above_forum

Collapse

Korjausteline?

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • Laissez
    Vakiovieras
    • 10/2020
    • 117

    #46
    Alkujaan tämän lähetti ebike-harrastelija Katso viesti
    Edelleen käytössä, eikä ole hajoillut mikään vaikka pyörä painaa sen 30+ kiloa eli varmaan aika maksimipaino tälle. Ja kunhan on tasainen alusta, niin ei keiku edes tuon painon alla. Iso plussa myös edelleen, että menee pieneen tilaan, sen on tässä huomannut tosi hyväksi ominaisuudeksi.



    Tokmannin ja puuilon teline näyttäisi muuten samalta kuin Prisman, mutta painoa ainakin tietojen mukaan 2kg enemmän 7kg vs 5kg. Olisikohan tuo sitten vähän jykevämpi.

    Comment

    • ebike-harrastelija
      Aktiivijäsen
      • 10/2019
      • 1355

      #47
      Alkujaan tämän lähetti JarskiAi Katso viesti
      Olisiko kiinnitystä mahdollista tiivistää esimerkiksi jollain kumisella tai vaikka erkkarilla jolloin sinne saisi lisää kitkaa ja pyörä ei lähtisi keinumaan?
      Itse asiassa tuolle Jupiterin telineelle varmaan toimiva ratkaisu laittaa just jotain erkkaria ohut kierros väliin. Kurkkasin juuri omastani, niin nuohan on kummaltakin pinnaltaan ihan sileitä, jopa liukkaita, joten eipä ihme jos pito jossain vaiheessa loppuu ja fillarin asento kääntyy.

      Comment

      • mattix
        Vakiovieras
        • 05/2020
        • 78

        #48
        Juuri näin, erkka varmasti auttaisi. Itse päädyin Parktooliin, kun tuli edullisesti vastaan, jolloin Jupiter sai kodin luomupyöräilijältä.

        Comment

        • stumpe
          Aktiivijäsen
          • 08/2013
          • 1868

          #49
          Alkujaan tämän lähetti Laissez Katso viesti
          Mitäs olet pitänyt? Harkinnassa itselle kanssa telineeksi tuo.
          Älä vaan sekaannu, älkääkä kukaan muukaan. Muovinen paska.

          Leuan vaakaputken saa kiristettyä kun laittaa kitkaa väliin, mutta pystyputken pyörintää ei saa millään. Ellet poraa reikää pystyputkeen ja laita omaa pulttia läpi, tai teetä shimmiä.

          Toki jos haluaa värkkäillä paskan tuotteen kanssa niin osta pois. Itse palautan omani.

          Comment

          • ebike-harrastelija
            Aktiivijäsen
            • 10/2019
            • 1355

            #50
            Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
            Älä vaan sekaannu, älkääkä kukaan muukaan. Muovinen paska.

            Leuan vaakaputken saa kiristettyä kun laittaa kitkaa väliin, mutta pystyputken pyörintää ei saa millään. Ellet poraa reikää pystyputkeen ja laita omaa pulttia läpi, tai teetä shimmiä.

            Toki jos haluaa värkkäillä paskan tuotteen kanssa niin osta pois. Itse palautan omani.
            Kumma kun mulla ei ole tullut tuo pystyputken liike ongelmaksi, ehkä liian painava pyörä sitten ollut kiinni?

            Comment

            • nure
              Moottoriturpa
              • 02/2005
              • 22025

              #51
              ^^Toimii tai ei, leluilla viitsi leikkiä... Pisteet yhä Parkille... Jollakin halpiksella jouduin huollon tekemään ja kyllä tuli ikävä kunnollista...
              Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

              Comment

              • MRe
                *****ilordi
                • 09/2006
                • 8844

                #52
                ^ täältä ääni Feedbackille. Myös Blackburnin joskus -90 -luvulla ostettu teline käy ja kukkuu. Sen huono puoli on, ettei korkeutta voi säätää. Hyvä puoli taas kiinteä alaleuka, joten fillari voi painaa vaikka 100 kiloa ja se on silti helppo kiinnittää ja pysyy varmasti. Eikä asennonkaan muuttamisessa tai sen pitämisessä ole mitään ongelmaa, laatupeli kestää ja kestää.

