above_forum

Collapse

Viimeisin hankintasi, vol II

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts

  • nure
    replied
    Sorry, veljekset menee välillä sekaisin🤣

    Leave a comment:


  • MRe
    replied
    Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Jack, supacazin teline antaa kyllä periksi jonkin verran https://www.bike24.com/p2289795.html Suht keveitä ja tyylikkäitäkin, mielestäni.
    Se olin mä, joka pullotelineitä kaipasi. Tilasin nyt parit erilaiset, mutta siis konstruktioltaan tuollaiset.

    Leave a comment:


  • JackOja
    replied
    Täh? En mä mitään pullotelineitä kaipaa.

    Leave a comment:


  • nure
    replied
    Jack, supacazin teline antaa kyllä periksi jonkin verran https://www.bike24.com/p2289795.html Suht keveitä ja tyylikkäitäkin, mielestäni.

    Leave a comment:


  • DeCadence
    replied
    Ostohousut kärähti.
    Rex:in Black Magic... 41,90 @Verkkokauppa.com
    Saas nähdä onko skeptikolle iloa..

    Leave a comment:


  • MRe
    replied
    Pullotelineet gräveliin ja maantievehkeeseen meni uusiksi. Ei mahdu nuo Camelbakin pullot nykyisiin. Piti hankkia sellaiset, mitkä antaa periksi ja mahtuu vähän paksumpikin pullo.

    Leave a comment:


  • stenu
    replied
    Puolison pyörään talvikiekoiksi lähes ajamaton DT 350/Son 28/H Plus Son Archetype -dynamokiekkosetti Belgiasta 250 eurolla(!). Kävi tuuri ja satuin törmäämään myynti-ilmoon somessa.

    Leave a comment:


  • Copilot
    replied
    Sadehousut, pieni juomareppu ja jotain perushuolto-osaa bike-discountista.

    Leave a comment:


  • J3K
    replied
    Löytyisipä litran metallipulloja jotka 1) Sopisivat pullotelineeseen 2) joissa olisi pyöräily-ystävällinen korkki. Tai no tuurilla saisi korkin vaihdettua mutta... Nykyään kun on 2x 750ml niin eivät oikein tunnu riittäviltä pidemmillä lenkeillä eikä jaksaisi juomareppua roikottaa mukana.

    Viimeinen hankinta oli rihtauspukki, mallia halpa. Meinasin itse värkätä mutta tuumasin että pelkästä tekemisen ilosta ei kannata. Toivottavasti pääsisi vkl aikana testailemaan, riippuu toki miten lätkässä käy.

    Leave a comment:


  • nure
    replied
    Joskus retki keittiön polttoainepullo oli titaania muttei sekään telineeseen sopinut.

    Leave a comment:


  • MRe
    replied
    Onhan noita isompia ja halvempiakin. Mutta ei välttämättä pyöräilykäyttöön tarkoitettuja.

    https://dutchprepper.com/en/products/drinkfles-titanium-750-milliliter?variant=51554659762515&country=CZ&curre ncy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google& utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&s rsltid=AfmBOoqdzbEChMng0MhgjL4pgetosdNB7xyuHsyW0tT YNb2IeqSJYeMtRtg

    Leave a comment:


  • JackOja
    replied
    Ai titskujuomapulloja on, enpä tiennytkään. Sellaisia mä tarviin pari tietenkin. Muoviset menee nopeasti ikävän näköiseksi. Niin varmaan titskukin, mut ei haittaa koska titsku.

    EDIT: jaa noin pienet ja 240 g

    Leave a comment:


  • MRe
    replied
    Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Siis oikeaan ketjuun: Titaaniin sopivat pullotelineet ja yllätys että olivat tarjouksessakin!
    Mä ostin Camelbakin titaanisen juomapullon… poika kyllä pilasi jutun, kun oli käymässä ja möläytti, että toihan maksaa jotain yhdeksänkymppiä. Kun vaimolle noi menee ohi, kun vaan nostaa hyllyyn, eikä puhu mitään.

    Leave a comment:


  • nure
    replied
    Siis oikeaan ketjuun: Titaaniin sopivat pullotelineet ja yllätys että olivat tarjouksessakin!

    Leave a comment:


  • Sivustakatsoja
    replied
    44-hampaisen ovaalin yksivaihteiseen, Alugearilta. Isompaa ei taida mahtua, eikä isompaa ole edes Shimanon DM-kampiin edes saatavilla.

    Leave a comment:

Working...