-
jeez,minusta on taasen HELVETIN HIENO HOMMA että noita ajopaikkoija on muuallakin kun siellä teilläpäin ;) ;) mukavaahan se on kun pystyy kiertelemään kaikkiala ja on vähäsen erillaisempia mestoja,tylsäksihän se kävis jos olis vain yksi iso mesta,vai mitä?
hzö,jos nyt kaikki menee hyvin niin saat rahaa loppuviikosta,pitää ensin kuitenkin vuokra maksaa..
ISOT PEUKUT YLIKYLÄNKOPLALLE!!!!! :D :D
HZÖ,ÄLÄ URPUTA!!!! :mad:
-
Minä maksoin kaikki benssat Rellusta ja kädessä on semmoiset kuitit että:
64,64e
62,09e
53,23e
yht 179,96€
ka 7.64 l/100km
total km 1387
fuel cost per km 0,091e
Tuosta pois parikymppiä (minun ja A:n Hki-reissu) eli jää maksettavaksi 160€ / 6 hlöä = 26,76e per lärvi bensa-osastolta.
-
eli mie oo marko sulle n.16e velekaa?
mites jani ja pete?
noh ihampa sama mihi te niitä kasoja siirrätte...mie en niistä kumminkaa tuu ajaan, ainakaan kovin paljoa...
mulle kelepaa oukku ja syvänen...ja vuokatti... :cool:
-
Mie laitoin meseen 60e edestä...ja sain vielä haukut ku oli tankki tyhyhjä aamulla ja PERKELEENMOISET jäljet auton kyljessä pyöristä...
-
:eek:
no voi *****... :(
pitäskö mejjä porukalla kerätä kolehti ja täyttää rintteri tankki?
jos me pete ollaa sujut tuo pensajuttu? vai haluakko antaa mulle 10e ja mie anna sulle 10e?
mites jani? paljollas tankkasit?
-
-
no ei sitä varmaan enää tarvi...jaas jos lähtisi käväseen koulussa...
-
onko ylikylänkopla menossa tänään vennivaaraan?
jos mulla on vielä puhtia töitten jälkeen voisin tulla pyörähtämään siellä [img]smile.gif[/img]
-
Ei tänään mutta huomenna eli 25.5 mennään siinä 3-4 pintaan ja tarvis kantoapua ko haetaan siitä läheiseltä teollisuushallilta lastauslavoja.
[img]tongue.gif[/img]
-
Kyllä on pojat lapioinu tarkkaan tuolla, hyppyrit ja alastulot oli täysin suorassa linjassa keskenään. Ammattilaiset on ollu selvästi asialla, se keskeneräinen(?) lähtölavatornihäkkyrä oli kans hieno :eek: . Pitää kattoa jos huomenna eli 25.5. :D tulis nojaileen puihin ja kattomaan ko toiset lapioi. Lavoja en rupea kantamaan, Oukulla kannettiin Hösön kans ihan tarpeeksi. Kyllä tuonne vissiin autollaki pääsis....
-
noni...ny o hätä! :mad:
eli iiro ja teemu vois laittaa rahaa ;) ja tiitti...
mite se jani makseli niitä löpöjä?
vittuu :cool:
-
elä sie tv. arvostele keskeneräistä työtä ;) :D :D :D :D
-
-
hieno ja hieno :D , saa nyt nähä. avut olis kyllä tarpeen ko meitä on ollu siellä yleensä korkeintaan 2 ihmistä rakentamassa. tänään ollaan menossa siinä 3-4 maissa. omat lapiot mukaan ko ei oo ko 2 pistolapiota ja 2 tylyppää ja niillä tylipillä ei tee yhtää mittää. [img]tongue.gif[/img]
-
Mie maksoin löpöjä 45,80 egen verran. Onko Hösmä sattunu korviin mitään vinkkejä heiskasesta. En ole vielä ehtiny tekemään sille ruumiinavausta. :(
-
ville o
perkele on ollu töitä koko ajan,en taija keretä vasta kun viikonloppuna ajamaan :mad:
kultapoju,tnään tivol?pyynö??
