Alkujaan tämän lähetti EePee
Katso viesti
Koska viimeksi ajoit?
Collapse
X
-
2 x 20, pinkkiskandaalilla. Pitää vähitellen herätellä sykealueen yläpäätä.Korson Kaiku / Hi5bikes.fi
http://vapaaratas.blogspot.fi
"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.
Comment
-
No nii just, tosin puolustukseksi sanottava, että aurinko oli jo maillaan..Alkujaan tämän lähetti jartsuli Katso viestiNo hyi traineria tälläisenä päivänä!Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
Comment
-
Mitä tapahtui, pistikö konstaapeli fillarin puoleksi vuodeksi kuivumaan?Alkujaan tämän lähetti juho_u Katso viestiTänään parituntia. Yhdessä T-risteyksessä oli konstaapeli jalkautunu tutkan kanssa. Sanoin sille, en taida tulla ylinopeutta et tartteis tutkata
. Ei ollu konstaapeli huumorimiehiä 
Comment
-
-
kaksi hyvää lenkkiä
Eilen 140km talvikamppeissa, tänään 133km osin talvikamppeissa mutta kesäkurapyörällä. Tänään menikin reippaasti, tai yritin ajaa reippaasti 125km asti jolloin sain itelleni ihan huikean keskarin 26,1km/h mutta siihen se energia tasan loppui ja tulin kävelyvauhtia vastaseen loput. Tuli "aika lämmin"....ehkä nyt voisi takkiosastosta ja pipa-osastosta keventää, mutta tuskin pystyn luopumaan talvimonoista kesälläkään; puolessavälissä kun kävin kotona niin vasemman jalan varpaat oli ihan valkoiset. ( monon päällä kaksi karvavuorisuojaa ja 2 villasukat...)
On aika väsy olo ja jalkoja särkee, mutta mukavalla tavalla väsy olo. Nyt voi pitää hyvällä omallatunnolla pari vapaapäivää
Comment
-
Hienoa, jollakin muullakin meni huonosti. Äskeinen oma lenkkini oli myöskin varsinainen pohjanoteeraus, joskin pituus oli vain murto-osa tuosta. Taisinpa muutaman ruman sanankin sanoa, kun ei vastatuuli hellittänyt hetkeksikään.Alkujaan tämän lähetti J_K Katso viestiTänään maantienlaitaa 3h27min 106km, joo olipahan paska reissu.
Comment
-
tsemiä harjoitteluun silti..
No niin olikin, lyhyenläntä lenkki hitaasti, kehtasit vielä tänne kirjata. Lisää reeniä vaan.Alkujaan tämän lähetti J_K Katso viestiTänään maantienlaitaa 3h27min 106km, joo olipahan paska reissu.
Comment
-
Ensimmäinen kerta maantiepyöräilyä maantiepyörällä tapahtui tänään. \o/
Tarvittiin ensin 14 000 km pyöräilyä ensin kotimaisella trekking pyörällä ja sitten italialaisella hybridillä 2009-2012.
Ensimmäisten kolmen kilometrin aikana oli lievästi pettynyt, kun en huomannut mainittavaa eroa hybridiini. En uskaltanut käyttää myöskään lukkoja, olihan kyseessä eka kerta ja mt-pyörän kapeampi ohjaustanko tarkoittaa nopeaa ohjausta (ongelmatilanteeseen, jos mutkia matkassa ilmaantuu).
20 km kohdalla alkoi pyörän satulan olemassaolo antamaan signaaleja tajuntaani.
Tutulla puolimatkan kääntöpaikalla rekisteröin mieleeni ajoajan minuutteina ja aika oli hyvä! Ei kuitenkaan ennätys, sillä pyörän nopeus korreloi täysin ulkolämpötilan kanssa.
Paluumatkan alkaessa rohkenin käyttää myös lukkoja, hyvinhän se sujui.
Onko tässä Bianchi Infinitossa naisten satula, sentapainen tuntemukseni oli. Alati sain nostaa takalistoa ylös satulasta, se oli ärsyttävää. Satula on kova tai anatomisesti ylileveä.
Yleensä paluumatka on aina hitaampi, kun se tarkoittaa etelään päin pyöräilyä eli vastatuuleen. Mutta vauhti pysytteli tasaisilla hyvinkin 30 km/h luokkaa ja kokeillen tangon alaotetta.
Kun sama matka taittui to 19.04. hybridillä aikaan 1 h 49 m 52 s [U: 54 // 55 min], tosin lämpötila oli tuolloin +6*C, nyt mentiin lujaa ma 23.04: 1 h 44 m 21 s [U: 52 // 52 min] eli myös paluumatkalla etenemisnopeus pysyi samana.
Nopeusennätykseni samalla matkalla on 20.07.2011 hybridillä 1 h 35 m 02 s [U: 48 // 47 min]. Kun kesähelteet koittaa ja Infiniton ensihuolto valmistuu, kyllä tuo enkka voi olla jopa 1 h 32 m luokkaa tänä kesänä - tai ainakin toivon niin.| PKK |
Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)
Comment







Syke ei oikeen jaksanut nousta enää loppumatkasta, joten huominen hieronta/lepo on taas paikallaan
Comment