Liesjärven KP:n Sikomäen (Kaksvetinen-Peukalolammi ym) parkkiksella auto jossa fillaritelineet
Printable View
Liesjärven KP:n Sikomäen (Kaksvetinen-Peukalolammi ym) parkkiksella auto jossa fillaritelineet
Puolen päivän nurkilla vanhempi herra ulkoilutti lattiavaihteista
Peugeotia vanhalla nelosella Patelassa. Palstalaisia kenties?
Ajeliko joku Kanuunapaitainen herra tänään Los Alamosissa (Malaga)? Kestytyin pysymään pystyssä siinä tienpätkällä johon tuuli oli heittänyt sentin hiekkaa biitsiltä, niin en ehtinyt huutaa moroa tai muutakaan.
Joku punatakkinen maantiepyöräilijä (?) moikkasi mulle tänään Turussa alkuiltapäivästä :). Samalla reissulla tuli nähtyä toinen nojapyöräilijä, mikä on vielä melko harvinaista et onnistuu osumaan samalle reitille samaan aikaan :D.
Kuka mahtoi ajaa sunnuntaina noin kello 20 Haaviston (Vihti) lähellä tietä 1331 pohjoiseen? Harvoin näkee täysissä valoissa olevia maantiepyöriä muuten kuin breveteillä. :)
No, kysytäänpä taas pelkästä kysymisen ilosta:
Kuka ajoi eikun kenen kovia kokenut pyörä (joku suoratankoinen Nishiki) mahtoi nojata Itä-Helsingin Pyörähuollon tiskiin viime viikolla? (Onneksi kuski kuulemma selvisi törmäyksestä auton kanssa vähemmillä vaurioilla.)
Kuka ohitti oranssipaitaisen Canyon-kuskin (eli minut) eilen kevyesti heittämällä Porvoontiellä (eli seututie 170:llä Loviisasta Porvooseen päin) ja kääntyi sitten pohjoiseen Sikilän suuntaan? (Saattoi olla seurapaidassa jota en kuitenkaan ehtinyt tai osannut tunnistaa.)
Kuka kääntyi eilen iltapäivällä Pinarellollaan Öljytieltä Kuninkaantielle ja ajoi sitten Jokivarrentien sivuvastaisen vuorovedolla kanssani Vanhan Porvoontien risteykseen saakka? (Itse ajoin Nikinmäen eli Sääskitien kautta, koska kateettien summa on fillaroidessa joskus pienempi kuin hypotenuusan pituus.)
Tänään alkuillasta Ummeljoella pysähtyi mies kysymään tarvitsenko apua, kun oli multa rengas puhjennut. Kaikki vaihtovälineet olivat mulla matkassa niin en apuja tarvinnut. En siinä tilanteessa tajunnut kiittää siitä, että pysähtyi kysymään avun tarvetta. No, jos menisi tätä kautta kiitokset perille. Pyörä hänellä taisi olla Giant Defy.
Stravakaan ei kaikkea kerro (tai voi kertoa, mutta en ole tällä kertaa vilkaissut Flybytä), joten kysytään (ja pidetään periaatteessa hauskaa ketjua yllä):
Kenet johdatin tahtomattani Nikkiläntien/Jokivarrentien ja Brobölentien/Martinkyläntien risteyksessä perässäni kelville ja suoraan terävän kiven- tai lasinsirun tai metallilangan pätkän päältä vievälle ajolinjalle? Kuului semmoin pamaus ja suhaus ettei tapahtuneesta jäänyt epäselvyyttä! Tänään lauantaina, olisikohan ollut noin varttia yli yksitoista.
Minkä seuran porukka ajoi vastaan Jernbölentiellä Porvoon suuntaan eli Porvoon Ajojen reittiä "at fel håll"? Ajoasut olivat tyylikkään sinikeltaiset ja porukka kevyesti rullaillessaankin ryhdikkään ja pron näköinen! Kello lähenteli varmaan jo kahta.
Ketkä ajoivat Jokivarrentietä Lahdentien suuntaan ja olisivat saaneet oranssipaitaisen valkoisella pyörällä ajaneen kuskin kiinni ellei tämä olisi kääntynyt Sääskitielle Nikinmäkeen? Silmäkulmastani olin näkevinäni 1-2 oranssia pyörää. olisi voinut olla KTM tai CCC Sprandi Polkowicen väreissä oleva Guerciotti? Vai oliko sittenkin "vain" Korson Kaiun ajopaita? Joskus neljän jälkeen, ehkä puoli viisikin.
Vastaanpa itse itselleni: seura oli *tietenkin* CK Master, jonka sinikeltaisia asuja olen nähnyt ties kuinka usein ja läheltäkin tarkastellen. Mulla vaan on joku tällainen synnynnäinen vika jonka takia en tunne ketään enkä mitään aivan tuttuakaan (kuin korkeintaan lyhyellä tai pitkällä viipeellä).
PS Onhan olemassa ihmisiä jotka eivät kykene tunnistamaan kasvojakaan eli he kärsivät kasvosokeudesta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Prosopagnosia
Mahtoiko olla itse karavaanari VesaP, kun kiskoi Volvo XC 90:llä aika isokokoista asuntovaunua sunnuntaina noin klo 19 Hämeenlinnan motaria etelään Tuuliharjan kohdilla?
