Alkujaan tämän lähetti Benny
Katso viesti
Korjausteline?
Collapse
X
-
Mitä olet pitänyt ja minkä painoista pyörää olet tuon kanssa näytellyt?Alkujaan tämän lähetti Zykkel Katso viestiPihinä miehenä en sitten Park Toolia enkä Rosea ostanut. Ostin Saksan Amazonista tämän: CXWXC Bicycle Mounting Stand, E-bike Repair Stand for Maintenance of Workplaces, Bicycle Mounting Stand up to 36 kg, Height Adjustable, Foldable and 360° Rotatable for MTB, Road Bike, E-Bike : Amazon.de: Sports & Outdoors Hinta oli joulukuussa 71,27 €. Kun ostin samalla 3x paketin Philips OneBlade 360 teriä, niin sain rahdit suomeen 0€. Tuo vaakavarressa oleva lukittava hammastus on oleellisen tärkeä. Sitä ei epävakaassa Jupiterissa ollut. Kävin vielä hakemassa leukojen väliin 15cm tätä kumia Laahuskumi 130mm 1m | Puuilo hintaan 1,20€. Olen telinettä kumilla noin 5 kertaa käyttänyt ja on ainakin huomattavasti parempi kuin edellinen Jupiter. Kun ei ole Park Toolista kokemusta niin en osaa siihen verrata.

Comment
-
Olen ollut tyytyväinen. 25-27kg painoisia sähköpyöriä tuossa on huollettu. Kumi puuilosta leukojen väliin on hyvä lisä. Pysyy pyörä kevyellä puristuksella kiinni ja suojaa runkoa. Itse joudun jonkun verran varaston - huoltopaikan väliä sitä kanniskelemaan ja telineen alumiinirunko on plussaa verrattuna edelliseen rautaputkiseen Jupiteriin.Alkujaan tämän lähetti Laissez Katso viestiMitä olet pitänyt ja minkä painoista pyörää olet tuon kanssa näytellyt?
Comment
-
Kiitos, ajattelin laittaa saman telineen tilaukseen.Alkujaan tämän lähetti Zykkel Katso viestiOlen ollut tyytyväinen. 25-27kg painoisia sähköpyöriä tuossa on huollettu. Kumi puuilosta leukojen väliin on hyvä lisä. Pysyy pyörä kevyellä puristuksella kiinni ja suojaa runkoa. Itse joudun jonkun verran varaston - huoltopaikan väliä sitä kanniskelemaan ja telineen alumiinirunko on plussaa verrattuna edelliseen rautaputkiseen Jupiteriin.
Comment

Comment