Viimeisin hankintasi, vol II
Collapse
X
-
Suosittelen, oli hyvääAlkujaan tämän lähetti HeliT Katso viestiTuota pitää maistaa kun tulee vastaan
. Tämänhetkinen suosikki B&J on ChunkeyMonkey.
Suosikkini on kuitenkin edelleen mansikkajuustokakku Benkku. Pistaasi saattaisi olla kova kilpailija, mutta sitä ei Suomesta löydy, enkä ehtinyt sitä Jenkeissäkään maistaa, kuolasin vain pakastehyllystä
Comment
-
Sori kun sotkeudun offtopikilla joukkoon, mutta pakko vöyhöttää tuota Ingmannin uutta jäätelösarjaa. Niitä "creme brulee, brysselin kinuskikeksi jne". Ne on jumaliste oikeesti hyviä. Sitä mömmöä jäätelön lisäksi on RIITTÄVÄSTI!!! Ylivoimaisesti mielestäni paras jäätelösarja näistä "normimerkeistä". Ainot on pilipalikamaa noiden rinnalla. Ainoissa olen 100% varma mutu tuntumalla että niiden mömmöt on vähentyneet huomattavasti ensimmäisistä tuotantoeristä. Ei varmasti ole esim siinä kinuskiversiossa läheskään niin paljon kinuskisoosia mitä uutuuttaan oli. Kusetusta sanon minä! Eli suosittelen siis tuota ehdottomasti jos ette ole vielä maistelleet! Itse olen "testannut" tuota jo varmaan parin kymmenen laatikollisen verran.Alkujaan tämän lähetti tipsu Katso viestiSuosittelen, oli hyvää
Suosikkini on kuitenkin edelleen mansikkajuustokakku Benkku. Pistaasi saattaisi olla kova kilpailija, mutta sitä ei Suomesta löydy, enkä ehtinyt sitä Jenkeissäkään maistaa, kuolasin vain pakastehyllystä
Comment
-
Joo, noi on myös mun suosikki tällä hetkellä. Noissa on kuitenkin yksi perustavaa laatua oleva vika...Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti...mutta pakko vöyhöttää tuota Ingmannin uutta jäätelösarjaa. Niitä "creme brulee, brysselin kinuskikeksi jne". Ne on jumaliste oikeesti hyviä. Sitä mömmöä jäätelön lisäksi on RIITTÄVÄSTI!!! Ylivoimaisesti mielestäni paras jäätelösarja näistä "normimerkeistä".
...lähimarketin pakkauskoko on aivan liian pieni! (Pitääkin avautua asiasta lafkan tuotekehitykseen.)
Comment
-
Minusta se annoskoko (=paketillinen) on just sopiva. Ei tule liian ähky.Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti...lähimarketin pakkauskoko on aivan liian pieni! (Pitääkin avautua asiasta lafkan tuotekehitykseen.)
Comment
-
Aivan jooAlkujaan tämän lähetti VesaP Katso viestiMinusta se annoskoko (=paketillinen) on just sopiva. Ei tule liian ähky.
Comment
-
Joo. Ja jos pakkauskokoa isonnetaan, niin se laatikko suhteessa jos venytetään, niin päätykaarien osuus pienenee jäätelön kokonaismassasta kun keskelle lootaa tulee sitä jäätelön keskiosaa vain enempi. Ja ne päätykaaret on just parhaat, kun niissä on eniten sitä ei-jäätelöä.Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viestiAivan joo
Vähän sama kuin automaattikaakaossa täällä duunissa, parasta on se "ei kaakao"-vaahto siinä kaakaon pinnalla. Loppu on sit peruskauraa ja pakollista. Tietysti jos ottas aina 10 mukillista ja hörppäisi vain ne vaahdot jokaisesta...
Ei ole eka kerta kun vaimo kotona sanoo että mitä ihmettä sinä noin sen pakettis söit taas, kun jäätelöstä on keskiosa enää jäljellä ja ympärykset syöty
Joo, vaimo ei noihin pahemmin koske, vaikken olis sotkenutkaan sikamaisesti koko lootaa jo... Jää kaikki aina mulle. 
Edit: Ja bonkkikin vaan jäätelöaltaalle mars kauppaan! Kevät on jäätelön kulta-aikaa, kuten talvi, syksy ja kesäkin!
Comment
-
valinnan paikka
älä sit VesaP rakas enää valita että pitää olla laihiksella...jos sä syöt SEKÄ jäätelöä jotain cremebrulee ETTÄ nutrilettia, niin se kokonaisvaikutus on tasan että rehellisesti sanottuna lihottaa.
Jompi kumpi, pakko ny valita - ihan kaikkea tuosta yhtälöstä ei voi saada. Vaikka ajaisit 6 h päivässä ja salireeni päälle.
Jaa mitä, oli mulla kuvaakin ( tosin ei tuosta edellisestä vaan hankinnoista!)
Historiallinen tudor-puku neitokaiselle- todella huolellista käsityötä! ( tuli 3 pukua mutta tälle oli heti kantaja..)

Sitten PITKÄÄN HIMOOMANI Most Desired ( just sopiva nimi) Eugenia nukke, ja herra numero 15 ( tätä mallia). Yhdessä kuvassa ukkeli tekee "hjallikset" ja tässä "arat"
Last edited by Vieras; 11.05.2012, 12.03.
Comment
-
-
Harvoin samaan aikaan arvon kisu! Harvoin samaan aikaan! Nytkin vedin Kismetin, mutta en Nutrilettia. Vielä olis pari Dumle patukkaa tuossa mutta ne syön ehkä vasta kohta.Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viestijos sä syöt SEKÄ jäätelöä jotain cremebrulee ETTÄ nutrilettia
Ontopic: Suklaata ja marmelaadia, reilusti.
Comment

Comment