Viimeisin hankintasi, vol II
Collapse
X
-
Se olin mä, joka pullotelineitä kaipasi. Tilasin nyt parit erilaiset, mutta siis konstruktioltaan tuollaiset.Alkujaan tämän lähetti nure Katso viestiJack, supacazin teline antaa kyllä periksi jonkin verran https://www.bike24.com/p2289795.html Suht keveitä ja tyylikkäitäkin, mielestäni.
Leave a comment:
-
Jack, supacazin teline antaa kyllä periksi jonkin verran https://www.bike24.com/p2289795.html Suht keveitä ja tyylikkäitäkin, mielestäni.
Leave a comment:
-
Ostohousut kärähti.
Rex:in Black Magic... 41,90 @Verkkokauppa.com
Saas nähdä onko skeptikolle iloa..
Leave a comment:
-
Pullotelineet gräveliin ja maantievehkeeseen meni uusiksi. Ei mahdu nuo Camelbakin pullot nykyisiin. Piti hankkia sellaiset, mitkä antaa periksi ja mahtuu vähän paksumpikin pullo.
Leave a comment:
-
Puolison pyörään talvikiekoiksi lähes ajamaton DT 350/Son 28/H Plus Son Archetype -dynamokiekkosetti Belgiasta 250 eurolla(!). Kävi tuuri ja satuin törmäämään myynti-ilmoon somessa.
Leave a comment:
-
Sadehousut, pieni juomareppu ja jotain perushuolto-osaa bike-discountista.
Leave a comment:
-
Löytyisipä litran metallipulloja jotka 1) Sopisivat pullotelineeseen 2) joissa olisi pyöräily-ystävällinen korkki. Tai no tuurilla saisi korkin vaihdettua mutta... Nykyään kun on 2x 750ml niin eivät oikein tunnu riittäviltä pidemmillä lenkeillä eikä jaksaisi juomareppua roikottaa mukana.
Viimeinen hankinta oli rihtauspukki, mallia halpa. Meinasin itse värkätä mutta tuumasin että pelkästä tekemisen ilosta ei kannata. Toivottavasti pääsisi vkl aikana testailemaan, riippuu toki miten lätkässä käy.
Leave a comment:
-
Joskus retki keittiön polttoainepullo oli titaania muttei sekään telineeseen sopinut.
Leave a comment:
-
Onhan noita isompia ja halvempiakin. Mutta ei välttämättä pyöräilykäyttöön tarkoitettuja.
https://dutchprepper.com/en/products/drinkfles-titanium-750-milliliter?variant=51554659762515&country=CZ&curre ncy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google& utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&s rsltid=AfmBOoqdzbEChMng0MhgjL4pgetosdNB7xyuHsyW0tT YNb2IeqSJYeMtRtg
Leave a comment:
-
Ai titskujuomapulloja on, enpä tiennytkään. Sellaisia mä tarviin pari tietenkin. Muoviset menee nopeasti ikävän näköiseksi. Niin varmaan titskukin, mut ei haittaa koska titsku.
EDIT: jaa noin pienet ja 240 g
Leave a comment:
-
Mä ostin Camelbakin titaanisen juomapullon… poika kyllä pilasi jutun, kun oli käymässä ja möläytti, että toihan maksaa jotain yhdeksänkymppiä. Kun vaimolle noi menee ohi, kun vaan nostaa hyllyyn, eikä puhu mitään.Alkujaan tämän lähetti nure Katso viestiSiis oikeaan ketjuun: Titaaniin sopivat pullotelineet ja yllätys että olivat tarjouksessakin!
Leave a comment:
-
Siis oikeaan ketjuun: Titaaniin sopivat pullotelineet ja yllätys että olivat tarjouksessakin!
Leave a comment:
-
44-hampaisen ovaalin yksivaihteiseen, Alugearilta. Isompaa ei taida mahtua, eikä isompaa ole edes Shimanon DM-kampiin edes saatavilla.
Leave a comment:







Leave a comment: