above_forum

Collapse

Hobbyhallin sähköpyörästä kokemuksia?

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • nakamura10
    • 06/2026

    #1

    Hobbyhallin sähköpyörästä kokemuksia?

  • nakamura10

    #2
    suosiolla tämä? https://www.hobbyhall.fi/fi/vapaa-ai...h-lg_d27cf455/

    Comment

    • hcf
      Palstajyrä
      • 11/2015
      • 4439

      #3
      Suosiolla vaihat liikettä

      Comment

      • nakamura10

        #4
        Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
        Suosiolla vaihat liikettä
        Ymmärrän pointtisi, mutta löytyykö tuohon hintaan vastaavia Suomesta?

        Comment

        • Vivve
          Aktiivijäsen
          • 05/2016
          • 1129

          #5
          Helvetin kovia vaihtoehtoja. Ota molemmat niin ei tarvi katua.

          Comment

          • ebike-harrastelija
            Aktiivijäsen
            • 10/2019
            • 1355

            #6
            Täällä taas normitason vastauksia. Ellei olisi jo vastaavan tasoista commuting sähköpyörää ni ekan postauksen fillari menisi tilaukseen. Hinta kohdillaan. Sellanen perus lähtötason sähkis Bafangin tms. takanapamoottorilla, ellen väärin katsonut. Itsellä pian 2000 km tänä vuonna vastaavanlaisella, eniten säätöä ollut vaihteissa ja jarruissa.

            Edit: lisää infoa ko. merkistä täältä: https://ecobike.com/en/ecobikes

            Oma eka työmatkasähkis oli juuri silmät ummessa sika säkissä tyyliin ostettu juurikin Hobbyhallista, sillä mentiin se vajaa 2000 km oliko reilussa 10 vuodessa. Ajoi asiansa ja oli hintansa väärti (800 eur), vaikka varmasti halvinta kiinanosaa pyörä täynnä [emoji2]
            Last edited by ebike-harrastelija; 04.10.2020, 20.20.

            Comment

            • Juhukka
              Nöösi
              • 01/2020
              • 26

              #7
              itse ajelen 699e maksetulla bilteman 27,5 mtb:llä, ei tää tietenkään mikää crossi ole. soiva peli kerrassan kaupunki ajossa.. n 400km ajettu ainahan sitä olisi kiva jos olisi näissä enempi tehoa mutta näillä mennään. toimii miten olettaa sopii. Itse pystyn suosittelemaan.
              päivitin uudet rengaat joka oli huippu hankinta pyörii äänettömästi rullaavuus parani silmin nähden. eli uskaltaisin väittää että renkailla on suurin merkitys ajoon, minkä pyörän ostatkin. päivitä renkaat!

              Comment

              • Nixuu
                Vakiovieras
                • 05/2018
                • 449

                #8
                Alkujaan tämän lähetti ebike-harrastelija Katso viesti
                Täällä taas normitason vastauksia. Ellei olisi jo vastaavan tasoista commuting sähköpyörää ni ekan postauksen fillari menisi tilaukseen. Hinta kohdillaan. Sellanen perus lähtötason sähkis Bafangin tms. takanapamoottorilla, ellen väärin katsonut. Itsellä pian 2000 km tänä vuonna vastaavanlaisella, eniten säätöä ollut vaihteissa ja jarruissa.

                Edit: lisää infoa ko. merkistä täältä: https://ecobike.com/en/ecobikes

                Oma eka työmatkasähkis oli juuri silmät ummessa sika säkissä tyyliin ostettu juurikin Hobbyhallista, sillä mentiin se vajaa 2000 tkm oliko reilussa 10 vuodessa. Ajoi asiansa ja oli hintansa väärti (800 eur), vaikka varmasti halvinta kiinanosaa pyörä täynnä [emoji2]
                2 000 000 (2 miljoonaa) kilometriä on kyllä kunnoitettava saavutus millä tahansa fillarilla kymmeneen vuoteen. Ja jos Hobbyhallin fillari kestää sellaisia määriä niin vau!

                Comment

                • ebike-harrastelija
                  Aktiivijäsen
                  • 10/2019
                  • 1355

                  #9
                  Hah hah [emoji3] No niin, typo korjattu kohta!

                  Comment

                  • nure
                    Moottoriturpa
                    • 02/2005
                    • 22058

                    #10
                    Hävettäisi myydä moista kuraa jos olisin kauppias mutta kyllä niitä ostajia kaikesta huolimatta löytyy... Ei ole tyhmä se joka pyytää...
                    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

                    Comment

                    • Hakkapeliitta
                      Vakiovieras
                      • 01/2020
                      • 31

                      #11
                      Ostin ite Ecobiken SX300-joustokeulamaasturin Hobby Hallista.