                Comment

                • JarskiAi
                  Vakiovieras
                  • 02/2021
                  • 125

                  #53
                  Kyllä. Onhan se selvää, että kun laittaa enemmän rahaa, saa parempaa ja laadukkaampaa. Aina vaan ei taivu. Jos kokee, että omaan käyttöön riittää vähäisempikin, kuten nämä 50e telineet, niin kertoisin kyllä heti jos on aivan susi. Tosiaan nyt toistaiseksi ainakin on tehnyt sen homman mihin on tarkoitettukin. Huollot ja korjaukset on tullut tehtyä. Ja kun paremmasta ei tiedä niin..

                  Comment

                  • stumpe
                    Aktiivijäsen
                    • 08/2013
                    • 1868

                    #54
                    Jos se olisi ollut kelvollinen tai edes keskinkertainen teline tuo jupiter niin riittäisi. Mutta ei ole edes sitäkään.

                    Comment

                    • nure
                      Moottoriturpa
                      • 02/2005
                      • 22025

                      #55
                      Taas samat vanhat fraasit, hyvää ja halpaa ei saa samassa paketissa...
                      Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

                      Comment

                      • ebike-harrastelija
                        Aktiivijäsen
                        • 10/2019
                        • 1355

                        #56
                        Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
                        Jos se olisi ollut kelvollinen tai edes keskinkertainen teline tuo jupiter niin riittäisi. Mutta ei ole edes sitäkään.
                        Jep, täähän se - toiset pärjää, toiset ei. Kyllähän mullekin kelpaisi esim. joku ParkToolin PRS-33 mut ehkä sitten myöhemmin.

                        Comment

                        • stumpe
                          Aktiivijäsen
                          • 08/2013
                          • 1868

                          #57


                          ]

                          Tässä vielä kuvat. Pystyputkien välillä jäätävä välys. Kaksi sileää liukasta putkea vastakkain. Muovinen kiristyspanta joka ottaa vaan kiinni yläpäästä putkeen. Tässäkin sileä liukas kiristyspinta. Kyllä tää on aika vatipään tekele vai onko mulla maanantaikappale?

                          Comment

                          • ebike-harrastelija
                            Aktiivijäsen
                            • 10/2019
                            • 1355

                            #58
                            Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti


                            ]

                            Tässä vielä kuvat. Pystyputkien välillä jäätävä välys. Kaksi sileää liukasta putkea vastakkain. Muovinen kiristyspanta joka ottaa vaan kiinni yläpäästä putkeen. Tässäkin sileä liukas kiristyspinta. Kyllä tää on aika vatipään tekele vai onko mulla maanantaikappale?
                            Täytyi oikein alkaa kaivamaan omaa esille, mutta en jaksanut alkaa purkamaan tuota keskiosan lukitusta kun olisi pitänyt pikalukon lisäksi ruuvata se toinenkin pultti auki... Mut todnäk samansuuntaiselta näyttää. Ainakaan vielä ei ole tullut vastaan, etteikö pitäisi ja jos alkaa luistamaan, niin lisäkitkaa pintaan.

                            Luulen että jos tästä joku antautuu, se on tuo muovinen L-kappale pysty- ja vaakaputkien välissä...

                            Comment

                            • stumpe
                              Aktiivijäsen
                              • 08/2013
                              • 1868

                              #59
                              Huomasin muuten että mun teline ei sama kuin prisman sivujen tuotekuvassa. Mulla ei punaista työkalutasoa vaan musta, eikä sinisiä kiristysnuppeja vaan hopeiset pikalinkut.

                              Comment

                              • Santtu75
                                Aktiivijäsen
                                • 11/2020
                                • 2911

                                #60
                                Itselläni on kyseisenlainen Neatt:n korjausteline https://www.alltricks.com/F-11929-ou...ygen_workstand ja hyvin olen sillä noiden omien sähköpyörien kanssa tullut toimeen. Mielestäni hyvinkin tukeva, mutta painoa sitten telineellä senkin edestä eli 9kg

                                Comment

                                Working...