Ja jos et pääse paikanpäälle, mutta haluat lähettää sinne jonkinmoisia terkkuja niin laita tänne foorumille ajatuksesi, niin mieheni vie tastusi terveiset perille.
Printable View
Mielenkiintoista! Ehdottomasti tulen paikalle =D
Hengessä mukana. Työnteko haittaa harrastuksia.
Lisään: Miten saisi matalan kynnyksen naisille lähteä maastoon ajelemaan? Ei tatte olla huippukuski ja osta kaikkea (into ja halu ajaa ratkaisee), vaan ymmärtää sen, että vain ajamalla oppii?! Ja meillähän aikaa käyttää lenkkeihin juuri niin pitkästi aikaa kuin on :)
Nyt on käyty korkeuksissa puita halailemassa sekä yökalloo jorroomassa ja onkin aika tiistaisen iltalenkin. Lähtö perinteisesti tapsankoulun pyöräparkilta klo.18 Kuka mukana?
Taidanpas lähteä mukaan jos reitti on tällaiselle aloittelijalle sopiva. Onko mahdollista vaikuttaa lähtöaikaan? Jos pääsisi aikaisemmin baanalle olis tosi nastaa =) Pääsen neljältä duunista ja voisin jäädä paikkakunnalle odottelemaan lähtöä. Selviän kyllä tuon kuudenkin kanssa. No problem :)
Kun ei meidän Rouvalla vielä näitä tunnareita ole niin ystävällisesti ilmoittaa hän Rouvansa illan lenkille mukaan ;-)
Btw, tuota facebookin suljettua ryhmää koitettiin etsiä, mutta ei äkkiseltään löytyny vaikka kaikki Hyvinkääseen liittyvä läpi käytiin.
Lähetetty minun SM-G388F laitteesta Tapatalkilla
Nyt onkin kriittinen tilanne, että peruuntuuko lähtöni. Äidilleni sattui isohko haaveri tässä aamupäivän tunteina ja kun työpäivä on pulkassa riennän katsomaan tilanteen. Jos hän tarvitsee apua joudun jättämään pyöräilyt väliin. Laitan sulle Miletski viestiä henk.koht. kunhan olen päässyt tilanteessa kartalle.
Kiitän ja kumarran ja ehken jopa pienesti tuuletan. Aivan mahtavaa, kun kevään ja alku kesän aikana porukkaamme on uskaltautunut mukaan ihan uusia naisia!! Nyt kun vaan saisin pidettyä teijät mukanani poluilla. Mutta lisää uusia naamoja sekä pyöriä mahtuu mukaan. Tänään käytiinkin sitten Herusin kulmilla kääntymässä. Rennon letkeää vauhtia edettiin semmoset palttiaralla 25km.
Viikonlopuksi kaavailtiin alustavasti sunnuntain lähtöä klo.9 ja suunnaksi Sääksin kierto. Mutta tästä tarkemmat tiiot lähempänä....
Kiitos mukana olleille!
Täältäkin satelee kiitoksia hyvälle lenkkiseuralle! Kyllä oli hymy herkässä kun kotiin päin polkaisin =) Olipas mukava myös kun kerroit missä käytiin ja kilometrit =D Aika lensi kuin siivillä ja en olisi uskonut, että niinkin paljon ehdittiin polkaisemaan. Reitti oli kiva ja juuri sopivan helppo tähän väliin ;) Kiitos paljon Miletskille kun taas jaksoi tsempata ja kertoa pikku vinkkejä matkan varrella!
Uuh! Sääksi sunnuntaina kuulostaa todella houkuttelevalta! Täytyy kuulostella tilannetta kunhan kotio pääsen ja viikonloppu koittaa.
Munnuntai sunnuntaina klo.9 reikäleipä Tapaininlinnan koululta olis mahollista lähtee kaveriksi Sääksiä kiertämään. Vauhti rennon letkeää retkivauhtia. Pysähytään sit johonki kivaan paikkaan evästelemään. Reisussa menee +/-5h. Ja matkaa kertyy sen palttiarallaa 50km.
Kukas lähttöö mukkaan eksyilemmään?
Niin ja se ken haluvvaa ihan hulluilla niin ottakkoon ne uikkarinsa mukkaan. ;)
Tiistaina lähetään noin kolmen tunteroisen iltalenkuralle Rajamäen suuntaan. Lähtö klo.18 tapsankoulun pyöräparkilta. Tiistaina emme tunne sanaa säävaraus. Polut kutsuvat satoi tai paistoi.
Ilmottaudu mukaan lähtiäksi mieluusti tiistaihin klo.15 mennessä.
Onko minkä tasoinen lenkki tiedossa? Vaikea vaiko vähempi vaikea?
