above_forum

Collapse

Viimeisin hankintasi, vol II

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts

  • Il ciclista di Roine
    replied
    Askeettinen juhannusraideri tiistaina, sillä on pärjättävä juhannuspäivään asti.
    Raiderini EI sisällä:
    - alkoholia
    - lihatuotteita / leikkeleitä
    - juustoa
    - suklaata
    - suolapitoisia elintarvikkeita
    - naposteluelintarvikkeita

    Tujuin tai tiukin juhannusjuoma on magnesium- / minivitamiinitabletti veteen liuotettuna.

    Leave a comment:


  • JackOja
    replied
    Uudet polkujuoksutossut, sukkia, Muc-offin pesuainetiivistettä. Niin ja astiakaappiin uudet kuivausritilät.

    Leave a comment:


  • Rapis
    replied
    Aurinkotuoli Ikeasta.

    Leave a comment:


  • nure
    replied
    Kun vanhaa alkaa lapsettamaan https://www.lego.com/fi-fi/product/r...saAr45EALw_wcB niin jotain täytyy hankkia.

    Leave a comment:


  • nure
    replied
    Tuubi Autosolia titaaniosien kiilloitukseen.

    Leave a comment:


  • Zykkel
    replied
    ^&^^ Itsekin yritin taloyhtiön yhtiökokouksessa ensimmäisen kerran saada lupaa jäähdyttävän ilpin asennukseen joskus 2019 tai 2020. No, ei tullut lupaa. Silloisen laintulkinnan mukaan ei kieltoa edes tarvinnut perustella. Kyllähän osakkaat kantaa ottivat, mutta ei niissä juuri mitään järkiperusteita ollut. KKO.n päätös Turkulaisen taloyhtiön osakkaan asennuskiistasta 21.5.2021 muutti tilanteen täysin ja laitoin muutostyöilmoituksen välittömästi sisään. Käsiteltiin vielä yhtiökokouksessa ja nyt tuli hyväksytty päätös. Loppusyksystä 2021 asennettiin ja nyt lähti viides vuosi kun jäähdytys käytössä. Pitäisiköhän tuolle Turkulaiselle jääräpäälle lähettää viskipullo kiitokseksi, kuka sitten onkaan?

    Leave a comment:


  • MRe
    replied
    ^paras hankinta - jos ei ikinä, niin top viidessä helposti. Lisää asumismukavuutta keskimäärin tuhannella prosentilla.

    Leave a comment:


  • Copilot
    replied
    Jäähdyttävä ilmalämpöpumppu. Miksihän tätäkin on lykännyt niin pitkään.

    Leave a comment:


  • nure
    replied
    Sorry, veljekset menee välillä sekaisin?

    Leave a comment:


  • MRe
    replied
    Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Jack, supacazin teline antaa kyllä periksi jonkin verran https://www.bike24.com/p2289795.html Suht keveitä ja tyylikkäitäkin, mielestäni.
    Se olin mä, joka pullotelineitä kaipasi. Tilasin nyt parit erilaiset, mutta siis konstruktioltaan tuollaiset.

    Leave a comment:


  • JackOja
    replied
    Täh? En mä mitään pullotelineitä kaipaa.

    Leave a comment:


  • nure
    replied
    Jack, supacazin teline antaa kyllä periksi jonkin verran https://www.bike24.com/p2289795.html Suht keveitä ja tyylikkäitäkin, mielestäni.

    Leave a comment:


  • DeCadence
    replied
    Ostohousut kärähti.
    Rex:in Black Magic... 41,90 @Verkkokauppa.com
    Saas nähdä onko skeptikolle iloa..

    Leave a comment:


  • MRe
    replied
    Pullotelineet gräveliin ja maantievehkeeseen meni uusiksi. Ei mahdu nuo Camelbakin pullot nykyisiin. Piti hankkia sellaiset, mitkä antaa periksi ja mahtuu vähän paksumpikin pullo.

    Leave a comment:


  • stenu
    replied
    Puolison pyörään talvikiekoiksi lähes ajamaton DT 350/Son 28/H Plus Son Archetype -dynamokiekkosetti Belgiasta 250 eurolla(!). Kävi tuuri ja satuin törmäämään myynti-ilmoon somessa.

    Leave a comment:

Working...