Sneakers tuli katsottua pitkästä aikaa. Heteronakin pakko myöntää että Robert Redfordissa on sitä jotain. Seuraavaksi sitten Havanna.
Printable View
Sneakers tuli katsottua pitkästä aikaa. Heteronakin pakko myöntää että Robert Redfordissa on sitä jotain. Seuraavaksi sitten Havanna.
http://www.mrflix.com/comingsoon/big_bounce_poster.jpg
Big Bounce, ei hyvä oikeastaan tosi paska ja helevetin tylsä, totesin kumppanille pari kertaa että mitä jos vaihtaisin pyöräleffaan... :D
Ainut hyvä asia, tisumuijat.
Reservoir Dogs. Taattua Tarantinoa.
Poika (Hugh Grant, Rachel Weisz).
Pakko myöntää, samastuin Hughin hahmoon, pisti vähän miettimään. :(
Mitäh, tuosta julisteestahan näkee heti, että pakko olla hyvä leffa! Parhaat leffat ovat juurikin tuollaisia jonninjoutavia komedioita. :cool:Lainaus:
Originally posted by MakeM:
Big Bounce, ei hyvä oikeastaan tosi paska ja helevetin tylsä, totesin kumppanille pari kertaa että mitä jos vaihtaisin pyöräleffaan...
The Recruit. Oli ihan hyvä.
Miepä kattoin Guns of Navarone
Kävin kanssa kattomassa Kaunan leffassa. Oli ihan hyvä, ei mikään perus hollywood kauhuleffa.
Hyvin se onnistu säikäyttään vaikka tiesikin, musiikista päätellen lähes aina, että kohta se hyökkää. Uskon että tuo ei ole videolla/dvd:llä läheskään yhtä hyvä, ainakaan ilman kunnon kotiteattereita, kun toi aika paljon "tunnelmaa" noi äänet.
The Ringin katoin viimeeks kotona. Sitä ennen olin kattonu Kaunan teatterissa. Kauna oli pelottavampi. Ainakin itse vetelin paikoitellen hyvinkin ahdistuneesti henkeä.. Ei vaan tahtonu kulkea :D
En nyt muista minkä katoin vikana mut tuli tossa kateltua The Big Bounce, JIB2 ja North Shore Extreme vol.8.
Enpä ole Kaunaa katsonut, onneksi, vielä.Lainaus:
Originally posted by Vastamyrkky:
The Ringin katoin viimeeks kotona. Sitä ennen olin kattonu Kaunan teatterissa. Kauna oli pelottavampi. Ainakin itse vetelin paikoitellen hyvinkin ahdistuneesti henkeä.. Ei vaan tahtonu kulkea
The Ring ei varsinaisesti pelottanut, mutta on ahdistanut kyllä jälkeen päin aika pahastikin välillä. Hyvä leffahan se on, ei sen puoleen.
The Punisher, oikein viihdyttävä leffa, ei tarvii liikaa miettiä katsoessa
National treasure :cool:
Paha Maa. Oli aika synkkä ja katsojalle rankka...
Paikoin horjuu mutta silti IMO Louhimiehen paras.
Älä kerro enempää... Liput varattu huomis-illalle. ;)Lainaus:
Originally posted by Analyytikko:
Paha Maa. Oli aika synkkä ja katsojalle rankka...
Paikoin horjuu mutta silti IMO Louhimiehen paras.
Maailman ympäri 80 päivässä.
Minä katsoin myös tämän viimeksi.Lainaus:
Originally posted by Juha Lehtinen:
Maailman ympäri 80 päivässä.
New world disorder 5
Viimeksi katsoin Mindhunters-leffan :eek: :eek:
Oli meinaan jännä.... :eek: :mad: :rolleyes:
Paha maa. Ja lopussa kaikille kävi hyvin.
Finnish Mafia 2
- ääniraita heikkolaatuinen
- ajamista ois saanu olla enempi ja sekoilua vähempi, materiaalia jäi varmasti seuraavaankin pätkään...
+ kovaa ajoa!
Paha maa.
Medusan isku.
Perfect soldier
Aliens vs. Predator... :D
Godfather.
Just Married.
Kokonaisuutena aika heikko esitys, vaikka hauskojakin kohtia oli toki mukana monia. Siitä vain puuttui "se jokin". Plussaa David Raschen aka Sledge Hammerin mukanaolosta.
2/5.
Uuno It's my life
Hellboy, oli ihan hyvä.
Bad Boys piti eilen telekkarista kattoa taasen. [img]smile.gif[/img]
Woody Allenin "Ota rahat ja juokse"
Vanha mutta hyvä, Allen ei ollut tuolloin vielä kovin neuroottinen...
Finnish Mafia 2
ReUnion.
Taisi olla Kauriinmetsästäjä, seuraava lienee Metsurin paluu jahka pääsen kotiin :D
28 päivää myöhemmin ja daredevil
Metsurin paluun jälkeen vilkaisin Super size me-dokkarin.
Shangai Noon :D
Collateral
Salainen ikkuna
Black Hawk Down sekä The Outlaw Josie Wales tuli eilisehtoona katseltua.
Taxi 2