above_forum

Collapse

Koska viimeksi ajoit?

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • BONK

    #871
    Eilen sain pojan houkuteltua fillarilenkille maantien laitaan, ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Poika ajoi meikäläisen cyclolla ja ensimmäinen puoli tuntia mentiin aikalailla normaalia lenkkivauhtia meikäläiselle, mutta sitten mentiinkin niin reippaasti seuraava tunti että jalat huutaa vieläkin hoosiannaa.

    Comment

    • izmo
      Vanha jäärä
      • 12/2000
      • 11968

      #872
      lounasbaariin kanankoipee suuhun ja matkaa 3 km

      Comment

      • Niki9
        Jäsen
        • 06/2009
        • 548

        #873
        Äsken 71 km kahvittelu-lenkki
        http://www.kaupinkanuunat.net

        Comment

        • mk
          Palstajyrä
          • 06/2003
          • 4423

          #874
          äsken cervelolla maantielenkkiä 1h55min alle hapotusrajan ajellen .. Kulki mukamas aika kivasti, tosin viimeiselle kympille hapotti niin perkeleesti, kun piti sivuvastaseen vääntää loppu
          -- not fast but furious --

          Comment

          • StantheMan
            Veteraani
            • 05/2005
            • 5120

            #875
            Äsken terapia-ajoa 76 km / 23 km/h. Räimä, Jälä ja pullakahvit Järviterminaalissa.
            Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

            Comment

            • haedon
              Palstajyrä
              • 07/2008
              • 3297

              #876
              Eilen oli tämän viikon ainoa lenkki tähän mennessä. Tunti kovempaa maastossa ja kevyttä toinen.
              Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

              Comment

              • artzi2013

                #877
                Eilen itiksen tebikseltä nuoren kaverin perään ja siitä ajeltiin reippaasti nikkilään. Kaveri jatko omaa lenkkiään ja itse suunnistin pornaisiin ja taivas repes, vettä tuli kunnolla mutta onneksi kesäkahvila kesämopo oli vieressä. Sateen loppumista vartoten ja sit märkää tietä hinthaaraan ja siitä 148/jokivarrentien ja vanhan lahdentien kautta himaan. Hyvä oli ajella, muutama kovempivauhtinen veto ja muuten mukavuusalueen pyörittelyä. 97,3km ja n.29,4 keskareilla.



                Comment

                • StantheMan
                  Veteraani
                  • 05/2005
                  • 5120

                  #878
                  Kyllä vanhuus on tullut. Vajaa sata äsken ja enpä pysynyt vetomiehen perässä, kuin ajoittain. Tuskainen reissu kaiken kaikkiaan. Lisäksi liikaa vaatetta. Pah.
                  Last edited by StantheMan; 21.07.2012, 11.15.
                  Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

                  Comment

                  • tempokisu

                    #879
                    vakio pitkästä aikaa

                    Ei aina jaksa! se on ihan normaalia ( jos on vähänki enempi tätä ikää..) viikolla itellä oli niin nihkeetä ja ei sujunut, mutta tänään kyllä sujui ihan mukavasti. 133km, alkoi yllättäen sataa tulomatkalla niin jätin tohon, mennessä kaavailin jopa että ainaskii 150 voisi ajella....Mutta pitkästä aikaa Valkeakosken lenkki.

                    Comment

                    • leevi

                      #880
                      Eilen kävin aamusta ajamassa, 27km lyhyitä vetoja [2km]. Kohta reenaamaan mäkiä

                      Comment

                      • izmo
                        Vanha jäärä
                        • 12/2000
                        • 11968

                        #881
                        Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
                        Kyllä vanhuus on tullut. Vajaa sata äsken ja enpä pysynyt vetomiehen perässä, kuin ajoittain. Tuskainen reissu kaiken kaikkiaan. Lisäksi liikaa vaatetta. Pah.
                        Tänään 64 km vaan ja matka on sopiva

                        Comment

                        • mk
                          Palstajyrä
                          • 06/2003
                          • 4423

                          #882
                          äsken 1h30min kevyttä pyörittelyä cervelolla, syke ~65% .. Reippaasti tuulta, puuskissa 9m/s. Vastanen menomatka varovasti <120bpm , takas samoilla sykkeillä hitusen kovempaa
                          -- not fast but furious --

                          Comment

                          • Pyörällä ja autolla
                            Aktiivijäsen
                            • 05/2012
                            • 1642

                            #883
                            Tänään 25 km hyötypyöräilyä ja sitten 50 km lenkki pitkin ja poikin Espoota.
                            Keskuspuistossa on muuten sitten paikoitellen mäet aika pehmeitä ja vesisateiden tekemiä, paikoitellen todella syviä uomia, joten ei kannata täysillä alamäkeen päästellä. Käärmeitä kannattaa varoa myös, meinasin reilun kilsan matkalla ajaa neljän käärmeen päältä.

                            Comment

                            • HeliT

                              #884
                              Iltapäivällä reilu puolitoista tuntia Laajvuoressa. Uusi ajokki kulkee pehmeästi .

                              Comment

                              • haedon
                                Palstajyrä
                                • 07/2008
                                • 3297

                                #885
                                Pari tuntia tänään maastoilua porukassa.
                                Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

                                Comment

                                Working...