Jälkimmäistä toki, mutta kunnioitettavaa. ;)
Printable View
Sahasin jälkikasvun lätkämailan oikeaan pituuteen rautasahalla sekä pyöräytin erkat tuppeen ja lapaan tyvestä kärkeen saakka!
pyöritellyt kiviä...isoja kiviä ...ja pienempiä...
Pari fillariliiketta kävin aamusella ja olen siirtäny alakerran eristämistöihin menemistä. Kai pakkanen iskee ja yllättää, sitten on vähäsen eristämishommien teko myöhästä. Soffalla olen läppäriä näpräilly,lähinnä googlettanu cyclocross fillareita. Vaimo kun nyt saisi ruuan valmiiksi, näläkä on.
Ilmoitin vaimolle että ruokaa on tuotava kotiin töistä tullessa. Olisiko pitänyt tehostaa uhkauksella?
Tissuteltiin olutta, teki mieli tupakkaa. Ei ollut tulta niin ruuvasin kaasupullon mun Primuksen Techno Trailiin ja sytytin tupakan sillä. Siinä oli ehkä tarpeeksi potkua yhden tupakan sytytykseen.
Join, nukuin, ja join uudelleen.
Oikeemmin se oli eilen
intervallitreeni, tarkoitus ajaa 10 x mailin matka x mailia tunnissa. Ja tietty sekosin numeroissa. Enhän siinä lepoajassa ehtinyt kattella koneelta montako on tehnyt, joten piti ajaa vielä varulta yks kiekka.
Lopputuloksena äijämäinen 12 kympin sijaan.
Ähisin ja puhisin salilla samalla kun katsoin itseäni peilistä...
Join Maitoa. Se oli vaan 10 pv sitten parasta ennen. Neitinä laimensin sitä pimeällä vodkapullolla.
Metsästin.
Ajoin pyörällä baariin
Tilasin puuttuvan osan (minun omaan) Lego Star Wars Millenium Falcon:iin. :)
Ostin 4wd;n. Ei mikään suv.
Söin paksun ja pippurisen nautapihvin.
Maalannut kaapin (jossa säilytin luurankojani ja päivänvalossa kirkuvaa intohimoani) vaimolle liinavaatekaapiksi.
Viritellyt hiirenpyydyksiä
Löin muovisen puutarhakaluston kirveellä paloiksi ja panin ne talousjätteisiin. Kaikki palaset ei kuitenkaan mahtunut jätepönttöön, joten jätin osan pihalle lojumaan.
Tekemällä mieheni töitä....jo 7 viikkoa....alkaa olemaan "miehinen olo",pitääköhän ostaa suurempi paita että hartiat mahtuu ;)...ja parranajokone:p
Ostin viikatteen.
Ei tänään, mutta viikonlopulla kävin metässä kyykkypaskalla ;)
Se oli eilisen puolella, kun kävin lenkin jälkeen vaatteet päällä suihkussa.
Juonut viskiä ja kuunnellut Pate Mustajärveä - ja tunnustan sen julkisesti.
Taistelin just emännän rintaliivien kaarituen pesukoneen rumpua ympäröivästä pesualtaasta, työkaluina grillitikkuja, rautalankaa sekä nokkapihdit. Malli on vielä sellanen, minkä pesualtaaseen ei tavan rahvaalla pitäis olla pääsyä. Hah, sanon minä..
Olen pakkaillut rinkkaa vaellusta varten. Eikä mitään teknisiä ultrakeveitä homovarusteita, vaan puuvillaa ja villaa. Armeijan miehekkäitä ylijäämävarusteita.
Grillasin hevosenfileitä Epälineaarisen keittokirjan mukaan valmistamassani Escoffierin Diable-kastikkeessa