mä tulen kans näillä näkymin kattelemaan josko kulkis vaihteeks vähän paremmin.
Seitsemän kuskia lähti ja yksi jättäytyi kotinsa kohdalla pois. Loput kuusi ajoivat lenkin speksin mukaan Siuntioon asti, missä kova tuuli ja hapotus päätti vetopätkän ja ajettiin loput iisimmin mutkan kautta. Kiitos mukana olleille!
http://connect.garmin.com/activity/183763320
Jep, kiitos happotreenikavereille! Tänään sivutuuli ja VPR tuppasivat välillä repiä porukkaa riekaleiksi :D
Kiitosta. Kiva ajaa ammattiporukassa, kun tietää, että voi luottaa. Toivotaan, että vauhti riitti ja huomenna on jaloissa jonkin sortin harjoitusvaikutusta havaittavissa. Parannettavaakin jäi eli otamme uusiksi tyynellä kelillä.
Jes, kovin reeni ikinä. Oli hapokasta ja välillä ei niin mukavaa. Mutta nyt hyvä mieli. Ja täytyy nyt korostaa, että kirit ja ja se eka "revitys" meni ihan hyvin, mutta suunniteltu 50 km joukkue tempo laitto reidet huutaa hoosiannaa. Kiitän!
Kiitos myös täältä. Jaloissa on aika magia olo tällä hetkellä. Vaikka mulla ja Harrilla piiputti koneet ensimmäisenä niin kyllä me oltais voitu viedä toi viimenenkin harjoitus ihan onnistuneesti läpi. Meidän olisi pitänyt saada vain ne nykäykset pois ja ylämäet oltais ajettu heikoimman mukaan. Huomaa ettei meidän porukalla ole vielä hirveesti harjoteltu joukkuetempoa treenimuotona.
Kiitoksia kaikille myös tältä kuskilta. Erityisesti se tempon alku hapotti mukavasti. Täytyy ottaa joku samantyylinen setti uusiksi paremmin levänneenä.
^ Älähän nyt vielä hötkyile VPR. Mua kyllä kiinnostais, kunhan ajetaan ns. takuu-PK:na. Sadeuhkakin näyttää väistyneen.
Ok (ja diipa daapa duu täyttöö)
Mä voisin kyllä lähteä sunnuntaina ajelemaan jotain PK-settiä säävarauksella. Tänään ja huomenna on rötväilypäivät. :)
^Joo, mä tuun kanssa mukaan. Ja sitten jälleen kerran sitä PK:ta (eli about 30, ei 32-34), tehot ajetaan viikolla. Joku 4-6 tuntia vois toimii. Ideoita?
Olen myös mukana sunnuntaina. Tarvittaessa aikaisempikin lähtö sopii....esim klo 09.00
Mulle sopis 10, ei oikein aiemmin. PK-vauhti käy hyvin. :) Voidaan säveltää huomenna jotain.
Olisikohan joku tällainen liian pitkä: Hyvinkäälle ja takas
Tota taukopaikkaa täytyy vain vähän säätää, koska nyt se on tosi epätasaisella jaolla.
^Pitäiskö tossa puolessa välissä tehdä ihan pieni lisäkoukku Mäntsälän kautta, missä vois käydä kahvilla?
Joo, voi koukata sieltä tai sit pysähtyä Kellokoskella tauolle. Siellä on ainakin pari pientä paikkaa, joista saa evästä ja juotavaa. Lisäksi Hirvihaaran golf-kahvila voisi toimia taukopaikkana (http://www.fillaristit.fi/?id=686). Tuo Vanha Soukkiontie on tosi mukava pikkutie, joten ajaisin mielelläni sitä kautta Sälinkääntien sijaan.
Hieman lyhyempikin voisi olla..esim 150 km..
^Eiköhän menna Arin speksin mukaan, kun VPR on poissa maisemista. Se joka speksaa, määrää reitin. Sitäpaitsi tänä vuonna ei ole poljettu kovin pitkiä lenkkejä tuvalta, jos nyt noita brevettejä ei lasketa.
Vois muuten koittaa speksaa vaikka kesäkuulle jonkun n. 230-260km pitkän lenkin vaikka fiskarssin kautta. Mua ei oikeen noi 400km pitkät lenkit himota, mitä on tyrkyllä.