Ruokaa (Tahko-pastaa) perheelle
Printable View
Ruokaa (Tahko-pastaa) perheelle
Olin järjestäjän ominaisuudessa oman kylän kyläpäivällä.
Puuilon ILP:n ulkoyksikön suojakopan modausta parvekeasennukseen. Huomenna loppuhommat.
Sent from my CPH2399 using Tapatalk
Pesaisin auton.
Voitelin hybridin vaihdevaijeria. Ja mummopyörästä kiristin keskiölaakerin, huolsin takanavan ja laitoin uuden ketjun.
Kävin saunassa.
Polkasin kulmakurun reitin hitonmoisessa vesisateessa.
Lähetin suutahtaneelle kansalaiselle spostia ja päivitetyn tutkimussuunnitelmakartan.
Lapin polut topikissa kuukausi sitten jo kirjoitin: "^ Jos ja kun edellä mainitut reitit on "kahlattu" (Kulmakurun reitti) ...jne."
Mitä minä sanoin :cool: Taisi jäädä kelistä johtuen valokuvaaminen vähemmällä tuolla etapilla.
Siivosin puolukoita 3 vrk:n melonta&mtb& marjanpoimintaretken päätteeksi.
Joo, vettä kyllä tolosjoessa oli vähintäänkin riittävästi, mutta oli kyllä muutenkin märkä päivä. Vaan eipä tuo haitannut, ei ollut ainakaan ruuhkaa polulla [emoji16]
- kyllä kuviakin tuli otettua, niin sieltä kun muualtakin poluilta. Ei viiti tänne laittaa, kun heti tulee sanomista, että on väärä aika, paikka, asento, pyörä, tähdet ja kuu [emoji4]
Sisäkaton ja -seinien koolauksia 48x48 matskusta.
Kävin viemässä biojätepussukan biojäteastiaan. Oli omituisesti täyttynyt etuajassa. Yleensä samaan aikaan kerran viikossa tulee vietyä myös sekajäte, muovit ja kartongit.
Nyt on sítten perheen jätehuoltorytmi sekaisin ja kun nuo muut täyttyvät biojäte onkin vajaa.
Fillarilähettihommia.
(Meillä on sovitut vakikeikat 3 pv/vko, jolloin Paven lähetit hoitaa linssihiomon logistiikkapuolen, mutta välillä tulee tällaisia akuutteja kiiretapauksia, jolloin yrittäjä itse toimittaa myös fillarilähetin virkaa :))
Tiskasin käsin
Kuittasin hiukan velkoja. Eli nukuin päikkärit.
Ruuvasin pullotelineen alle Airtagin kotelossaan.
Vein puutarhajätettä kaatopaikalle. Sopivasti tämä ja ensiviikko ilmaisia.
Ostin puhelimen. Muijalle. Omppu 14 Plus. Alle kuussataa.
Kävin osteopaatilla. Oli potentiaalisesti hyödyllinen käynti.
Laitoin kahvia tulemaan ja samalla reissulla vaihdoin latauspiuhan päässä olevan lampun toiseen.
Olin pienen tauon jälkeen (n.10v tauko) keilaamassa.
Ajelin töistä kotiin ja laitoin panimo-ostokset jääkaappiin ja cd-levyn soittimeen.
^Toivottavasti jonkin erinomaisen, siis levyn. Panimotuotteisiin en ota kantaa kun reilu pari vuotta 0% miehenä menty.
Ajelin kotiin Tampereelta ja lasagnen.
Talven? ensimmäiset lumityöt. Aamulla sama homma, mut on mieluinen jopi se.
Kympin pikakävelyn sateessa.
pelasin lasten kanssa Uno Flippiä
Tulipa pestyä keittiön kaappien päällyset. Sinne ihmeesti kertyy rasvaa mihin pöly tarttuu. Se rasva on lisäksi pahuksen tiukassa.
Nyt sain ahaa elämyksen kun tein uuden pesuaine koktailin. Lähti kerrasta tahma pois.
Vaihdoin ketjut ja rattaat. Puunasin ja putsasin pyörän muutenkin. Tämän jälkeen pyörälenkkiä latupohjia pitkin, sai sitren pestä pyörän uudelleen, sen verran oli kurapaikkoja sulana. Hauskaa oli taas pidemmän ajotauon jälkeen ajella.
Lähetetty minun SM-G991B laitteesta Tapatalkilla