above_forum

Collapse

Pikakysymykset.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • Tank Driver
    Palstajyrä
    • 05/2006
    • 3727

Alkujaan tämän lähetti oh7nyo Katso viesti
    Lähenkö tästä lenkille ja pistän tietokoneen kiinni.
    Lähe. Minä lähen vissiin hirttäytymään.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Comment

• Iglumies
      vapaajäsen
      • 01/2006
      • 3878

Mikä olis hyvä öljynvaihtopumppu?

Comment

• HeikkiO

Alkujaan tämän lähetti alli Katso viesti
        Miksi summanmutikassa? Eskon ohje oli nähdäkseni pätevä, tai ainakin itse olen käyttänyt tuommoista menetelmää. Käynyt ajamassa juurikin tuon Kuusiksen lähellä olevan mittaradan ja sen jälkeen korjannut (taulukosta saatua) lukemaan tuolla laskukaavalla.

Saako kysyä autoasiaa? Ajovalon polttimo oli palanut ja naapurin kanssa vaihdettiin se, kun hänellä oli ylimääräinen. Oli kylmä ja pimeä, joten ei siinä turhaan viilailtu. Nyt suuntaus on kuitenkin pielessä ja ohjekirjassa lukee, ettei suuntausta kuitenkaan "tarvitse" itse korjata polttimon vaihdon yhteydessä. Voiko tuollaiselle itse tehdä jotain?
        Kuinka valon suuntaus on pielessä? Olettaisin että ylä-/alasuunnassa joten tuon voi tehdä itse, eri merkkisissä polttimoissa voi olla muutaman asteen suuntausvirhe johtuen jo valmistuksen toleransseista.

Umpiossa (se osa johon polttimo tulee kiinni) on jonkinlainen säätöruuvi jolla ylä-/alasuuntaus saadaan kohdilleen.
        Säädät uuden polttimon lähivalojen yläreunan samaan tasoon kuin vanhan polttimon valon yläreuna on, vaikka jotakin seinää vasten jossa valot näkyvät (jos vanha valo on ollut suunnattu).

Comment

• alli
          Aktiivijäsen
          • 11/2006
          • 1126

Alkujaan tämän lähetti Proj.nro Katso viesti
          Tarkistapa ensin, että kaikki sieltä valosta avatut on kunnolla kiinni ja paikoillaan ja lamppu varmasti oikealla paikalla. Veikkaisin, että joku siellä on esmes väärillä kierteillä ja lamppu sojottaa pikkasen sivuun. Tai sitten jotain on mennyt rikki..
          Kiitos. Mulle siis tuon valo riittäisi, oon mm. ajanut inhoissa lumipyryissä sillä, mutta rekisteriotteeseen tuli merkintä, että pitää korjata . Miten tuommonen suuntaus edes tarkistetaan?

Pitää päivänvalossa varmaan katsoa vaikka sunnuntaina homma alusta uudelleen.

Comment

• Tank Driver
            Palstajyrä
            • 05/2006
            • 3727

Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
            Mikä olis hyvä öljynvaihtopumppu?
            Mihin tarkoitukseen? Ja jos vastaat öljynvaihtoon kiskon sua käkättimeen.

There can be only one.

Comment

• alli
              Aktiivijäsen
              • 11/2006
              • 1126

Alkujaan tämän lähetti OldBeard Katso viesti
              Kuinka valon suuntaus on pielessä? Olettaisin että ylä-/alasuunnassa joten tuon voi tehdä itse, eri merkkisissä polttimoissa voi olla muutaman asteen suuntausvirhe johtuen jo valmistuksen toleransseista.

Umpiossa (se osa johon polttimo tulee kiinni) on jonkinlainen säätöruuvi jolla ylä-/alasuuntaus saadaan kohdilleen.
              Säädät uuden polttimon lähivalojen yläreunan samaan tasoon kuin vanhan polttimon valon yläreuna on, vaikka jotakin seinää vasten jossa valot näkyvät (jos vanha valo on ollut suunnattu).
              Näyttää liian alas. Tässähän oli hyvät ohjeet, varsinkin jos löydän tuon ruuvin . Kiitoksia. Hyvin toimii topikki.

Comment

• Tank Driver
                Palstajyrä
                • 05/2006
                • 3727

Koska Lostin uusintajakso tulee telkusta?

There can be only one.

Comment

• Kontti

Maantain vastaisena yönä, kello 00:30

Comment

• Tank Driver
                    Palstajyrä
                    • 05/2006
                    • 3727

Tänks isosti!

There can be only one.

Comment

• Cycledrophis
                      Vakiovieras
                      • 06/2009
                      • 410

Mistä Santinin talviajohousut?

Comment

• ellmeri

Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
                        maanteiden varsille 1000 metrin mittaratoja joilla voi myös mukavasti kokeilla tuota mittarinsa kalibrointia.

Viime viikonloppuna löysin yhden tuollaisen kun ajelin Lahdentien vartta Kuusijärveltä pohjoiseen päin, ja saatoin todeta mittarini näyttävän kyseisen matkan riittävän tarkasti.
                        Samassa paikassa itsekkin laitoin mittarin kohdilleen,tosin se kuka sen merkkasi peiser-mittarilla niin itse jälkitarkasti sen vuonna 1 ja 2 ja vähän oli heittoa,noin 20 metriä ..matka oli tarkistettava kun huolsin kilpakäveliää.

nimim: pilkun-nus......

Comment

• järppä

Alkujaan tämän lähetti Cycledrophis Katso viesti
                          Mistä Santinin talviajohousut?
                          Vaikkapa Bobshopista, on tuolla tosin muitakin hyviä vaihtoehtoja

Comment

• Iglumies
                            vapaajäsen
                            • 01/2006
                            • 3878

Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
                            Mihin tarkoitukseen? Ja jos vastaat öljynvaihtoon kiskon sua käkättimeen.
                            No kun ei huvittais mennä makoileen tuonne kuravellisohjoon auton alle, voisihan tuollaisella kätevästi imaista ölpät myös Marsusta.
                            Ja ainahan tehokkaalle tyhjiöpumpulle käyttöä löytyy...

Comment

• Cycledrophis
                              Vakiovieras
                              • 06/2009
                              • 410

Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
                              Vaikkapa Bobshopista, on tuolla tosin muitakin hyviä vaihtoehtoja
                              kiitos minulle uusi web kauppa
                              Jari

Comment

• alli
                                Aktiivijäsen
                                • 11/2006
                                • 1126

Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti
                                Samassa paikassa itsekkin laitoin mittarin kohdilleen,tosin se kuka sen merkkasi peiser-mittarilla niin itse jälkitarkasti sen vuonna 1 ja 2 ja vähän oli heittoa,noin 20 metriä ..matka oli tarkistettava kun huolsin kilpakäveliää.

nimim: pilkun-nus......
                                Juu... no mihin suuntaan se heitto on? Tosin eihän se mikään ihan viivasuora ja tasainen oo tossa se väylä, on joku risteyskin välissä, että vähän kait voi jo tulla siinäkin virhettä .

Comment

Working...