above_forum

Collapse

Miten kauan Fillari-lehti paperisena?

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • mehukatti
    Palstajyrä
    • 07/2000
    • 3035

    #1

    Miten kauan Fillari-lehti paperisena?

    Eilen tuli tietoa, että yksi legendaarisimmista maastopyöräilylehdistä, Dirt Magazine, lopettaa paperiversion julkaisun ja siirtyy kokonaan digitaaliseen maailmaan. Tuli mieleen, että mahtaako se olla esimakua tulevasta myös muiden lehtien osalta? Mitenköhän kauan Fillari-lehti julkaisee vielä paperiversiota?

    I’m not going to go into all the details here, but lets just say that the way we all consume information and news has changed, the internet has affected our lives in so many ways. It is a fact that people don’t buy magazines like they used to, and that advertisers are looking to invest their money in different places and in different ways now.
  • nure
    Moottoriturpa
    • 02/2005
    • 22027

    #2
    Samaa tuossa miettinyt, jotenkin paperiversioon mieltynyt kuten sanomalehdessäkin... Mietin mitä noille kaikille Fillarinkin numeroille tekee, vievät vain tilaa...?
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

    Comment

    • LJL
      Vanha jäärä
      • 05/2010
      • 11422

      #3
      Hävitin tuossa juuri muuton yhteydessä noin 100 kiloa vanhoja Tekniikan Maailman vuosikertoja... Vanhat Fillari-lehdet säästin. Tällä hetkellä ei ole voimassa olevaa tilausta, jos olisi niin haluaisin mieluummin paperisen kuin sähköisen.
      -L.

      Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

      Comment

      • nure
        Moottoriturpa
        • 02/2005
        • 22027

        #4
        Tilauksen pidin vielä voimassa mutta saattaa olla viimeinen ja laittaa lehdet halvalla myyntiin jos jollekin kelpaa...
        Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

        Comment

        • JackOja
          Moottoriturpa
          • 01/2006
          • 21490

          #5
          Minulla ei ole tilausta, mutta ehdotan että "maailman tappiin".

          Comment

          • ilmora
            Aktiivijäsen
            • 05/2014
            • 1133

            #6
            Lainataanko kirjastoissakin sitten tabletteja lukusalissa?
            *

            La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie


            Comment

            • IncBuff

              #7
              Hirveä hinku saada kaikki sähköiseksi. Ajaminenkin.

              Comment

              • nure
                Moottoriturpa
                • 02/2005
                • 22027

                #8
                ^Niinpä, suunnaton helpolla pääsemisen tarve...
                Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

                Comment

                • alli
                  Aktiivijäsen
                  • 11/2006
                  • 1126

                  #9
                  Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
                  Lainataanko kirjastoissakin sitten tabletteja lukusalissa?
                  Ainakin täälläpäin noita on näkynyt:

                  "Kirjastosta löytyy kolme Applen iPad-taulutietokonetta. Laitteissa luettavana mm. Helsingin Sanomat. Niitä lainataan asiakkaalle kirjastokortilla noin tunniksi kerrallaan. Kirjastosta löytyy myös neljä Samsung-tablettietokonetta lehtien lukemiseen. Niitä löydät kirjaston pöydiltä."

                  Comment

                  • beehoo
                    Vakiovieras
                    • 07/2014
                    • 95

                    #10
                    Jos jollakulla noita oikein vanhoja lehtiä pyörii turhaan nurkissa pölyyntymässä niin ilmoitusta vaan niin täältä löytyy ostaja.

                    Comment

                    • usko juntunen
                      Palstajyrä
                      • 07/2006
                      • 3955

                      #11
                      Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
                      .... niin haluaisin mieluummin paperisen kuin sähköisen.
                      Kiitos samoin. Ei sähköä missään muodossa. Partakin ajetaan kirveellä.


                      Comment

                      • JKK
                        Aktiivijäsen
                        • 05/2002
                        • 2022

                        #12
                        Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
                        Lainataanko kirjastoissakin sitten tabletteja lukusalissa?
                        Lainataan. Helsingissä ainakin.
                        Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

                        Comment

                        • LJL
                          Vanha jäärä
                          • 05/2010
                          • 11422

                          #13
                          Alkujaan tämän lähetti usko juntunen Katso viesti
                          Kiitos samoin. Ei sähköä missään muodossa. Partakin ajetaan kirveellä.
                          Huh huh. Fillarilehteen ei ilmeisesti pyyhitä... Karttaan..?
                          -L.

                          Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

                          Comment

                          • ilmora
                            Aktiivijäsen
                            • 05/2014
                            • 1133

                            #14
                            Alkujaan tämän lähetti JKK Katso viesti
                            Lainataan. Helsingissä ainakin.
                            Ei niissä vaan ole samaa fiilistä. Odotan enemmän kunnollista e-paperia.
                            *

                            La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie


                            Comment

                            • Ulkorengas

                              #15
                              Lainasin juuri Fillarin vuosikerran kirjastosta. Ei yhtään kiinnosta tihrustaa artikkeleja läppärin tai puhumattakaan tabetin näytöltä. Voi olla halvempaa tehdä vain sähköinen lehti, mutta onhan tourneykin halvempi kuin deore. Molemmilla vaihteet vaihtuu.

                              Comment

                              Working...