https://www.strava.com/activities/724500907
Printable View
Hyvä jälki tul. Kyllä kulkee hyviä pätkiä nitrot tietää. Saisko sitä viikon loppuisin porukkaa enemmän mukaan kun torstaisin uusi maastoja ettimään.
Mukavan näköinen lenkki ollunna. Se tahtoo aina vähän hiipua osallistujamäärät talvee kohti näissä kimppalenkeissä. Kyllö se siitö kunhan kelit kohdillaan niin porukkaakin riittää.
Tällävkolla vois yrittää taas ennättää illasta mehtäilemään.
Oisko torstai hyvä päivä vai joka päivä.
Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla
Tänää ajelijoit?
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Maastoon on tarkoitus lähteä kohta retkeilemään. Lähden käärmelahden päästä kohti patakukkulaa. Varmaankin 77-tien puoleista reunaa itään päin ja takaisin harjujen etelä reunaa
Sent from my iPhone using Tapatalk
V...tu 3m ennen viimeisen jyrkänloppua pyörä pysähty. Ei aatana ees 2.5 kuukauden tauko. Per...le
.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...4a4edb1ffa.jpg
No harmi perklule, mutta ettei liian hyvö olo tule niin muista 17sekunttia ;)
On ne kovia ei kun alas ja uusiks.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...d79d250063.jpg
Joo, ei kiivennyt Krampuskaan, kuin puoleenväliin.
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Hyvin loistaa pyörä.Kohta pitää varmaan liikennevalot laittaa rupee olemaan hirmu tungos kasurilassa.Huomenna vois käydä pyörän työntämässä ylös.
Elehkee ajako sitä rinnettä ihan kivikolle, mieki halluun joskus yrittee kunhan saan jonkun vaihekamppeen hommattua
Se mäki on liian kaukana käärmelahdesta. Ei jaksa kuin ajaa sinne. Pitää varmaan ottaa pyörä autoon ja mennä yrittämään [emoji28]
Kyllä sieltä Käärmeksestä on tullut siihen mäenjuurelle ihan ajamallajoku semmoinen paksureisinen kaveri ja vetässy sen mäen ylös ja lähtenyt takas Käärmekseen ja pois mennessä kolunnu vielä tuon tarinan ohikulkiessaan.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Piti se laittaa 29+ treksi tilaukseen kuitenkin, ainahan siihen saa nakamuran tarrat jos ei trekkinä kulje issoo kovvoo. Jäi vielä päivitysvarrookin.
Kyllä se pyörä kulukoo sinun polekemana ihan pirun kovvoo. Onneksi olkoon jo näin etukäteen.
Katos. Mikä malli?!
Onnee kyrdis uudesta pelistä sillä pelillä nousee kasurila lentämällä.EI se mennyt vieläkään pieni horjahdus tähän loppu ei jäänyt paljostahttp://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...3f87661007.jpg
Vielä piti kokeilla toisen kerran perään,ylänyppylä män mutta jäi jo vähän yli puolvälin.Vieläköhän kolmas kerta.
Män kolmas kerta kävelyks pyörän kans.Ol myös muitakin pyöräilijöitä.
Tuo on kyllä mielenkiintoinen!
Joku edullisempi versio voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto miehelle jolle täysjoustossa on liikaa A) liikkuvia osia ja B) budjetin katto haraa täpäriä vastaan.
Markkinamiehet lupaa kuitenkin hieman peruspyörää enemmän ajamisen pehmeyttä(?) ja pito on varmasti renkaalla kohdallaan.
Minä oon käyny ajelee noilla halvemmilla Stacella joskus. On helvetin ketterä ja agressiivinen pyörä lyhyestä perästä johtuen. Lisäks rullailoo esteen yli melko näppärästi. Kyllä Kyrdikselle tulee niin rajulaite että hirvittää.
Ei suata ens suvena olla muita lähtijöitä Kallenkevyellä kuin Sammy!
Olis Kuopiossa kaupan hyllyllä odottelemassa uudet renkaat. Jotkut Barbegazit... [emoji2]
Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla
Taitaa jäädä tänään ajelut. Huomenna voisi, jos ei vettä ropise kovasti.
Juu ei ennätä tänään mutta huomenna vois vaikka vähä ropisee
Mie koitan kans hetkeks huomenna päästä
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Mie voin kans tulla huomenna, sato tai paisto.
Myö suatetaan vähäsen myöhästyä, kun pitää syyäkkii jottae.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Moneltako ja mistä startti? Minne päin ajatte?
Viideltä Kumpusentien varrresta. Suunnasta ei tietoa mutta vauhti hidas.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Okei. Ei ehdi siihen kyl millään omilla aikatauluilla...
Kiitos jälleen kaikille mukavasta lenkurasta ja niinhän sinne yksi uusikin osallistuja löytyi, hienoa!Ensi viikon lenkki jää ajamatta, kun työasiat ajaa lentokoneeseen nököttämään lenkin aikana.
Kiitos lenkistä ei oikein onnistunut kuva ajaessa.http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...55d7cad79d.jpg
Kiitos kaikille oli taas mukavaa.
Ttu mää en osaa... Poistin viestini!
Mutta kiitos hyvästä lenkistä. Tuli muutama uusi polkukin koluttua. Täytyy jatkossakin yrittää osallistua aikataulujen mukaan, vuorotyö kun haittaa harrastamista. Ensi viikolla Syötteellä, mutta katellaan syssymmällä.