Ihan pakko kommentoida tuota.
Muuntamorastia hakiessa törmasi ensimmäiseksi Isonpellontien alussa oleviin pyöräily- ja kävelykieltomerkkeihin. Eli tie oli periaatteessa suljettu. Onneksi mukana oli lisäkilpi "Tontille ajo sallittu". Ei kun eteenpäin, olinhan menossa selkeästi tontille.
Itsekin pidän siitä, että rastit ajattavat jonnekin muualle kuin muuten olisin menossa. Ympäristön tuntemus kasvaa ja ajattelu avartuu. Erityisesti pidän rasteista, joissa saa käyttää päätään ja selvitella kuvan avulla jonkinlaista arvoitusta, siinä myös onnistuen. Joskus hakemani Tapanilan paloasema oli juuri tällainen. Kuvassa oli portinpylväs, josta pystyi selvästi näkemään, että kyseessä on paloasema...
Välillä joutuu rämpimään. Se kuuluu lajin luonteeseen.
Muuntamorastia hakiessa törmasi ensimmäiseksi Isonpellontien alussa oleviin pyöräily- ja kävelykieltomerkkeihin. Eli tie oli periaatteessa suljettu. Onneksi mukana oli lisäkilpi "Tontille ajo sallittu". Ei kun eteenpäin, olinhan menossa selkeästi tontille.
Itsekin pidän siitä, että rastit ajattavat jonnekin muualle kuin muuten olisin menossa. Ympäristön tuntemus kasvaa ja ajattelu avartuu. Erityisesti pidän rasteista, joissa saa käyttää päätään ja selvitella kuvan avulla jonkinlaista arvoitusta, siinä myös onnistuen. Joskus hakemani Tapanilan paloasema oli juuri tällainen. Kuvassa oli portinpylväs, josta pystyi selvästi näkemään, että kyseessä on paloasema...
Välillä joutuu rämpimään. Se kuuluu lajin luonteeseen.








. Mutta joo, vaikka uskoisin kiinnittäneeni huomiota tuommoiseen kattolinjaan, se "Ahaa, *nyt* tiedänkin!" on jäänyt tulematta.
.. voi jäädä aika monta rastia hakematta tai rastien laatu huonontua huomattavasti jos tällaisia sääntöjä on, kun rasteja tulee kuitenkin haettua arkiajojen ohessa
) tuon annetun reitin kartalle, eikä tuossa oikeastaan ole kuin pari vaihtoehtoa missä tuo talo olisi. Katsotaan joutaisko hakee tuon tai Espoon.


Comment