-
Koittakaas saada nyt joku tolkku niihin sprintterin löpöihin. Vai onko se niin että Petelle 10e, Hösölle 16e ja Janille 7,63e (kaikkien maksut jaettu kuudella).
Ja koska minä olen maksanut muuten kaiken benssan niin olen saamapuolella tuosta (26e/lärvä miinus jo maksettu Sprintterin löpö)osuudesta? Subventoidaan nyt sitten Sprintteriä sen verran että Peten ei tartte maksaa mulle mitään.
Tilinumba 800027-7734298
ja saldot seuraavat:
Hösö 16e
Teemu 26 + 12e
Iiro 26 + 20,5e
Goldie Hawn ~19e
Pete 0e
-
no siis..
jani makso 45.8e ja se tekkee per mies 7,63e
pete makso 60e ja se tekkee per mies aika tarkkaan 10e
mie maksoin 65.09e ja se tekkee per mies 10,48e
hmm...mite pete saa yhtääkkiä 16e anteeksi? :confused: :eek:
no sopikaa keskenänne...
mie nyt haluan iirolta,teemulta ja janilta rahat :D
et voin maksaa markolle... :rolleyes:
sekotetaanko vielä? [img]tongue.gif[/img]
-
TÄNÄÄN!!!!1111
kotiinkuljetus!111 :eek:
-
gallup: noni -hZö-, kuumottaako?
-hZö-: ai kuumottaako...iha homona...
LÄHETYKSEN REKISTERÖINNIT
26.05.2004, klo 11:21
Lähetys on otettu käsittelyyn
96000 ROVANIEMI
25.05.2004, klo 21:19
Lähetys on lajittelussa
01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS
25.05.2004, klo 15:41
Lähetys saapunut Suomeen
01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS
24.05.2004, klo 20:42
Lähtenyt Suomeen
01000 ULKOMAAT
[img]tongue.gif[/img] :D :D :D
-
Tuo minun arvostelu tuli hyvällä sydämmellä, oikeasti oli hieno paikka. Saa nähdä miltä näyttää valmiina :eek: . Sitte vielä kun se on näin lähellä kotia [img]smile.gif[/img] . Hyvä syy jatkaa korkalovaaran-lapinrinteen-vennivaaran metsissä ajelua. Pitäis vaan saada se uus tsykkeli.
-
Eipä tuo mittään mechz, tänään kuites kaikki halukkaat on tervetulleita vennivaaraan laipoimaan [img]tongue.gif[/img]
-
hmm...jos mie saan nyt tuon daren ja se o kasassa enne 16...ni tuun autokoulun jälkeee pyörähtään...
-
hösö rankasee, supaman siitkräp, teilvip, näknäk!1 Kaikki samasta hyndästä yhellä ilimalla!!1
-
dare o iha vitun bling bling :cool:
sitte, onko jollaki 113mm keskiö? paketista puuttu...
ni ja evilin ratassuoja...
kakka...
-
Onneksi olkoon daresta H´Zö!!!
Mun til.nro on 313130-2507671 Handelsbanken...
-
oha tuo pitkä :D
tai siis...vaakaputki o 1cm lyhempi ku dhissä...vaikka paperilla pitäs oll jotain 2cm pitempi...ni ja toi o 1cm matalempi ku dhi...keskiö o 3cm korkeemmalla...
akseliväli o sit pitkä ku mikä :D 120cm :D *****...
-
hahahahahahaaa :D
on siinä miehellä murheet,hah
-
no mitä sitte, tasaseen alamäkeenhän sie sillä ajatki..ja vielähän me keretään ne mutkat muuttaa tiukemmiksi tuolta Oukulta :D
-
No niin, nyt olisi sitten ei-niin-pitkän-vedon paikka, kestääkö Dare paremmin kuin:
a: Tuntsa
b: Supa8
c: DHi
d: vähemmän kuin mikään noista?
[img]tongue.gif[/img]