Therm-ic joku Fusion-malli. Fusioneissa lämpölangat on myös varpaiden yläpuolella. Tilanne oli siis sellainen, että vanha sukka lakkasi toimimasta, mutta akut vielä hyvät. Tarvitsin vain itse sukat.
Ilmeisesti ajokäyttöön? Missä pidät akkuja kiinni ajon aikana? Olen nimittäin katellut noita, mutta akut vaikuttavat hankalilta saada kiinnitettyä. Eikö nuo ole skimbamonoihin tarkoitettu alun perin?
Ilmeisesti ajokäyttöön? Missä pidät akkuja kiinni ajon aikana? Olen nimittäin katellut noita, mutta akut vaikuttavat hankalilta saada kiinnitettyä. Eikö nuo ole skimbamonoihin tarkoitettu alun perin?
Ainakin omissa thermic-ic sukissa on varren yläosassa akulle paikka ja akku tulee neppareilla sukkaan kiinni. Vähän pyllystä kyllä laittaa housun lahkeen alta sukat päälle/vaihtaa moodia kesken lenkin, kun ei ole bt-versiot. Toimivat siis siinä akussa olevasta napista.
Ajoon juu. Akut kiinnittyy neppareilla sukan yläreunaan. Ihan kätevä systeemi minusta eikä mitään haittaa.
EDIT: No joo, toi SB:n mainitsema tehonsäätö kesken lenkin tuottaa vaivaa, etenkin jos on housut, joissa ei ole lahkeensuussa vetoketjua. BT-akuilla tuostakin selviäisi.
Comment