^Hmmm... Ei ollu kyllä Team VesaP tuossa vaikka läheltä liippasi speksit! Tiimi kiskoi kyllä aika isokokoista asuntovaunua XC90:lla kohti POHJOISTA Hämeenlinnanväylää joskus klo 16 pintaan Keimolan Nesteen kohdalla. :) Mutta sanotaan että puolibongaus kuitenkin tuo kun sama tie, melkein sama aika ja sama combo oli!
Ketkä olivat ne kaksi bikepackkaajaa äsken Läyliäisten Nesteellä? Bongasin ohiajaessani.
Onko pitkällekin matka?
Perjantaina olin 70 lenkillä maantiefillarilla , jo alkumatkasta totesin satulabägin jääneen maasturin satulaan.
Kuinka olakkaan takakumi pahki , onneksi olin vilkkaalla pyöräväylällä Ylöjärvellä elon kohdalla enkä kävellyt kuin satakunta metriä kun ystävällinen naispyöräilijä antoi vararenkaansa .
En kerinnyt kunnolla pumpata kun seuraava paikalle osunut herra suihkautti patruunalla lopulliset paineet , käsipumpulla ei tahdo saada tarpeeksi ainakaan mun.
Kiitos vaan molemmille avusta , täytyy yrittää muistaa pitää vararenkaat mukana.
Onneksi muuten rengasrikon jälkeen hain varasisurin , sitä nimittäin tarvittiin vielä kotimatkalla.
Kiitos reipasvauhtiselle oppaalle aamulla Keilaniemen kohdilla opastuksesta Kuusi ja Lehtisaaren suuntaan.
Tänään joskus puoli kymmenen aikaan Kouvolan Keltakankaalla näin kaukaa ryhmän pyöräilijöitä suuntaavan Sippolan/Liikkalan suuntaan. Näytti, että useammalla oli päällään samanlainen ajoasu (ainakin vihreää siinä oli), mutta olin sen verran kaukana etten tunnistanut. Olikohan KoPyn porukkaa vai joitakuita muita?
Joku tutki navigointijärjestelmää täydessä retkivarustuksessa vihreällä Konalla Soukanrannassa
Team Rynkebyn keltamustiin sonnustautuneita maantiepyöräilijöitä nähty 12 jälkeen kehä I:n varrella pakilan kohdalla ja pari tuntia myöhemmin kehä III:n varrella vantaanjoen kohdalla
Eilen neljän aikoihin Turussa kohtalaisen erikoisen näköinen pyörä Lemminkäidenkadulla: Malliltaan taittopyörää muistuttava eli pienet renkaat ja korkea runko, mutta näytti olevan sähköavusteinen ja rengaskoko 20" läski. Ja hakukoneellahan löytyi vaihtoehto tarpeelle käydä optikolla:
https://www.fatbikeshop.fi/fi/shop/l...rical-fatbike/
OT: en jaksa selata ketjua. Onko kukaan koskaan ilmoittautunut olevansa tuo mysteeri-fillaristi, jota etsitään?
Ja asiaan: Kuka/ketkä ohitti viime sunnuntaina (9.7.2017) klo 13:30 tienoilla Lahdessa Messilän mäessä hyytyneenä veivaavan seniori-kanuunan? Tarkempi Strava speksi: segmentti North Messilä Hill. Olisit(te) voineet sanoa edes jotain rohkaisevaa. Pitäkää tunkkinne.
Eilen n. klo 22 tuli vastaan jossain Valimo-Kera akselilla radanvarressa sellaisella äänentoistolla varustettu kippurasarvi että olisi voinut sotkea teini-corollaan
Aivan, mutta jos ajattelee että tämän ketjun ainoa tai edes perimmäinen tarkoitus on tavoittaa etsitty pyöräilijä on ehkä ymmärtänyt jotain väärin.
Mä voisinkin tähän väliin kysyä kuka oli se soittokellolla varustautunut nätisti pyörittänyt maantiepyöräilijä jonka edessä kaksi PK-lenkkijutusteluun uppoutunutta MAMILia tukki kelvin ajamalla leveästi rinnakkain? Paikka oli Uuden Porvoontien kelvi heti Östersundomista itän ja aika siinä aamyhdeksän kieppeillä.
Maanantaina 10.7. Oulun kohdilla 4-tiellä (E75) Kolmen nurkilla iltpäivällä
Punainen 911 Possu maastopyörä telineessä katolla! Kuka tunnustaa?
Oliko SamiMerilohi Norcoilemassa viikintiellä tänään 18 aikoihin? Samanlainen hieno punanen Norco ainakin oli :)
Joku keltapaitainen/-takkinen tuli eilen vastaan n. klo 15 Mynämäentiellä/Yläneentiellä. Olikin ainoa pyöräilijä joka ajoi vastaan sillä pätkällä. Mietoistentiellä taas tuli vastaan joku siniseen pukeutunut.
Olikohan palstalaisia ken ajeli siinä 15:40 huitteil Kouvostoliitos Mylsän kotipitsan kulmilla,aerokypärä oli päässä ?
Siit valoist just löysästi kiihytteli musta -69? Charger samoihi aikoihi.
Itellä pääväriltään punainen ajoasu ja valkoinen potta päässä,jollain lailla tuli kait moikattuakin.
Tulikin paljon pyöräilijöitä vastaan Voikosken ja Selänpään välillä.
Kukas mahtoi olla se hyvärefleksinen Sky-kuski jonka pyöräilevä pikkupoika oli ajaa kumoon Vantaanjoen pyörätiellä Viikintien sillan alla sunnuntaina puolen päivän jälkeen?