Tuolta itekkin tilasin omaan spectraliin
Printable View
Tuolta itekkin tilasin omaan spectraliin
Tänään kilahti Canyonilta sähköpostiin hyviä uutisia, Neuron:ON kasin arvioitu toimitus aikaistuu kahdella viikolla. Jo ensi viikolla pitäisi vispilän lähteä matkaan tehtaalta :)
Pitäis itsekin tilata tuohon Neuron:ON kasin akkuun adapteri. Siinä tosin on BT-E8036 akku vaan taitaa tuo sama SM-BTE80 käydä myös siihen, kun ainakin jossain kaupoissa sitä sille myydään. Saatavuus tosiaan on kehno, mutta osasta kauppoja vielä löytyy.
Jahas, Larunpyörän verkkokauppa näytti vielä eilen että pari löytyy, mutta eipä löydy enää. Jonkun toisen ulkomaisen verkkokaupan löysin missä vielä oli eilen, mutta ei löydy enää sitäkään.
No eBayn kautta Saksasta löytyy ainakin, toki hinta toimituskuluineen 42,40€ hieman korkeampi, kun esim. Larunpyörässä, mutta saatavuuden nähden ei kuitenkaan ihan posketon.
edit. Tai löytyy tuon Snake Bikesin verkkosivuiltakin suoraan, jos ei eBayta halua käyttää. Mutta eBayn kautta on pari euroa halvempi toimituskuluineen, kun tuolta niiden omilta verkkosivuilta toimituskuluineen maksaa 44,4€.
Hyvä että löytyi.
Canyonilta kilahti tänään uudelleen hyviä uutisia, oma vispilä onkin lähtenyt jo tänään DHL:n matkaan. Mä luulin, että se arvioitu toimitusaika tehtaalta tarkoittaa millon se lähtee sieltä, mutta ilmeisesti se onkin arvio siitä milloin se saapuu mulle. Eli jo ensi viikolla pitäisi päästä koeajamaan ostosta.
Kiitos tilaukseen lähti!
Minä tilasin Bikeshopista, 29€. Sielläkin oli nyt loppu, mutta tulossa 5.6. Saas nähdä sitten tuleeko.
Siis käykö tämä https://ebikebrothers.fi/product/233...80-bt-e8030lle nyt tuolle 2021 Neuron:on BT-E8036 akulle vai miksi tilata ulkomailta? Itse samaa adapteria vailla.
Kyllä se tuohon käy.
Yritäppä tilata sieltä
No perskeles, mä oon melko varma, että ebikebrothersilla ei vielä eilen ollut saatavilla tuota. Tai sit vaan katsoin väärin... Meni itselläkin kymppi hukkaan, kun tilasin eilen Saksasta.
edit. Jaa, no eipä sitä siellä olekaan vaikka tuotesivulla lukeekin, että tilattavissa myymälästä. Tosiaan kun yrittää tilata niin ilmoittaa että varastossa 0 kpl joten tuotteella voi olla normaalia pidempi toimitusaika...
edit2. Ja nyt ei sit ole saatavilla Snake Bikesiltäkään enää, joten onneksi tuli tilattua eilen sieltä.
Hyvin hämmentävä toi "tilattavissa myymälästä".
[QUOTE=Eemeli82;3060765]Tänään kilahti Canyonilta sähköpostiin hyviä uutisia, Neuron:ON kasin arvioitu toimitus aikaistuu kahdella viikolla. Jo ensi viikolla pitäisi vispilän lähteä matkaan tehtaalta :)
Canyon ottaa kiinni ruuhkaa. Mullekin tuli tänään ilmoitus, että oma pyörä lähtee tehtaalta jo ensi viikolla :) Alunperin luvattu toimituspäivä oli vasta kolmen viikon päästä.
Onko Ebayn kautta viime viikolla tilanneet jo saaneet adapterinsa? Itsekin tilasin 19.5, mutta seurannan mukaan ei ole vielä edes kuljetuksessa. Seurantakoodi luotu perjantaina, mutta sen jälkeen ei uusia toimintoja.
2019 AL-version hissitolpan kiristysruuvi arvottaa. Jos sen jättää niin löysälle että tolppa naksahtaa yläasentoon joka kerta alkaa tolppa kiertymään jos vähänkään nojaa satulan etuosaan sivusta. Samalla myös koko tolppa uppoaa runkoon. Mikä pahinta, sitten kun se on tippunut aivan pohjalle puristuu lukitus jotenkin sellaiseen asentoon että se ei pysy ylhäällä. Tuli sitten poljettua aika monta kilometriä kotiin seisaalteen. Omaa tyhmyyttä tietenkin kun kuusiokolo unohtunut kotiin.
Kiristin nyt tolpan niin että se ei kierry sivusuunnassa, kieli keskellä suuta. Tolppa nousee vivusta, mutta jää sentin verran yläasennosta.
Onko tähän vinkkejä mitä tuolle pitäisi tehdä?
edit: Lisätään nyt tähän että ostin sellaisen F-muotoisen adapterin millä saa alunperin (Fox 36 haarukkan) 160 mm levylle tarkoitetun satulan istumaan oikeassa paikassa levyyn nähden. Sille kaveriksi RT-64 deore centerlock levy, prässätty joka ehkä vähän vaikuttaa tuntumaan mutta nyt riittää joka tapauksessa voima minun painolleni jyrkissäkin paikoissa.
