above_forum

Collapse

Sipoonkorven kansallispuisto ja maastopyöräily

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • paaton
    Moottoriturpa
    • 05/2015
    • 17450

Pitäisi ottaa joskus porukalla foorumilenkkiä tuonne sipoonkorpeen. Sellaista maastoa, minne pääsee kapearenkaisellakin.

Tuo puroniityn tien puoleinen pätkä on ainakin itselleni aika ajamatonta. Taitaa olla enemmän fatbike polkua, mutta tunkkaaminenhan on välillä ihan kivaakin.

Comment

• Lare
      Aktiivijäsen
      • 02/2000
      • 1907

Mä otin läskin vaan vaihtelun takia. Koko reitin olisi voinut ajaa millä tahansa normimaasturilla.

Lähetetty minun SM-S916B laitteesta Tapatalkilla

Comment

• Lare
        Aktiivijäsen
        • 02/2000
        • 1907

Mä en ollut ajanut tuota polkua muutamaan vuoteen, kaatuneiden puiden takia. Nyt se oli ok, punainen greidi on vahvaa liioittelua.

Comment

• Lare
          Aktiivijäsen
          • 02/2000
          • 1907

Olipas mielenkiintoinen ajo. Mä en ole erehtynyt Skorvessa polusta vuosiin, mutta tänään käännyin väärään suuntaan. Kuvassa vähän ennen 20km kohtaa, oli tarkoitus veivata etelään. Ei sinänsä haitannut koska ajettu versio oli hyvä. Harhautuminen oletettavasti johtui siitä että tuo polku on saanut lisää käyttäjiä. Laatunäyte kuvassa.

Comment

• Marsusram
            Veteraani
            • 10/2005
            • 5563

^Joo, se on polkujuoksutapahtuman reitti. Polkujuoksijan sielunmaisema on erilainen kuin suunnistajan, pitää olla jälki jota seurata.
            Love the Ride!

Comment

• Lare
              Aktiivijäsen
              • 02/2000
              • 1907

Vedin Clubille tänään ajon.
              Palvelu maastopyöräilijöille, polkujuoksijoille ja ulkoilijoille jotka kaipaavat lenkeilleen uusia polkuja ja maisemia.

Kohdalla 28km kolme puuta polulla,

Comment

• harald
                Palstajyrä
                • 05/2018
                • 3044

Olinkin näkevinäni pyörän jälkiä talon edessä. Itse en jaksanut paikan päälle, kiitos kutsusta kuitenkin.

Comment

• harald
                  Palstajyrä
                  • 05/2018
                  • 3044

Kuvasin eilisen lenkin koska voin, lätkäisen musaa päälle, läähätykset julkaisen onlyfansissa

Comment

• Jagge_
                    Vakiovieras
                    • 08/2008
                    • 419

Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
                    Kuvasin eilisen lenkin koska voin
                    Löytyisikö jostain tuon saman lenkin gpx track? Sellainen jossa on aikaleimat (ei pelkkä route).

Comment

• harald
                      Palstajyrä
                      • 05/2018
                      • 3044

Onnistuu, mutta haluan vähän trimmata sitä päistään sattuneista syistä. Palailen.

Comment

• harald
                        Palstajyrä
                        • 05/2018
                        • 3044

Kiitos Jagge_!

Siinä pyörii karttapohjalla;

Comment

• harald
                          Palstajyrä
                          • 05/2018
                          • 3044

Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
                          Trailmapissa on polku MML aineistosta joka menee Kärrkullantien keskivaiheilta pohjoisluoteeseen aina moottoritielle asti. Itse ajan yleensä Kärrkullantien loppuun ja siitä vihreää polkua ja moottoritien yli mutta voin tuonkin käydä tarkistamassa. Ihme vain että on polku joka johtaisi moottoritielle ja jäisi siihen.
                          Olen käynyt vähän tutkimassa traktoripolkujen jatkoja nyt kun on ollut vähän lunta niin näkee missä paikalliset jalan- ja tassunjäljet menevät. Löytyihän tuosta Hemängsbergetin yli menevä polun tapainen joka ainakin paikoin on maastossa ja paikoin saa vähän soveltaa. Kunhan nyt ajan siitä muutaman kerran niin eiköhän se ala muotoutumaan niin että näkee polun ilman otsalamppua ja muutamassa oksassa olevaa heijastinteipinpalaa. Tuo siis yhdistää Immersbyntien ja Kärrkullantien. Alussa jos tulee lännestä on Hemängsbergetin nousu joka on melko jyrkkä, mutta mönkijäpolku joten tilaa on kiemurrella kun silmissä mustuu.

Aivan kuten helsingissä metsiköt rajautuvat pää- ja toisioväyliin ja jokaisen ruudukon läpi haluaisi pyöräillä ilman teiden käyttöä. Kohta minulla on sellainen ~12 km lenkki joka on suurimmalta osin pelkkää polkua.

edit; thumbnailissa lenkki, isommassa kuvassa Hemängsbergetin polku joka tulee Trailmapiin lähiaikoina. Jos tuon nyt aloittaisi ja päättäisi esim Juhlamenoihin niin olisi noin 10 km lenkki. Ei mikään helppo neulaspolku.

Comment

• Lare
                            Aktiivijäsen
                            • 02/2000
                            • 1907

Juhlamenot bookattu seuralle huhtikuun alkuun. Sillon vois ajaa tosta porukan läpi

Comment

• harald
                              Palstajyrä
                              • 05/2018
                              • 3044

Arvostaisin, käynpä hinkkaamassa sitä näkyvämmäksi siihen mennessä. Juuri juhlamenolle sopiva lenkki, paluumatkalla voi ajaan tuon läntisemmän etelä-pohjoispolun joka loppuu suoraan juhlamenojen pihalle.

Comment

• harald
                                Palstajyrä
                                • 05/2018
                                • 3044

Otinpa kameran rinnukselleni ja ajoin tuon Hemängsbergetin pätkän Immersbyntieltä. Että ne ketkä haluavat kokeilla eivät pety kun olikin vähän raskaampi pätkä;

Comment

Working...