                      Maksoi 2000€, keskimoottorilla (Dapu merkiltään) ja iso akku.

                      Sram Gx vaihteet, Shimanon jarrut.
                      Mun mielestäni hinta/laatusuhde on kohdallaan.

                      24kk takuu.

                      Pyörät kasataan Puolassa ja vastaus kysymykseen tuli alle 24h:ssa.

                      Katotaan miten kestää.

                      Comment

                      • Hakkapeliitta
                        Vakiovieras
                        • 01/2020
                        • 31

                        #12
                        Ai niin joo, avustuksen nopeudenrajoittimen saa suoraan ohjauspaneelista pois päältä, samoin "kävelyavustuksen" eli käsikaasun avustuksen maksiminopeuden saa muutettua.

                        Sekin on hyvä puoli näissä halvemmissa ettei tarvi ostaa mitään ekstraosia, jos haluaa rajoittimen pois.

                        Comment

                        • ebike-harrastelija
                          Aktiivijäsen
                          • 10/2019
                          • 1355

                          #13
                          ^ tuokin riippuu ihan valmistajasta, oma fillari periaatteessa täysin Bafangin peruskomponenteista kasattu mutta ohjaimen/näytön firmiksessä tulpattu vaihtoehto suoraan disabloida tuo max-nopeuden poisto. Ja Bilteman pyörissä piti tietää ainakin joissain malleissa pin-koodi, jolla pääsi noita muuttamaan.

                          Että siltä kantilta on kyllä hyvin houkuttelevia hinta-laatusuhteeltaan nuo HH:n myymät sähköfillarit, joista mainitsit. Työmatkakäyttöön varsinkin.

                          Lähetetty jonkun tutun Tapatalkilla

                          Comment

                          • hattu47
                            Nöösi
                            • 01/2022
                            • 24

                            #14
                            Onko nuo ecobiket hintaan nähden ihan oikeasti alennnuksessa vai onko alennukset vaan markkinointikikkaa?

                            Työmatkoille perus asphalttia ja hiekkatietä olisi tarkoitus matkustaa.
                            Vaihtoehtoina on esim canyonin pathlitea tai sitten
                            Ecobiken SX300 tai Mx500vai Rx500...

                            Osat ja hintalaatusuhde vaikuttaa ihan hyvältä, mutta miksei kannattaisi tai miksi kannattaisi valita ecobike canyonin tai vastaavan sijaan. Moottoreissa bafang vs bose on selkeä ero plussineen ja miinuksineen, mutta mites muuten tuo ecobike?

                            Comment

                            • Santtu75
                              Aktiivijäsen
                              • 11/2020
                              • 2916

                              #15
                              Alkujaan tämän lähetti hattu47 Katso viesti
                              Onko nuo ecobiket hintaan nähden ihan oikeasti alennnuksessa vai onko alennukset vaan markkinointikikkaa?

                              Työmatkoille perus asphalttia ja hiekkatietä olisi tarkoitus matkustaa.
                              Vaihtoehtoina on esim canyonin pathlitea tai sitten
                              Ecobiken SX300 tai Mx500vai Rx500...

                              Osat ja hintalaatusuhde vaikuttaa ihan hyvältä, mutta miksei kannattaisi tai miksi kannattaisi valita ecobike canyonin tai vastaavan sijaan. Moottoreissa bafang vs bose on selkeä ero plussineen ja miinuksineen, mutta mites muuten tuo ecobike?

                              Eiköhän noissa kyseisen tasoisissa pyörissä ole vähän sama kuin vaikka huonekalumyymälöissä, aina on "alennusmyynti" päällä. Mutta sama koskee noitakin pyöriä, ei se mukamas alennusprosentti mitään sano, vaan se mikä on lopullinen ostohinta.

                              Kyllä itselle noista Ecobiken pyöristä (ikinä ollut edes ennen tätä viestiä kyseisestä merkistä mitään kuullut) tulee sama fiilis kuin vaikkapa Alibaban pyöristä (eli täyttä sontaa).
                              Ecobike mainostaa kyllä itseänsä espanjalaisena pyörämerkkinä ja varmaan kasaaminen siellä tapahtukin, mutta kyllä niin halpis pyörän oloinen kuin olla ja voi. Ja ainakin tuossa RX500:ssa ei ole Bafangin moottoria (joka tänä päivänä alkaa jo kohtuu ok. olemaankin tiettyjen mallien osalta), vaan vielä huonompaa "kiinankuraa", eli kiinalaisen Anandan moottori (muka 3999€:n pyörässä...).

                              Jos sinulla on Canyonin Pathlite vaihtoehtona, niin kierrä kaikki tuollaiset Hobbyhallin Ecobiket kaukaa...

                              Comment

                              Working...