Alkujaan tämän lähetti oh7nyo
Katso viesti
Pikakysymykset.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Lähe. Minä lähen vissiin hirttäytymään.#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
-
Kuinka valon suuntaus on pielessä? Olettaisin että ylä-/alasuunnassa joten tuon voi tehdä itse, eri merkkisissä polttimoissa voi olla muutaman asteen suuntausvirhe johtuen jo valmistuksen toleransseista.Alkujaan tämän lähetti alli Katso viestiMiksi summanmutikassa? Eskon ohje oli nähdäkseni pätevä, tai ainakin itse olen käyttänyt tuommoista menetelmää. Käynyt ajamassa juurikin tuon Kuusiksen lähellä olevan mittaradan ja sen jälkeen korjannut (taulukosta saatua) lukemaan tuolla laskukaavalla.
Saako kysyä autoasiaa? Ajovalon polttimo oli palanut ja naapurin kanssa vaihdettiin se, kun hänellä oli ylimääräinen. Oli kylmä ja pimeä, joten ei siinä turhaan viilailtu. Nyt suuntaus on kuitenkin pielessä ja ohjekirjassa lukee, ettei suuntausta kuitenkaan "tarvitse" itse korjata polttimon vaihdon yhteydessä. Voiko tuollaiselle itse tehdä jotain?
Umpiossa (se osa johon polttimo tulee kiinni) on jonkinlainen säätöruuvi jolla ylä-/alasuuntaus saadaan kohdilleen.
Säädät uuden polttimon lähivalojen yläreunan samaan tasoon kuin vanhan polttimon valon yläreuna on, vaikka jotakin seinää vasten jossa valot näkyvät (jos vanha valo on ollut suunnattu).
Comment
-
Kiitos. Mulle siis tuon valo riittäisi, oon mm. ajanut inhoissa lumipyryissä sillä, mutta rekisteriotteeseen tuli merkintä, että pitää korjataAlkujaan tämän lähetti Proj.nro Katso viestiTarkistapa ensin, että kaikki sieltä valosta avatut on kunnolla kiinni ja paikoillaan ja lamppu varmasti oikealla paikalla. Veikkaisin, että joku siellä on esmes väärillä kierteillä ja lamppu sojottaa pikkasen sivuun. Tai sitten jotain on mennyt rikki..
. Miten tuommonen suuntaus edes tarkistetaan?
Pitää päivänvalossa varmaan katsoa vaikka sunnuntaina homma alusta uudelleen.
Comment
-
Mihin tarkoitukseen? Ja jos vastaat öljynvaihtoon kiskon sua käkättimeen.Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viestiMikä olis hyvä öljynvaihtopumppu?#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Comment
-
Näyttää liian alas. Tässähän oli hyvät ohjeet, varsinkin jos löydän tuon ruuvinAlkujaan tämän lähetti OldBeard Katso viestiKuinka valon suuntaus on pielessä? Olettaisin että ylä-/alasuunnassa joten tuon voi tehdä itse, eri merkkisissä polttimoissa voi olla muutaman asteen suuntausvirhe johtuen jo valmistuksen toleransseista.
Umpiossa (se osa johon polttimo tulee kiinni) on jonkinlainen säätöruuvi jolla ylä-/alasuuntaus saadaan kohdilleen.
Säädät uuden polttimon lähivalojen yläreunan samaan tasoon kuin vanhan polttimon valon yläreuna on, vaikka jotakin seinää vasten jossa valot näkyvät (jos vanha valo on ollut suunnattu).
. Kiitoksia. Hyvin toimii topikki.
Comment
-
Koska Lostin uusintajakso tulee telkusta?#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Comment
-
-
-
Samassa paikassa itsekkin laitoin mittarin kohdilleen,tosin se kuka sen merkkasi peiser-mittarilla niin itse jälkitarkasti sen vuonna 1 ja 2 ja vähän oli heittoa,noin 20 metriä ..matka oli tarkistettava kun huolsin kilpakäveliää.Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viestimaanteiden varsille 1000 metrin mittaratoja joilla voi myös mukavasti kokeilla tuota mittarinsa kalibrointia.
Viime viikonloppuna löysin yhden tuollaisen kun ajelin Lahdentien vartta Kuusijärveltä pohjoiseen päin, ja saatoin todeta mittarini näyttävän kyseisen matkan riittävän tarkasti.
nimim: pilkun-nus......
Comment
-
Vaikkapa Bobshopista, on tuolla tosin muitakin hyviä vaihtoehtojaAlkujaan tämän lähetti Cycledrophis Katso viestiMistä Santinin talviajohousut?
Comment
-
No kun ei huvittais mennä makoileen tuonne kuravellisohjoon auton alle, voisihan tuollaisella kätevästi imaista ölpät myös Marsusta.Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viestiMihin tarkoitukseen? Ja jos vastaat öljynvaihtoon kiskon sua käkättimeen.
Ja ainahan tehokkaalle tyhjiöpumpulle käyttöä löytyy...
Comment
-
kiitos minulle uusi web kauppaAlkujaan tämän lähetti järppä Katso viestiVaikkapa Bobshopista, on tuolla tosin muitakin hyviä vaihtoehtoja
Jari
Comment
-
Juu... no mihin suuntaan se heitto on? Tosin eihän se mikään ihan viivasuora ja tasainen oo tossa se väylä, on joku risteyskin välissä, että vähän kait voi jo tulla siinäkin virhettäAlkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viestiSamassa paikassa itsekkin laitoin mittarin kohdilleen,tosin se kuka sen merkkasi peiser-mittarilla niin itse jälkitarkasti sen vuonna 1 ja 2 ja vähän oli heittoa,noin 20 metriä ..matka oli tarkistettava kun huolsin kilpakäveliää.
nimim: pilkun-nus......
.
Comment

Comment