^testasin, että niinpä tosiaan tekee. Oletko testannut laitteessa ? Jospa tuo siellä opastaisi oikein vaikka Flowssa yksinkertaistaa rajusti?
VeloViewer
Collapse
X
-
Olen, ei löydy pistoja sielläkään. Muistaakseni vielä import-vaiheessa myös Polar ne näyttää, mutta kun reitti on jo tuotu Flowhun tarkasteluun niin se on ”mennyt pilalle”. Joku optimointi siinä varmaan on käytössä, voisin tietysti viestitellä suoraan Polarille.
Edit. Laitteena Vantage VPyöriä
Comment
-
^Stravasta en tiedä, mutta sama ongelma on RWGPS:n kanssa, mikäli reittipisteitä on GPX:ssä enemmän, kuin 500. RWGPS:ssä voi valita, että "Reduce to 500 points", jolloin pistot säilyvät Flowsakin.
Olisikohan tämä ollut syy aikoinaan, että siirryin käyttämään myös RWGPS:ää -en muista.
Comment
-
Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viestiOltiin sitten vähän samoilla hoodeilla. Entäs tämä mun ruutu?
Strava

Veloviewer

Eihän tästä mitään tule jos tää on tällasta... Mäntti yksittäinen ruutu paistaa keskellä punaista aluetta kuin majakka.Kävi nyt itellä tää probleemi, enkä saanut mistään klikkailemalla viivaa tarkentumaan "ruutukarttaan". Kun avaa aktiviteetin omaan ruutuunsa, niin siinä se menee, kuten pitää.Alkujaan tämän lähetti K.Kuronen Katso viesti^Käyt klikkamaassa VV:ssä tuota ajoa, eli lataat sen tarkkana VV:n. Pitäisi korjaantua.

Oli ranne-gps onneksi myös päällä, niin kroppasin sen tallenteesta sitten tuommosen 100m pyrähdyksen.
edit: tuntuu, että mitä pidempi jälki, sitä epätarkempi siitä tulee ruutukarttaan.
Comment
-
Joo, voi filtteröidä minkä tahansa ajanjakson ja ruudut päivittyy lennossa karttaan.Alkujaan tämän lähetti Poy Katso viestiNäkeekö jotenkin mitkä tiilet tuleet esimerkiksi tänä kesänä?
Itellä on näköjään tänä vuonna kahdessa eri paikassa 6x6 max square ja välissä 15 ruudun välimatka. Tulee aika rikkonainen kuvio verrattuna aloitusvuoteen.
Comment
-
Tarkoitin silleen, että näkisi mitä uusia ruutuja tullut tänä vuonna kokonais ruudukkoon aikojen alusta. Mutta toki tuokin auttaa jotain.Alkujaan tämän lähetti Puskis Katso viestiJoo, voi filtteröidä minkä tahansa ajanjakson ja ruudut päivittyy lennossa karttaan.
Itellä on näköjään tänä vuonna kahdessa eri paikassa 6x6 max square ja välissä 15 ruudun välimatka. Tulee aika rikkonainen kuvio verrattuna aloitusvuoteen.Sent from my MacBook Air using Safari
Comment
-
Olikos jollain muulla Etrexiä käytössä? Pitääkö/kannattaako toi Stravan reittisuunitteluohjelmalla tehty tiedosto käyttää jonkin muun softan kautta ennen navigaattoriin tunkemista? Ei tuossa ainakaan taida saada valita, että onko reitti malliltaan track vai route, eikä voi siivota ylimääräisiä reittipisteitä pois.
Comment
-
Mulla on. Voisin itse ensin tutkia tuota kun ei ole kokemusta stravan suunnittelusta. Itse piirrän reitit base campilla. Palaan...Alkujaan tämän lähetti Puskis Katso viestiOlikos jollain muulla Etrexiä käytössä? Pitääkö/kannattaako toi Stravan reittisuunitteluohjelmalla tehty tiedosto käyttää jonkin muun softan kautta ennen navigaattoriin tunkemista? Ei tuossa ainakaan taida saada valita, että onko reitti malliltaan track vai route, eikä voi siivota ylimääräisiä reittipisteitä pois."Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."
Comment
-
^ ja ^^
Onpa tyhmä tosiaan tuo strava. TCX ja GPX-exportit antavat ulos trackin eikä routea.
Itse korjaisin sen Base Campilla.
Export -> GPX
Import -> Base Camp ja
Basecampissa Convert to route.
Tuollaisella lyhyehköllä reitillä (~65 km) konvertointi tuotti alle 50 pisteen reitin.
50 pistettä on siksi tärkeä, ettei etrex osaa reitittää, jos reitillä on yli 50 pistettä. Tyhmyyttä sekin...
Pitemmät turneet kuten Ruska on pakko pilkkoa pienemmiksi osiksi ja se taas pännii kun kesken vauhdin yhtäkkiä reitti loppuu ja joutuu lataamaan uuden pätkän. Liikkeessä uuden pätkän lataaminen kestää kauemmin kuin pysähdyksissä."Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."
Comment
-
Tuonne on tullut päivityksiä. Näkee erikseen monen, muutaman tai vain yhden keräämät ruudut. Lisäksi mahdollisuus merkkailla ja kommentoida mahdottomia ruutuja.
https://rideeverytile.com/tiles/heatmap
edit: huomionarvoinen suoritus
Koos Woestenburg on kerännyt 20000 ruudun klusterin, joka ulottuu kahdeksaan eri maahan.
Comment

Comment