above_forum

Collapse

Koska viimeksi ajoit?

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • JackOja
    Moottoriturpa
    • 01/2006
    • 21512

    #16111
    Tänään Tour de Tuusis, pitkä gravel lisälenkillä (Sääksjärven ympäri) ja rullailu kotiin. Sillai tuli pakkomielle, että halusin 200 täyteen ja piti jonkin verran kiemurrella. Pitkä päivä ja on olo, että jotain on tullut tehtyä.

    Comment

    • zoor
      Vakiovieras
      • 07/2022
      • 417

      #16112
      Tänään 120. Ihan ok sää, aurinkoa ja max 15C. Päällä oli ikivanha Goren N2S windstopper takki, lyhyet bibsit, polvenlämmittimet ja ohuet sormikkaat. Vaatetusta ei ainakaan ollut yhtään liikaa (palelen herkästi).

      Mikähän siinä on, että monen autoilijan on taajamanopeuksissa 30 - 40 km/h pakko päästä ohi vaikka liikenteen jakajan kohdalla. Tai vielä esim. 100 m ennen kääntymistään risteyvälle kadulle. Näihän on aina ollut, mutta ihmetyttää, että tuollainen on edelleen todella yleistä.

      Comment

      • xs2jammu
        Aktiivijäsen
        • 10/2006
        • 1532

        #16113
        Aamusta tein 60 kilsan lenkin
        Don't ride faster than your guardian angel can fly!


        http://pd.kuvat.fi/

        Comment

        • Sivustakatsoja
          Aktiivijäsen
          • 03/2024
          • 1678

          #16114
          Tänään vajaa kolme tuntia maastossa, vakiinnuttaen edellisellä ajokerralla selvitettyjä kohtia ja koeajaen yhden uuden aikaisemmin jännittäneen kohdan.

          Takarengas hikoilee kyljistä, harmi.

          Kello kehoitti olemaan ajmatta, mutta keli vei voiton.

          Comment

          • Juha Lehtinen
            Yöhöpisijä
            • 10/1999
            • 11442

            #16115
            Vajaat 50km maantiellä. Kroppa ei ollut täysin vielä 12-tunnin työvuoroista palautunut mutta kiva oli lenkkiä tehdä tuostakin huolimatta.

            Comment

            • kaakku
              Aktiivijäsen
              • 07/2010
              • 1782

              #16116
              Perjantai-illasta sunnuntai-aamuyöhön Likaasessa lakeudessa. Olipahan haastava ja hieno reissu. 488 km.

              Tällä hetkellä tuntuu että en toiste lähde moiseen hullutukseen uudestaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä..

              Comment

              • JackOja
                Moottoriturpa
                • 01/2006
                • 21512

                #16117
                Iltalenkura 55 kilsaa grävelillä tänään.

                Kerrankin silta idästä länteen kun tähän mennessä ajellut sitä vain lännestä itään. Sehän oli paljon hienompi näin päin ja ylämäkikin iisimpi. Saumat hyppäämällä.

                Comment

                • Copilot
                  Aktiivijäsen
                  • 06/2024
                  • 2231

                  #16118
                  Maanantaina reilu 2h maastossa. Eilen gravelilla autohuollosta töihin ja takaisin, mutta sitä ei lasketa.

                  Comment

                  • JackOja
                    Moottoriturpa
                    • 01/2006
                    • 21512

                    #16119
                    Tänään viiskybää fillarikauppaan & back.

                    Comment

                    • Rapis
                      Vakiovieras
                      • 10/2024
                      • 277

                      #16120
                      Tänään ennen lätkämatsia. Kiirus meinas tulla mutta kuitenkin sain kasaan1:08 ja 32 km. Loistokeli!

                      Comment

                      • marco1
                        Vanha jäärä
                        • 09/1999
                        • 10408

                        #16121
                        Eilen työmatkat.

                        Yllätyin kun aloin laskemaan montaako erilaista pyörätien mallia tuollekin 2x14km matkalle tulee:
                        - ulkoilureitti
                        - perinteinen pyörätie
                        - kaksisuuntainen pyörätie jossa eri kaistat kävelijöille ja pyöräilijöille
                        - yksisuuntainen pyörätie jossa eri kaistat pyöräilijöille ja kävelijöille
                        - pyöräbaanoja ehkä kolmea erilaista mallia

                        Pyörätietotyypit vielä vaihtelevat melko sekavasti niin sääntöorientoituneena henkilönä tässä on oltava tarkka koko matkan ajan.

                        Comment

                        • JackOja
                          Moottoriturpa
                          • 01/2006
                          • 21512

                          #16122
                          Messevä EGW-happening taas ajettu. Eilen pre-prologi lämmittelyajo soolona 40+ kilsaa ja illemmalla possen kokoonnuttua tapahtumakeskukseen prologi 60+ kilsaa. Tänään sitten varsinainen ajelu 128 kilsaa. Jalat on nyt valmiit, saa nähdä jääkö epilogi ajamatta huomenna.

                          Kemiönsaaren sorkut osoittivat taas, että sijaitsevat (yhdessä) valtakunnan gravelparatiiseista. Kivaa (ja epäkivaakin) seikkailua.

                          Comment

                          • zoor
                            Vakiovieras
                            • 07/2022
                            • 417

                            #16123
                            Tänään satanen. Aurinkoa riitti ja lämpötila taisi nousta 20C iltapäivästä. Mukavasti oli muitakin liikkeellä.

                            Muutamalla autoilijalla taas verenpaine nousi ja torvea piti painaa ohittaessa. Eräs autoilija painoi torvea jo hyvän matkan päästä ja kääntyi sivutielle. Näissä tilanteissa siis kelvi on olemassa, mutten halua mennä sinne pujottelemaan ja tekemään äkkijarrutuksia.

                            Paljon tuli autoja myös ohi kapealla tiellä vastaantulevasta liikenteestä huolimatta.

                            Comment

                            • MRe
                              *****ilordi
                              • 09/2006
                              • 8889

                              #16124
                              Eilen läskillä Talosaari-Kallvik ja tänään Regattaan sumpille ja Kruunusiltojen kautta kotiin. Läskillä niinikään. Läski rullasi Laajasaloon päin Kruunuvuoren sillalla 38+ km/h omalla ja mun painolla. Että kyllä siinä on mahdollisuus saada ihan hyvät vauhdit halutessaan.

                              En kyllä ymmärrä tuota Garminin palautusaikojen laskentaa. Eilisen lenkin jälkeen tarjosi jotain 75 h ja sitten tänään lenkin jälkeen palautuminen on kellon mukaan 68 h. Molemmat lenkit ajettu about samalla tehoilla ja sykkeillä

                              Comment

                              • JackOja
                                Moottoriturpa
                                • 01/2006
                                • 21512

                                #16125
                                Äsken reilu kuuskybää.

                                Comment

                                Working...