Eilen sain pojan houkuteltua fillarilenkille maantien laitaan, ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Poika ajoi meikäläisen cyclolla ja ensimmäinen puoli tuntia mentiin aikalailla normaalia lenkkivauhtia meikäläiselle, mutta sitten mentiinkin niin reippaasti seuraava tunti että jalat huutaa vieläkin hoosiannaa.
Koska viimeksi ajoit?
Collapse
X
-
Äsken terapia-ajoa 76 km / 23 km/h. Räimä, Jälä ja pullakahvit Järviterminaalissa.Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Comment
-
Eilen itiksen tebikseltä nuoren kaverin perään ja siitä ajeltiin reippaasti nikkilään. Kaveri jatko omaa lenkkiään ja itse suunnistin pornaisiin ja taivas repes, vettä tuli kunnolla mutta onneksi kesäkahvila kesämopo oli vieressä. Sateen loppumista vartoten ja sit märkää tietä hinthaaraan ja siitä 148/jokivarrentien ja vanhan lahdentien kautta himaan. Hyvä oli ajella, muutama kovempivauhtinen veto ja muuten mukavuusalueen pyörittelyä. 97,3km ja n.29,4 keskareilla.
Comment
-
Kyllä vanhuus on tullut. Vajaa sata äsken ja enpä pysynyt vetomiehen perässä, kuin ajoittain. Tuskainen reissu kaiken kaikkiaan. Lisäksi liikaa vaatetta. Pah.Last edited by StantheMan; 21.07.2012, 11.15.Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Comment
-
vakio pitkästä aikaa
Ei aina jaksa! se on ihan normaalia ( jos on vähänki enempi tätä ikää..) viikolla itellä oli niin nihkeetä ja ei sujunut, mutta tänään kyllä sujui ihan mukavasti. 133km, alkoi yllättäen sataa tulomatkalla niin jätin tohon, mennessä kaavailin jopa että ainaskii 150 voisi ajella....Mutta pitkästä aikaa Valkeakosken lenkki.
Comment
-
Tänään 64 km vaan ja matka on sopivaAlkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viestiKyllä vanhuus on tullut. Vajaa sata äsken ja enpä pysynyt vetomiehen perässä, kuin ajoittain. Tuskainen reissu kaiken kaikkiaan. Lisäksi liikaa vaatetta. Pah.
Comment
-
Tänään 25 km hyötypyöräilyä ja sitten 50 km lenkki pitkin ja poikin Espoota.
Keskuspuistossa on muuten sitten paikoitellen mäet aika pehmeitä ja vesisateiden tekemiä, paikoitellen todella syviä uomia, joten ei kannata täysillä alamäkeen päästellä. Käärmeitä kannattaa varoa myös, meinasin reilun kilsan matkalla ajaa neljän käärmeen päältä.
Comment







Comment