above_forum

Collapse

Koska viimeksi ajoit?

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • jartsuli

    #61
    Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viesti
    Koko hieno aurinkoinen päivä meni kaikenlaiseen säätöön, ei kerennyt ajaa kuin puoli tuntia trainerilla illalla..
    No hyi traineria tälläisenä päivänä!

    Comment

    • Kare_Eskola
      Jäsen
      • 10/2007
      • 624

      #62
      2 x 20, pinkkiskandaalilla. Pitää vähitellen herätellä sykealueen yläpäätä.
      Korson Kaiku / Hi5bikes.fi

      http://vapaaratas.blogspot.fi

      "Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.

      Comment

      • EePee
        Jäsen
        • 10/2008
        • 901

        #63
        Alkujaan tämän lähetti jartsuli Katso viesti
        No hyi traineria tälläisenä päivänä!
        No nii just, tosin puolustukseksi sanottava, että aurinko oli jo maillaan..
        Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

        Comment

        • Juha Lehtinen
          Yöhöpisijä
          • 10/1999
          • 11442

          #64
          Alkujaan tämän lähetti juho_u Katso viesti
          Tänään parituntia. Yhdessä T-risteyksessä oli konstaapeli jalkautunu tutkan kanssa. Sanoin sille, en taida tulla ylinopeutta et tartteis tutkata. Ei ollu konstaapeli huumorimiehiä
          Mitä tapahtui, pistikö konstaapeli fillarin puoleksi vuodeksi kuivumaan?

          Comment

          • Privileged
            Jäsen
            • 08/2010
            • 646

            #65
            Lauantaina 207km ja sunnuntaina 163km.

            Comment

            • Tommi_

              #66
              Eilen 1h58min

              Comment

              • tempokisu

                #67
                kaksi hyvää lenkkiä

                Eilen 140km talvikamppeissa, tänään 133km osin talvikamppeissa mutta kesäkurapyörällä. Tänään menikin reippaasti, tai yritin ajaa reippaasti 125km asti jolloin sain itelleni ihan huikean keskarin 26,1km/h mutta siihen se energia tasan loppui ja tulin kävelyvauhtia vastaseen loput. Tuli "aika lämmin"....ehkä nyt voisi takkiosastosta ja pipa-osastosta keventää, mutta tuskin pystyn luopumaan talvimonoista kesälläkään; puolessavälissä kun kävin kotona niin vasemman jalan varpaat oli ihan valkoiset. ( monon päällä kaksi karvavuorisuojaa ja 2 villasukat...)
                On aika väsy olo ja jalkoja särkee, mutta mukavalla tavalla väsy olo. Nyt voi pitää hyvällä omallatunnolla pari vapaapäivää

                Comment

                • J_K
                  Jäsen
                  • 10/2009
                  • 609

                  #68
                  Tänään maantienlaitaa 3h27min 106km, joo olipahan paska reissu.

                  Comment

                  • mk
                    Palstajyrä
                    • 06/2003
                    • 4423

                    #69
                    äsken 1h50min maantielenkkiä, alku vastatuuleen kohtuumaltilla ja loppumyötänen senmitä oli jaloissa jäljellä Syke ei oikeen jaksanut nousta enää loppumatkasta, joten huominen hieronta/lepo on taas paikallaan
                    -- not fast but furious --

                    Comment

                    • JohnFr
                      Vakiovieras
                      • 08/2011
                      • 397

                      #70
                      Alkujaan tämän lähetti J_K Katso viesti
                      Tänään maantienlaitaa 3h27min 106km, joo olipahan paska reissu.
                      Hienoa, jollakin muullakin meni huonosti. Äskeinen oma lenkkini oli myöskin varsinainen pohjanoteeraus, joskin pituus oli vain murto-osa tuosta. Taisinpa muutaman ruman sanankin sanoa, kun ei vastatuuli hellittänyt hetkeksikään.

                      Comment

                      • p bonk
                        Yöhöpisijä
                        • 07/2005
                        • 3486

                        #71
                        Tänään työmatkat kiertotietä.
                        A Gentleman will walk but never run

                        Comment

                        • tempokisu

                          #72
                          tsemiä harjoitteluun silti..

                          Alkujaan tämän lähetti J_K Katso viesti
                          Tänään maantienlaitaa 3h27min 106km, joo olipahan paska reissu.
                          No niin olikin, lyhyenläntä lenkki hitaasti, kehtasit vielä tänne kirjata. Lisää reeniä vaan.

                          Comment

                          • Il ciclista di Roine
                            Jäsen
                            • 06/2011
                            • 521

                            #73
                            Ensimmäinen kerta maantiepyöräilyä maantiepyörällä tapahtui tänään. \o/
                            Tarvittiin ensin 14 000 km pyöräilyä ensin kotimaisella trekking pyörällä ja sitten italialaisella hybridillä 2009-2012.

                            Ensimmäisten kolmen kilometrin aikana oli lievästi pettynyt, kun en huomannut mainittavaa eroa hybridiini. En uskaltanut käyttää myöskään lukkoja, olihan kyseessä eka kerta ja mt-pyörän kapeampi ohjaustanko tarkoittaa nopeaa ohjausta (ongelmatilanteeseen, jos mutkia matkassa ilmaantuu).

                            20 km kohdalla alkoi pyörän satulan olemassaolo antamaan signaaleja tajuntaani.
                            Tutulla puolimatkan kääntöpaikalla rekisteröin mieleeni ajoajan minuutteina ja aika oli hyvä! Ei kuitenkaan ennätys, sillä pyörän nopeus korreloi täysin ulkolämpötilan kanssa.

                            Paluumatkan alkaessa rohkenin käyttää myös lukkoja, hyvinhän se sujui.
                            Onko tässä Bianchi Infinitossa naisten satula, sentapainen tuntemukseni oli. Alati sain nostaa takalistoa ylös satulasta, se oli ärsyttävää. Satula on kova tai anatomisesti ylileveä.

                            Yleensä paluumatka on aina hitaampi, kun se tarkoittaa etelään päin pyöräilyä eli vastatuuleen. Mutta vauhti pysytteli tasaisilla hyvinkin 30 km/h luokkaa ja kokeillen tangon alaotetta.

                            Kun sama matka taittui to 19.04. hybridillä aikaan 1 h 49 m 52 s [U: 54 // 55 min], tosin lämpötila oli tuolloin +6*C, nyt mentiin lujaa ma 23.04: 1 h 44 m 21 s [U: 52 // 52 min] eli myös paluumatkalla etenemisnopeus pysyi samana.
                            Nopeusennätykseni samalla matkalla on 20.07.2011 hybridillä 1 h 35 m 02 s [U: 48 // 47 min]. Kun kesähelteet koittaa ja Infiniton ensihuolto valmistuu, kyllä tuo enkka voi olla jopa 1 h 32 m luokkaa tänä kesänä - tai ainakin toivon niin.
                            | PKK |
                            Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

                            Comment

                            • EePee
                              Jäsen
                              • 10/2008
                              • 901

                              #74
                              eilisiltana reilut puoli tuntia maantiepyörän rääkkäystä trainerissa
                              Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

                              Comment

                              • haedon
                                Palstajyrä
                                • 07/2008
                                • 3297

                                #75
                                Aika onnistunut maastopainotteinen krossarilenkki tänään, vaikka kaikkialla niin märkää ja pehmeää sateen jälkeen. Reilu viisikymppiä ja vajaa kaksi tuntia.
                                Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

                                Comment

                                Working...