above_forum

Collapse

Polar Grit X

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • JanneKii
    Vakiovieras
    • 08/2018
    • 115

Polar Grit X

Uusi säie uudelle tuotteelle, pistäkääs tänne kokemukset Polar Grit X:stä. Itsellä ei ole vielä yhtään tuommoista rannekellotyyppistä laitetta aktiivikäytössä, tähän mennessä pärjännyt Wahoon Elemnt Boltilla. Mutta hieman tuommoista miettinyt ja ainakin tuossa Grit X:ssä oli nyt jotain ravinto-ohjeistusta myös, onko tästä kokemuksia nyt että miten se toimii? Kaikki Vantagen fiitserit siinä pitäisi olla myös (lepoajat/unen laatu jne.).

Osta Polar Grit X2 Pro ‑GPS-kello. Tehty ulkoiluun, treeneihin ja karttanavigointiin. Kestävä muotoilu, pitkä akun kesto, safiirilasi ja AMOLED-näyttö.

Halpahan toi ei ole, mutta kohtaavatko hinta ja laatu?
  • marco1
    Vanha jäärä
    • 09/1999
    • 10382

Aikaisempaa keskustelua: https://www.fillarifoorumi.fi/forum/...s-Polar-Grit-X
    Pari arviota luotettavista lähteistä:
    The Polar Grit X is Polar's newest watch, focused on trail running, but also still a full featured multi-sport watch. I dive into all the details from accuracy to new features and plenty more.

Polar Grit X Review : Polar's best-ever sports watch? I like it but the V800 was more accurate & I like the prettiness of the Vantage.

Comment

• Pete K2
      Vakiovieras
      • 07/2017
      • 118

Eilen tuli Grit x. Yritän muistaa laittaa kokemuksia.
      3v ranteessa oli Polar m430, joten siihen voi ainakin verrata.

Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

Comment

• nure
        Moottoriturpa
        • 02/2005
        • 21860

Oikeastaan M430 ei voi enää verrata nykyisiin, itsellä M400 ja V800, siis aivan eri maailmasta... Itse avasin tuon ekan topicin koska mittareitahan täytyy olla useita ja tuo nyt kiinnostaa ominaisuuksien ja ennenkaikkea akunkeston vuoksi...
        Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Comment

• maalinni
          Veteraani
          • 07/2010
          • 5747

Nää kannattaa ainakin lukassa

Comment

• kauris
            Suurtietäjä
            • 06/2004
            • 7199

Joo kyllä tää vaikuttaa mun seuraavalta laitteelta. Perustin aikanaan tuon V800 ketjun kun hankin ko tuotteen silloin sen julkaisun aikaan. Käytin sitä ahkerasti useita vuosia kunnes akku vähän ja hyytyi ja rannemittaus alkoi kiinnostamaan. Ostin Suunnon trainer wrist hr sportin ja käytin sitä pari vuotta. En kuitenkaan hirveän tyytyväisenä, vaan haikailin takaisin Polarin pariin. En koskaan tykästynyt Suunnon appeihin vaan Polar Flow oli mielestäni parempi. Rannesykemittauskaan ei tunnu toimivan pyöräilyssä juuri koskaan varsinkaan minun kapeassa ja luisessa ranteessa. Polariin verrattuna lisänä oli myös värinäyttö mutta värit vähän haaleat ja ruudun kontrasti huonompi.

Nyt olen siinä vaiheessa, että annoin Suunnon tyttärelleni ja itse käytän päivisin ranteessa oikeita kelloja (mekaanisia rannekelloja) ja lenkille laitan taskuun vanhan veekasisatasen jossa on ranneke poikki (Kiinasta tulossa uusi jo kohta kolmatta kuukautta). Kyllä se edelleen näin kesäaikaan näkyy 3 h lenkin vielä sinnittelevän akkunsa kanssa. Mutta kesän jälkeen, ehkä joululahjaksi itselle (vaikka cyber monday tarjouksia katsellen) gritti on vahvoilla.

Comment

• maalinni
              Veteraani
              • 07/2010
              • 5747

Itse olen käyttänyt kaikkia kolmea vähintään muutaman vuoden ja jokaisessa on omat vahvuudet. Garminissa monipuolisuus, jopa ähkyyn saakka. Suunnossa en tykännyt softasta vaikka kuinka yritin rakastaa made in Finland rautaa. Polar rastittaa eniten ruutuja raudan ja etenkin softan osalta.

Mikään noista ei kuitenkaan ole sellainen mihin en voisi palata, paitsi ehkä Garmin nykyisellä hinnoittelullaan.

Comment

• nure
                Moottoriturpa
                • 02/2005
                • 21860

Itsellä tosiaan "arkikellona" vanha M400 jonka ei oikein enää riitä mittausta, V800 ja Suunto Ambit3 Vertical ajokäytössä ja tangossa Wahoo Element Bolt... Itsellä pointtina tuohon Gritiin on akunkesto ja Polarin softan helppous ja "tuttuus". Joka laitteesta aina sykevyö mennyt heti myyntiin mutta nyt alkanut tuo rannemittaus kiinnostamaan.

