above_forum

Collapse

Bosch 500 Wh kesto

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • Tipityy
    Vakiovieras
    • 03/2020
    • 129

Bosch 500 Wh kesto

Ostin 300 km ajetun Trek 4 nyt täydellä akulla Eco noin 100 km,Tour 50,HMTB 50, Turbo40 nämä noin km,onko ihan ok määrät?
    Last edited by Tipityy; 11.03.2020, 06.40.
  • oppes

Alkujaan tämän lähetti Tipityy Katso viesti
    Ostin 300 km ajetun Trek 4 nyt täydellä akulla Eco noin 100 km,Tour 50,HMTB 50, TOUR 40 nämä noin km,onko ihan ok määrät?
    Kuulostaa Boschia tuntemattomasta OK:lta. Jos ajat vaikka Ecolla (hyvin positiivisesti ajatellen) 25km/h keskinopeudella, tarkoittaa 4h ajoaikaa ja tuolloin keskimääräinen avustus olisi 125W - kuulostaa omalla kokemuspohjalla realistiselta. Itse ajelen omalla sähkärillä 1/5-teholla, joka on 100 - 120W ja tuolla mennään juuri +100km. Ja vielä pitää huomioda: MIKÄ ON AKUN oikea kapasiteetti ennen BMS:n katkaisua - Li-Ion-akkua kun ei passaa päästää tyhjäksi. Eli onko tuo 500Wh aikuisten oikeasti käytettävissä olevaa kapasiteettia vaiko akun laskennallista kokonaiskapasiteettia, jota ei ikinä pääse ulosmittaamaan.

Comment

• Travelkicking
      Jäsen
      • 07/2016
      • 789

Kesäkelillä 75 km suht tasamaata molempien vuokrapyörien (Diamant) bosch-akuissa (500 wh) 3 tolppaa jäljellä. Muija ajoi turbolla, minä ecolla. Vaimo jatkoi majoitukseen taksilla (pakettiauto), minä fillarilla. Jäljellä oli vertikaalista vajaa 1 km, mutta sekin hoitui 19 km/h keskinopeudella ja perillä akussa 1 tolppa hengissä. Mulla oli todella kovat rengaspaineet (en mitannut). Palstalaiset varmaan antavat kohta talvikelivastaukset.

Comment

Working...