above_forum

Collapse

Korjausteline?

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • JarskiAi
    Vakiovieras
    • 02/2021
    • 125

Minusta tuntuu että samalta tehtaalta tulevat kaikki nuo Tokmannin, puuilon, ja prisman Jupiterin telineet. Hieman eri värisiä osia tai eri mallisia kiinnikkeitä.

Comment

• ATK
      Vakiovieras
      • 05/2019
      • 191

Mitä näitä on tullut luettua niin halvat telineet näyttävät joutavan korkeintaan ehkä sellaiseen "pari kertaa vuodessa" käyttöön ja siihenkin varauksella. Oma pari vuotta sitten ostamani Motonetin teline on ihan samaa roskasarjaa muiden halppiksien kanssa. Olisikohan puolisen vuotta tai vuoden kestänyt, niin alkoi jo leuka pyöriä pystysuunnassa ympäri eli pyörää ei voi enää asettaa täysin varmasti tiettyyn asentoon esim. ketjujen puhdistamiseen ketjupesurilla. Samoin pehmustepalikat leuasta irtosivat jo toisella käyttökerralla, sentään ne saa laitettua vielä takaisinkin paikalleen. Maksimi 20 kg painoraja tuntuu ylimitoitetulta, tuntuu että teline kestää lähinnä kevyiden käppyräsarvisten pyörien painon, jos aikoo yhtään ylemmäs pyörää nostaa...

Lisäksi pystyputkea ei taida saada mitenkään lukituksi alaosaan. Putki lähtee helposti nousemaan irti, kun pyörää yrittää nostaa ylemmäs. Ison koon takia alajalkaa on hankala säilyttää osin purettunakaan missään, joten pienissä tiloissa säilytyskin on hankalaa. Sentään työkaluteline tuli mukana, mikä on tietysti aika halpa lohtu.

Comment

• Laissez
        Vakiovieras
        • 10/2020
        • 116

Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
        Huomasin muuten että mun teline ei sama kuin prisman sivujen tuotekuvassa. Mulla ei punaista työkalutasoa vaan musta, eikä sinisiä kiristysnuppeja vaan hopeiset pikalinkut.
        Joo näitä samankaltaisia telineitä saa n. 50€ hintaan muutamasta paikasta:

Jupiter polkupyörän korjausteline 4 jalkaa KW-7078-09-3 ja tuhansittain muita tuotteita löydät Prisman verkkokaupasta. Tervetuloa tutustumaan valikoimaan!

Motonetin malli eroaa eniten noista muista.

Comment

• mattix
          Vakiovieras
          • 05/2020
          • 73

Otetaan huomioon se, että jos pari kertaa vuodessa nostaa luomupyörän tuollaisen 50 € telineen nokkaan eikä toimi ronskisti huoltoa tehdessään, niin ihan hyvin välttää ellei ole maanantaikappale. Ainakin oma Jupiter oli ihan hyvä.

Sitten jos vähän väliä pitää pyöriä nostella rassattavaksi tai kyseessä on raskas sähköpyörä, Parktool ja vastaavat lienevät parempia. Parktool 9.2 toimii mainiosti sähköpyöräni kanssa.

Comment

• stumpe
            Aktiivijäsen
            • 08/2013
            • 1859

Puuilon malli näyttää tismalleen samalta kuin ostamani jupiter. Verkkiksen tuskin sama kun arvosteluissa porukka kehuu suu vaahdossa.

Toi mun pyörä oli 8.9kg ja hampaat irvessä kiristin, silti ei pysynyt pyörä paikoillaan kun pyöritti kampia.

Comment

• MRe
              *****ilordi
              • 09/2006
              • 8562

Joo, toisaalta mun Blackburn on ostettu -92 ja maksoi muistaakseni silloin 300 FIM. Pidin kalliina, mutta a) valikoima oli silloin aika suppea ja b) halusin tukevan. No, nyt kolmekymmentä vuotta myöhemmin voin todeta, että eipä tuo nyt sitten kai niin kallis ollutkaan. Toimii edelleen kuin uutena, mikään osa ei ole irronnut tai löystynyt.

Comment

• virkpe
                Vakiovieras
                • 11/2015
                • 83

Minulla on tuo motonetin malli ja olen ollut tyytyväinen siihen.Tuntuu riittävän jämäkältä, ensiviikolla selviää miten kantaa sähköpyörää kun sellainen tulee vaimolle. Pop niitti varmistuksen olen laittanut, ettei leuat pääse pyörähtämään vaakaputkessa.

