Foorumin etusivulta kun katsoo esim. aluetta "Yleiset jorinat" niin näyttää uusimman viestin olevan klo 19:28 topiciin "Pyöräsi kuva Vol III". Tuon alueen kun klikkaa auki niin viimeisin viesti näyttää olevan samaisessa topicissa klo 12:01. Topicin kun taas klikkaa auki niin siellä on lisää viestejä ja uusin on tosiaan tuo klo 19:28 postattu.
Omaan profiiliin tulee jatkuvasti notifikaatioita kun joku on postannut johonkin "tilaamani" aiheeseen. Tuo tilaus siis tulee automaattisesti jos olen itse postannut ko aiheeseen. Olen säätänyt omista asetuksista nämä notifikaatiot pois, mutta ei toimi.
Jotain haamuviestejä täällä on kun avaa jonkun alueen jokaisen uusia viestejä sisältävän topicin viimeisimmän viestin ja alue näyttää luetulta niin silti välillä etusivu väittää, että kyseisellä alueella on lukemattomia viestejä. Tämä viittaa ongelmiin tietokannassa.
Sama havainto. Sitten vasta, kun klikkaa merkitse kaikki luetuksi (tjsp), status pääsivulla näkyy oikein (ts. ei lukemattomia aiheita). Ja taas toisaalta välillä jokin aihealue on merkitty oikein luetuksi ilman aktiivista kaikki luettu -merkintää ?
Foorumin etusivulta kun katsoo esim. aluetta "Yleiset jorinat" niin näyttää uusimman viestin olevan klo 19:28 topiciin "Pyöräsi kuva Vol III". Tuon alueen kun klikkaa auki niin viimeisin viesti näyttää olevan samaisessa topicissa klo 12:01. Topicin kun taas klikkaa auki niin siellä on lisää viestejä ja uusin on tosiaan tuo klo 19:28 postattu.
Omaan profiiliin tulee jatkuvasti notifikaatioita kun joku on postannut johonkin "tilaamani" aiheeseen. Tuo tilaus siis tulee automaattisesti jos olen itse postannut ko aiheeseen. Olen säätänyt omista asetuksista nämä notifikaatiot pois, mutta ei toimi.
Onko sinulla Omissa asetuksissa rasti päällä kohdassa "Subscribe when posting"?
Comment