Moi, Kokosin juuri oman Neuron:ON 8 pyörän ja huomasin että muutamalla pienimmällä vaihteella etupään ketjun ohjuri ottaa kiinni ketjuun. Onko muilla ollu vastaavaa ja mitenkäs tuo pitäisi korjata, muutakuin ottamalla ohjuri kokonaan pois?
Oma Neuron:ON 8 on DHL:n matkassa, mutta ajamallakohan ne sitä tuo, kun ei oikein matka etene...
Ensimmäinen tapahtuma Karlsruhessa 200km päässä Koblenzista "Collected" 20.5.2021 00.00.
Sieltä "Shipped from terminal" 21.5.2021 klo 13.36
Seuraava tapahtuma "Received at terminal" Wormsissa 100km takaisin Koblenzin suuntaan 25.5.2021 klo 1.56 ja sen jälkeen ei mitään tapahtumia...
Olisin mä nyt odottanut, että kuudessä päivässä vähän pidemmän matkaa olisivat saanut sitä kuljetettua....
Vähän alkaa jo ärsyttämään, kun tekis vähän mieli saada se jo.
Jos tuo on semmoinen Iridium-/TranzX-hökötys, niin sen yläholkin putsaus ja rasvaus saattaa auttaa. Kiertää kauluksen irti, ottaa holkin pois, putsaa, pistää rasvaa tolpan sisään, varteen ja holkkiin, minkä jälkeen kasaa tolpan. Ei kannata nostaa satulasta tai painella vivusta kauluksen ollessa irti :)
Tuossa on viikonloppu välissä ja vaikka kyseessä on DHL, niin maantierahtina todennäköisesti kulkee. Yleensä ensimmäiset perävaunut on aikataulutettu lähtemään Saksasta tiistai-keskiviikkona, jotta eivät puolityhjinä kulkisi. Sitten on vielä mahdollisuus että tuo seilaa jonkun päivän Saksan kotimaan terminaalien väliä ennen kuin päätyy siihen terminaaliin josta se lopulta rahdataan Suomeen. DHL:n maantierahdin jakaa Suomessa yleensä Posti.
Joo no maantierahtinahan tuo tulee (DHL Freight), kun noita akkuja ei oikein saa lennätellä. Ihmetyttää vaan kun maantiekuljetukselle katsoi viime viikolla DHL:n sivuilta toimitusaika-arvion sillon kun se oli noudettu, niin tuon pitäisi olla jo Suomessa, mutta vielä se ei ole oikein liikkunut juuri mihinkään lähtöpisteestä.
Neuron:On 7, joten Foxin transfer tolppa. Tolpan rasvaaminen honeyllä, ja pari painallusta salli minun kiristävän sen niin että se ei kierry mutta tolppaa menee ylös asti. Saakohan tuohon pumpattua lisää painetta tarvittaessa? edit: eipä taida, typpitäytteinen eikä pitäisi tarvita pumpata.
https://www.pinkbike.com/news/fox-tr...view-2016.html
editedit: On ilmeisesti olemassa klämppejä joita voi pitää mukanaan, ja jos dropperi alkaa valumaan alas saa sillä kuristettua dropperin pysymään ylhäällä. Sellainen pitäisi löytää jostain.
https://www.bikeinn.com/bike/rocksho...296&country=fi
https://www.bikeinn.com/f/13727/1372...for-reverb.jpg
Odotan kanssa saksasta tankoa (SQlab 30x) sovitepaloineen tähän pyörään, ja valitsin DHL. On varmaan istunut samassa terminaalissa odottamassa kunnes se vasta eilen näköjään (tiistai ilta) lähti liikkeelle. Varmaan samassa rekassa teidän pyörien kanssa :)
No kun se mun pyörä ei ole edes rekassa, vaan makaa seurannan mukaan Wormsissa terminaalissa...
Tämä DHL - Posti kuvio menee niin, että jossain välissä tuo seuranta loppuu DHL:n sivuilla ja päivittyy enää sen jälkeen postin sivuille. Katsokaa sillä samalla Saksan lähetystunnuksella postin sivuilta: Lähetysten seuranta – Henkilöille – Posti
Joo no siinä vaiheessa, kun paketti on tullut Suomeen ja siirtynyt Postin haltuun niin DHL:n seuranta ei enää välttämättä päivity. Vaan kun viimeisin liikehdintä mun pyörästä on Lounais-Saksassa Wormsissa missä tapahtuma on "Received at terminal" jonne se on jämähtänyt, joten ei se ole seurannan mukaan liikkunut juuri lainkaan Suomea kohti, eikä postin seurantakaan lähetystä tunnista.
Itselläni pyörä lähti 18.5 tehtaalta, 19.5 terminaalissa Koblenzissa, 20.5 Hampurissa, josta lähti eteenpäin 21.5 ja siitä seuraava tapahtuma 23.5 Helsingissä (olisko tullut laivalla). 24.5 pyörä olikin jo minulla.