Saman tyylistä kun viimeeksi, tosin vähempi tieosuuksia. Ehken pikkusen enempi kivikkoo kun aattelin, että suhattais puolimatkan poluilla alkuun tahi loppuun....
Kuulostaa ihan ok:lta meikäläiselle =) Joten ilomielin lähden mukaan =D
Vieläkin voin tuntea kielojen sekä suopursujen tuoksun nenässäni. Kesä on mielentila, kesä on asenne ja ainakin eilen kesä oli täysin läsnä Herusten lampia kierrellessämme. Kiitos ja kumarrus mukana mankeloijille!! Nyt on ilo orientoitua yöttömän yön juhlintaan.
Kyllä niin puet ajatukseni sanoiksi. Eilisessä ajelussa oli jo sitä keskikesän juhlan tuntua. Ilma oli upea, luonto oli kaunis ja lenkkiseura paras mahdollinen. Ja mikä parasta, lenkki oli täydellinen kun suoritin yhden hallitun kaatumisen. Jonka jälkeen remonttiraisa pisti pyörän taas ajokuntoon! Kiitos siitäkin. Seuraavalla kerralla on itselläkin mukana perustyökalut mitä ilman pyöräilijä ei tule näemmä toimeen ;)
Huomenna se olisi tuasen tiistaki. Lähteekö kukkaan kaveriksi tiistai lenkuralle? Suuntana Erkylä ja ajellaan semmoset pari tunteroista. Mukana olot tiistaihin klo. 16 mennessä. Kitozzzz.
Niin ja lähtöhän on perinteisesti klo.18 tapsankoulun pyöräparkista.
Kyllä vain. Tulossa olen =)
Se on kuulkaas arvon naiset kesän ensimmäinen kastuinpa kintuistani poluilla lenkki takana. Mutta sateesta viis. Kesällä sateellakin on sellanen maaginen "kauniiksi" ja "heleäksi" tekevä vaikutus.
Mukava oli olla kartturina taasen ja kiva kun teitä kavereita oli useampi mukana. Mie tuas niioo niksautan ja kiitosta ilimoille kajautan.
Kiitokset kartturille ja muille kanssasisarille juttuseurasta! Oli kiva joskin loppupäästään märkä lenkki. Olin kuin uitettu koira metsäilysession jälkeen. Vielä valmistauduin kuivalla vaatetuksella kotimatkapolkaisuun ja uudelleen kastumiseen, vaan onneksi mieheni tuli treeneistä ja nappasi minut matkan varrelta kyytiin. En tiedä mistä johtunee, kastumisestako? että tänä aamuna kroppa tuntui tosi väsyneeltä ja raihnaiselta. Lihakset olivat aivan juntturassa. Onneksi ehdin venyttelemään ennen työpäivän alkua niin sain kropan edes vähän aukeamaan jumituksista.
Bäk in bisnes.... kuka mukana tiistain sateen sattuessa ajetaan sateessa viikkolenkuralla? Lähtö normisti klo.18 tapsankoululta. Suunta vielä avoinna... pitkoksille tekis mieli tai sitten mennään erkylään...
=D Meikäläisen valmistautuminen tämän illan lenkkiin vaatii hieman ponnistuksia. Menen suoraan duunista kampaajalle ja jos sieltä vaan ehdin eikä vettä sada niin olen tulossa. Miehen täytyy vaan tuoda mulle fillari treeneihin tullessaan. En uskalla jättää sitä edes lukittuna Jussintorin pyöräparkkiin. Kampaajallekin joudun menemään ajovermeissä jos mielin lenkille lähteä. Sateen sattuessa en lähde. Olen niin kyllästynyt kastumaan. Tänä kesänä ja tänä vuonna yleensäkin olen kastunut jo ihan riittävästi =/ Sitten jos lenkin aikana sattuu satamaan niin sillehän nyt ei voi mitään mutta jos lähtiessä sataa jään rannalle ruikuttamaan.
Kurvaan tapsankoulun kautta satoi tahi ei. Ellis on näillä näkymin lähössä kaveriksi vaikka sataiskin. ;) Muistahhan Virpi kuiteskii nauttia kampaajalla olostas. Ja näinhän se menee, ettei uutta päätä pidä mennä heti kasteleen jos sattuu vielä uutta väriä päähänsä laitattamaan. Löytyy värit pian naamasta eikä hiuksista vesipisaroiden myötä. Koettu on tämäkin... mutta toivomma kuivaa iltaa.
^Kaksi hurjapäätä, liikkeelle täytyy päästä vaikka satais lunta ja räntää tahi jäätävää tihkua =D Respect! Onneksi ei ole hiusten väritystä luvassa. Mun kampaaja on kova tyttö juttelemaan joten käynti saattaa välillä venyä pitkäksikin =D