Mäki voisin vaikka päikkärit nauttia ruuan päälle ennenku teen yhtään mitään.
Lähetetty minun Nexus 7 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Mäki voisin vaikka päikkärit nauttia ruuan päälle ennenku teen yhtään mitään.
Lähetetty minun Nexus 7 laitteesta Tapatalkilla
Härkätie rauhallisesti sopisi myös. Olisiko 14:00 puomilta startti sopiva?
Koitan keretä
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Juu .. Väkisin tulee muistot mieleen härkätien hitaista :D
Miksi tuntuu, että joka vuosi härkätien mäet ovat pienempiä ja pienempiä...
Ekalla lekilläni piti jalkautua hattula-hämeenlinna-rajan mäessä. Nyt menee isolla etukehällä...yhym...melkein isolla etukehällä.
Enkä vieläkään tule tientukkeeksi ellei kyseessä ole TodellaSunnuntaiVauhtinen lenkki.
On todella sunnuntai lenkki mun osalta ainakin.
Yläotteelta mennään :).
Mulla saattaa mennä muutaman minuutin yli......tulen kuitenkin
Oli hyvä ja tyhjentävä kauden aloitus.
Ihan hyvä oli lenkki. Mihinkään ei pyörä kulkenut mutta eipä sen kai tarvitse vielä kulkea varsinkaan jo väsyneillä jaloilla. Tuuli oli kyllä ajoittain kova ja kylmä :)
PitsaKolmio-ajo.
Itse ajattelin suunnata keksimälleni reitille tiet 130-54-10
Yhteensä kilsoja 102km. Googlen mukaan pyörällä 5h 19min l. se pitäisi alittaa. Tämän jos joku linkkaa stravaan niin ajetaanhan myötäpäivään niin ei tarvitse ylitellä tietä niin usein. Ei ole seksikäs reitti, mutta näin keväisin on hyvin esillä aikaisin.
IsoPitsaKolmio onkin tre-hki-tru oiiijjoooiiiii. Ei pysty
Taitaapi tulla nätti päivä.. olikos kelläkään ulkoilusuunnitelmia?
On ulkoilusuunitelmia mutta ne taitavat murentua päivän mittaan....
Tyytyväinen olen jos saan illalla käydä vaikka harjun ajamassa läpi :)
10tien klv:llä bongattu harja. ;)
Kyselin sepeleistä Hattulasta ja Hämeenlinnasta tuossa viikko sitten ja molemmat sanoivat hoitaneen homman jo. Kyseiset sepeliväylät olivat ely-keskuksen vastuulla. Pistin sinnekin viestiä, mutta ehkä sepelit olisi kerätty muutenkin jo tässä vaiheessa. Nyt en ole enää motissa täällä idässä, vaan pääsen vihdoin Viralan lenkille..
Moi! Mihin suuntaan kannattaisi huomenna lähteä maantie-iltalenkille Hotelli Emiliasta (Raatihuoneenkatu)? Aikaa on ehkä puoli kuudesta seiskaan tms. Aulangolla asuessani olen pariin kertaan käynyt lenkillä Hattulassa, mutta Emiliasta sinne pitäisi mennä turhan pitkään kaupunkialueella.
Turuntietä Jukolaan, oikealle ja tullaa Hämeen Härkätielle. Sitä paukauttaa Renkoon asti ja takaisin samaa reittiä tai 10-tietä Luolajaan. Matkaa kertyy 45-55km reitistä riippuen
Hei muuten, pääseekö klo 18 Ahvenistolle?
Ei ole ikinäs "lukossa", mutta jos radalla ei ole mitään tapahtumaa tai autoja voi ymmärtääkseni pyörällä ajaa. Myöhästyin... Viikko sitten oli valtakunnalliset ampumahiihtokilpailut.
What? Luntako radalla, oikeasti?
Ei sekään haittaisi, jos jossain metsämutkassa on lunta, kun voisin sitten mennä jotain pätkää edestakaisin. Onhan sitä täällä Kehä3:llakin tullut hinkattua Kuusikon mäkeä eestaas...
Lunta ja jäätä on vielä ihan kunnolla, että ei vielä ole pyörällä asiaa radalle
Lähetetty minun GT-I8190 laitteesta Tapatalkilla
Tuostahan pääsee myös Vanajan länsireunaa(kelvi) Miemalan kautta Janakkalan kirkolle. Esim. Viralanjärvi kiertäen Hyvikkäläntie-Kuuslammintie-Viralantie reittiä, saanee riittävän lämmittelyn vaikka kello 18:30 ajettavaan HmlTarmon keskiviikkotempoon.
Tempostartti on Rastilantiellä, heti Siankärsäntien risteyksen jälkeisellä bussipysäkillä.
muoks. minulla ei kylläkään ole varmuutta ajetaanko tempo, mutta aion olla paikalla. ;)
Snif, ei sitten.
Eli onko Jaken reitti siis Turuntie - Ahvenistontie - Marssitie - Vanha Härkätie - Viisarintie? Ja siitä esim. 10-tien laitaa Luolajantielle.
JK. Tempo voisi olla hilpeä kokeilu, mutta kaipa se on sama kuin täällä päin, että kaikki sohvaperunalajikkeet kelpaavat viivalle.
^ jos tulen tempoon, uskaltaako siellä jo ajaa maantienakeilla vai otanko krossarin jossa Schwalbe-Marat?
Kartalla lukee viisa..tie, mutta oikeassa elämässä se on Hämeen Härkätie. Kuukkeli ei tiedä kaikkea kaikesta ;)
Uskoisin temporeitin olevan hyvin ajettavissa maantiepyörällä, mutta lajike ja väline tuossa on vapaa. :)
Ei keneltäkään sattuisi löytymään Aulanko MTB:n GPS-dataa jaettavaksi asti?
Melkein jos ite pitäisi keskustasta lähteä, suuntaisin kyllä 130-tielle. Raatihuoneenkadulta kun lähtee kauppakeskuksen laitaan Paasikiventielle, Lahdensivuntielle niin johan pääsikin pois kaupungista ;) sieltä sitten voi ajella tosiaan esim. tuota edellä mainittua Hyvikkäläntien reittiä vaikkapa, vaihtoehtoja alkaa sieltä suunnalta sitten löytyä. Miemalan kautta kannattaa tosin ajaa, maisemien takia jo.