Askeettinen juhannusraideri tiistaina, sillä on pärjättävä juhannuspäivään asti.
Raiderini EI sisällä:
- alkoholia
- lihatuotteita / leikkeleitä
- juustoa
- suklaata
- suolapitoisia elintarvikkeita
- naposteluelintarvikkeita
Tujuin tai tiukin juhannusjuoma on magnesium- / minivitamiinitabletti veteen liuotettuna.
Viimeisin hankintasi, vol II
Collapse
X
-
Uudet polkujuoksutossut, sukkia, Muc-offin pesuainetiivistettä. Niin ja astiakaappiin uudet kuivausritilät.
Leave a comment:
-
Kun vanhaa alkaa lapsettamaan https://www.lego.com/fi-fi/product/r...saAr45EALw_wcB niin jotain täytyy hankkia.
👍 1Leave a comment:
-
^&^^ Itsekin yritin taloyhtiön yhtiökokouksessa ensimmäisen kerran saada lupaa jäähdyttävän ilpin asennukseen joskus 2019 tai 2020. No, ei tullut lupaa. Silloisen laintulkinnan mukaan ei kieltoa edes tarvinnut perustella. Kyllähän osakkaat kantaa ottivat, mutta ei niissä juuri mitään järkiperusteita ollut. KKO.n päätös Turkulaisen taloyhtiön osakkaan asennuskiistasta 21.5.2021 muutti tilanteen täysin ja laitoin muutostyöilmoituksen välittömästi sisään. Käsiteltiin vielä yhtiökokouksessa ja nyt tuli hyväksytty päätös. Loppusyksystä 2021 asennettiin ja nyt lähti viides vuosi kun jäähdytys käytössä. Pitäisiköhän tuolle Turkulaiselle jääräpäälle lähettää viskipullo kiitokseksi, kuka sitten onkaan?
Leave a comment:
-
^paras hankinta - jos ei ikinä, niin top viidessä helposti. Lisää asumismukavuutta keskimäärin tuhannella prosentilla.
Leave a comment:
-
Jäähdyttävä ilmalämpöpumppu. Miksihän tätäkin on lykännyt niin pitkään.
Leave a comment:
-
Se olin mä, joka pullotelineitä kaipasi. Tilasin nyt parit erilaiset, mutta siis konstruktioltaan tuollaiset.Alkujaan tämän lähetti nure Katso viestiJack, supacazin teline antaa kyllä periksi jonkin verran https://www.bike24.com/p2289795.html Suht keveitä ja tyylikkäitäkin, mielestäni.
Leave a comment:
-
Jack, supacazin teline antaa kyllä periksi jonkin verran https://www.bike24.com/p2289795.html Suht keveitä ja tyylikkäitäkin, mielestäni.
Leave a comment:
-
Ostohousut kärähti.
Rex:in Black Magic... 41,90 @Verkkokauppa.com
Saas nähdä onko skeptikolle iloa..
Leave a comment:
-
Pullotelineet gräveliin ja maantievehkeeseen meni uusiksi. Ei mahdu nuo Camelbakin pullot nykyisiin. Piti hankkia sellaiset, mitkä antaa periksi ja mahtuu vähän paksumpikin pullo.
Leave a comment:
-
Puolison pyörään talvikiekoiksi lähes ajamaton DT 350/Son 28/H Plus Son Archetype -dynamokiekkosetti Belgiasta 250 eurolla(!). Kävi tuuri ja satuin törmäämään myynti-ilmoon somessa.
Leave a comment:







Leave a comment: