Pakkanen ei yllättänyt tänä aamuna .. Normikeli -25 astetta, mutta minä yllätin pakkasen pukeutumalla riittävästi työmatkalle :rolleyes:
Printable View
Pakkanen ei yllättänyt tänä aamuna .. Normikeli -25 astetta, mutta minä yllätin pakkasen pukeutumalla riittävästi työmatkalle :rolleyes:
Sähkpostipalvelin lakkas toimimasta vuorokauden jälkeen. Kännykän sähköposti ei toimi. Vain itse saan hommat skulaamaan.
Aamun sumu, no katoaa se huomenna kun tulee taas vettä taivaalta.
Ei yllättänyt, että oli taas se päivä vuodesta, jolloin tuhannet aikuiset ihmiset konttaavat kadulla maahan heitettyjen karkkien perässä.
Lumipenkat risteyksessä. Kyllä ne kevät siitä sulattaa. Bodycount on vielä onneksi 0.
Ihme vinkuminen täällä foorumilla eri asioista :rolleyes:
Soulin liikenne, yhtä tukossa kuin aikaisemminkin (35 minuuttia n. 1 km matkaan....)
lumipyryennuste
Taas kipeänä. Ei tule s****na mitään tästäkään hommasta. :mad:
Se että crc:n vaatetarjouksissa oli jäljellä vain xxxxll kokoja.
Illalla, kun tulin fillarilla töihin, oli poutaa. Parin tunnin päästä pääsis ajelemaan kotio, ja vettä sataa ku Esterin p*seestä :rolleyes:
Krapula :( Mutta eilen oli hauskaa :)
Tekee mieli taas koko ajan hieman piilovittuilla...
Kaksi autoa meinas ajaa päälle työmatkan aikana aamulla. Toisessa vielä ainakin 3 muksua takapenkillä. Muija veti suoraan kylkeen kesken ryhmityskaistan sulkuviivan. Tai olis vetänyt jos en olis taas kerran pelastanut tilannetta lähes lukkojarrutuksella torvi pohjassa. Viddu mitä meininkiä tuolla!! 5 minuuttia tuota ennen joku mulkku tuli kolmion takaa eteen. No, siinä ei edes renkaat kirskuneet mulla jarrussa. Vitutti vain.
Duunissa on kuolettavan tylsää.
Täältä foorumilta löytyi taas kuusi sivua uusia viestejä, joista viisi on turhaakin turhemia.
Ei millään pahalla, ja tulee näitä turhia luettuakin. (enemmän kuin asiaa)
Se että taas vasemmalta oikealle kääntyvä Audi yritti ajaa päälleni pyörä/ suojatiellä, Higg
No se että broidin vaimo mälläs taas vaihteeks auton...
Se, ettei siiseli voinut olla kommentoimatta tähän topikkiin.
Itse asiassa, olen sitä tässä lähinnä odotellut koska kala käy pyydykseen:rolleyes: