Mä oon tilannut kaksi kiekkosettiä CRC:stä ja eka oli surkea: pinnat oli todella löysällä. Toka setti olikin sitten loistava. En tiedä auttoiko asiaa että tilaushetkellä reklamoin edellisistä kiekoista;-)
Mulla oli tänä keväänä eka negatiivinen kokemus CRC:stä kymmenien tilausten jälkeen:
Tilasin Middleburnin Solo -kammet DHL:n kautta. Eli odotin että kammet tulee kahdessa päivässä. Aikaa meni kumminkin 8 päivää ja vaati pari puhelisoittoa CRC:hen ennen kuin kammet postitettiin (vaikka kyseessä piti olla In Stock -tavarat). Ja kun kammet lopulta saapuivat, niin ne oli vielä väärän levyisellä rattaalla (tilasin 3/32", tuli 1/8"). Soitin lafkaan ja asiakaspalvelussa oli täysi pahvi joka ei tajunnut asiasta mitään. Parin soiton jälkeen annoin asian olla ja kävin ostamassa leveämmän ketjun (fillari oli sinkula, joten asia ei niin haitannut). Yritin saada asiasta jonkinlaista hyvitystä, mutta koska asiakaspalvelun kaveri ei ymmärtänyt koko ongelmaa, asia ei oikein hoitunut.
Eipä tossa muuten olis mitään ollut, olisin voinut kammet palauttaa ja saanut uudet tilalle joskus, mutta kun uusi fillari oli jo viikon odottanut kampia, ja huomasin asian vasta kun kammet oli ruuvattu kiinni, niin kärsivällisyys ei tuossa vaiheessa ollut parhaimmillaan.