Comment

• ebike-harrastelija
                  Aktiivijäsen
                  • 10/2019
                  • 1355

Alkujaan tämän lähetti virkpe Katso viesti
                  Minulla on tuo motonetin malli ja olen ollut tyytyväinen siihen.Tuntuu riittävän jämäkältä, ensiviikolla selviää miten kantaa sähköpyörää kun sellainen tulee vaimolle. Pop niitti varmistuksen olen laittanut, ettei leuat pääse pyörähtämään vaakaputkessa.
                  Ja mielestäni miehellä on hyvä vielä tänä päivänäkin olla sen verran kädentaitoja jäljellä, että pystyy parantelemaan asioita jos ei valmis tuotos miellytä

Comment

• virkpe
                    Vakiovieras
                    • 11/2015
                    • 83

Alkujaan tämän lähetti ebike-harrastelija Katso viesti
                    Ja mielestäni miehellä on hyvä vielä tänä päivänäkin olla sen verran kädentaitoja jäljellä, että pystyy parantelemaan asioita jos ei valmis tuotos miellytä
                    .
                    Joo, epäilin ettei saa tarpeeksi kiristettyä niin päätin mitäpä sitä leikkimään, niitillä kiinni niin ei varmasti käänny. Pyörä kun kuitenkin pyrkii kääntymään vinoon kun on satulatolpassa kiinni ja paino piste ei ole keskellä.
                    Tuossa maasturissa on hiilikuitu runko, niin ei viitsi vaakaputkesta laittaa roikkumaan.

Comment

• nure
                      Moottoriturpa
                      • 02/2005
                      • 21859

Joskus se vaan on niin hienoa että nuukaillaan väärässä paikassa... Olen suunnattoman tyytyväinen ettei koskaan ole ollut moinen tilanne ja aina pystynyt hoitamaan hommat hyvillä ja kunnollilla työkaluilla.
                      Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Comment

• ebike-harrastelija
                        Aktiivijäsen
                        • 10/2019
                        • 1355

Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
                        Joskus se vaan on niin hienoa että nuukaillaan väärässä paikassa... Olen suunnattoman tyytyväinen ettei koskaan ole ollut moinen tilanne ja aina pystynyt hoitamaan hommat hyvillä ja kunnollilla työkaluilla.
                        Lopettaisit sinäkin nure tuon ainaisen nurinasi, ja ottaisit kerrankin rennosti... Täällä eletään kerran niin suotta sitä aikaa tuhlaamaan kaikenlaiseen tyhjänpäiväisestä valittamiseen. Tää 50 euron riukukeppi ajaa asiansa meillä taviksilla, ostakaa te rikkaat pro-miehet niitä parempia. Vähän kuin toiset pärjää autopuolella vaikka Dusterilla, mutta toisille pitää olla se Mercedes alla jotta pääsee paikasta A paikkaan B kunniallisesti [emoji1]

Comment

• sisurisampsa
                          Vakiovieras
                          • 12/2015
                          • 67

Joo nyt on kyllä nurella jäänyt levy päälle. Kovin menee tunteisiin halpa korjausteline.

Korkki kiinni ja nukkumaan, aamulla suihkun kautta vaikka pyörälenkille.

Comment

• nure
                            Moottoriturpa
                            • 02/2005
                            • 21859

^No joo, onneksi riitti liki 20 vuotta sitten rahaa Parkkiin, nykyään vain pankkiin...

Comment

• Valis
                              Vakiovieras
                              • 02/2021
                              • 49

Mä päädyin tällaiseen välimalli hintaiseen.
                              Tyytyväinen olen ollut. Menee pieneen tilaan joka tärkeää, kun kerrostalossa asun.

Osta Pyörätelineet katolle ja seinälle meiltä - Aina laadukasta ja edullista! ✔ Aina nopeat toimitukset ✔ Tervetuloa!

Ja kaveriksi tämä, kun ei mukana tullut.

Comment

• nure
                                Moottoriturpa
                                • 02/2005
                                • 21859

^Tuota joskus käyttänyt, ihan toimiva ja tosiaan koottunakin menee pienempään tilaan kuin Park. Itse siinä suhteessa onnellisessa asemassa että on oma huone harrastuksille ja teline on koko ajan auki ja toinen pyörä siinä säilytyksessä.

Comment

Working...