Eihän näissä hankintahommissa loppupeleissä ole järjenhäivää mutta täytyyhän sitä leluja olla kun ei muutakaan hankittavaa nyt keksi...

Kauris, aina nostan hattua ihmisille jotka käyttävät oikeita kelloja, Seiko ja Certina mittaavat aikaa eikä tarvi puhelimesta vilkuilla...
                Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Comment

• Kihap

Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
                  Joo kyllä tää vaikuttaa mun seuraavalta laitteelta. Perustin aikanaan tuon V800 ketjun kun hankin ko tuotteen silloin sen julkaisun aikaan. Käytin sitä ahkerasti useita vuosia kunnes akku vähän ja hyytyi ja rannemittaus alkoi kiinnostamaan. Ostin Suunnon trainer wrist hr sportin ja käytin sitä pari vuotta. En kuitenkaan hirveän tyytyväisenä, vaan haikailin takaisin Polarin pariin. En koskaan tykästynyt Suunnon appeihin vaan Polar Flow oli mielestäni parempi. Rannesykemittauskaan ei tunnu toimivan pyöräilyssä juuri koskaan varsinkaan minun kapeassa ja luisessa ranteessa. Polariin verrattuna lisänä oli myös värinäyttö mutta värit vähän haaleat ja ruudun kontrasti huonompi.

Nyt olen siinä vaiheessa, että annoin Suunnon tyttärelleni ja itse käytän päivisin ranteessa oikeita kelloja (mekaanisia rannekelloja) ja lenkille laitan taskuun vanhan veekasisatasen jossa on ranneke poikki (Kiinasta tulossa uusi jo kohta kolmatta kuukautta). Kyllä se edelleen näin kesäaikaan näkyy 3 h lenkin vielä sinnittelevän akkunsa kanssa. Mutta kesän jälkeen, ehkä joululahjaksi itselle (vaikka cyber monday tarjouksia katsellen) gritti on vahvoilla.
                  V800 tiiviste petti puolisen vuotta sitten. Äskettäin pesin hihnaa, niin vettä pääsi sisään ja laite pimeni täysin. Yritin useaan otteeseen latailla. Sinnikkyys palkittiin ja sain henkiin, mutta valo ei toimi ja pysäytysnappi toimii vain osittain. Välillä sitä vettä näkyy sisällä (sumuna).

Nyt pallottelen ajatusta Vantage V:n ja Grit X:n väliä.

Comment

• Kihap

Alkujaan tämän lähetti Pete K2 Katso viesti
                    Eilen tuli Grit x. Yritän muistaa laittaa kokemuksia.
                    3v ranteessa oli Polar m430, joten siihen voi ainakin verrata.

Joko on @Pete_K2 kertynyt kokemusta?

Comment

• maalinni
                      Veteraani
                      • 07/2010
                      • 5747

Alkujaan tämän lähetti Kihap Katso viesti
                      Nyt pallottelen ajatusta Vantage V:n ja Grit X:n väliä.
                      Ehdottomasti ottaisin Gritin ellei välttämättä tarvitse V:n juoksuwattimittaria. Sitä ei vissiin gritissä ole?

Comment

• Pete K2
                        Vakiovieras
                        • 07/2017
                        • 118

Joko on @Pete_K2 kertynyt kokemusta?
                        Juu. 16 treeniä, 46h.
                        On hyvä.
                        Ranneke pehmeä ja taipuisa, paljon parempi kuin m430:ssä.
                        Sykettä pääosin mitannut rintaremmillä ja kello tangossa. Toimii myös ranteesta mutta niin mulla toimi myös m430.
                        Napit on toimivat. Kosketusnäyttöä ei juuri tule käytettyä.
                        Akku piisaa niin että siitä ei tarvi huolehtia yhden päivän reissuilla ainakaan. Gps mittaus tarkimmalla koko ajan. Pisin treeni ollut 8h.
                        Unen seurantaa en ole oikein tarkkaillut kun Oura on käytössä sitä ja palautumista varten. Fiilis kuitenkin että se olis ihan ok.
                        Kardiokuormaraportti tuntuis aika monipuoliselta mutta siihen en valitettavasti ole vielä ehtinyt perehtyä.

Kokonaisuutena tyytyväinen kelloon. Ostaisin edelleen tämän.

Comment

• Kihap

Mitähän Polarilla julkistetaan 30.6.20? https://www.facebook.com/PolarGlobal...57856132834915

Comment

• maalinni
                            Veteraani
                            • 07/2010
                            • 5747

Mitähän Polarilla julkistetaan 30.6.20? https://www.facebook.com/PolarGlobal...57856132834915
                            Fitness fämily, oiskohan joku grit x:n alapuolelle?

Comment

• F. Kotlerburg

Veikkaisin jotain hintaluokkaan n. 100-150€. Igniten alapuolella on kovin tyhjää. A360 on jo jäänyt junasta ajat sitten.

Comment

Working...