above_forum

Collapse

Viimeisin hankintasi, vol II

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • mjpk

    #61


    + sijoituksen triplaava kieroudenkorjaus. Ihanan halpaa.

    Comment

    • LJL
      Vanha jäärä
      • 05/2010
      • 11422

      #62
      Tänään ostin uuden etukiekon kieroutuneen tilalle, yksityiseltä. Nyt on kahdet kiekot!

      -Lauri
      -L.

      Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

      Comment

      • tempokisu

        #63
        pakettia ja projektia pukkaa

        mjpk, sä voit nyt kirjaimellisesti katsoa maailmaan "vaaleanpunaisten silmälasien läpi"

        Niin joo, sain eilen ne ukkelit ja yhden ehdin jo saada takin merkkienkiinnitystä vaille valmiiksi, myös tuo neitokainen tuli:

        Comment

        • JackOja
          Moottoriturpa
          • 01/2006
          • 21490

          #64
          Sidonta- ja haavanhoitotarpeita aamulla apteekista hoitaakseni fillarilenkin vammoja.

          Comment

          • VesaP
            Ei mikään tavis
            • 10/2003
            • 7935

            #65
            Uusi saliohjelma seuraavien kuukausien rutistukseen. Kyllä lihas kasvaa nyt perkule!!

            ps) Näyttää miehiseltä kun isoon levytankoon heittää kumpaankin päähän 2.5kg painot pelkästään. Ei mee enempää eräässäkin liikkeessä. No, pienikin lihas kasvaa siis piti tuossa yllä sanomani!

            Comment

            • järppä

              #66
              Uudet Speedo futura ice plus -kakkulat. Vanhat vuotaa jo niin paljon, että päätyy suoraan roskikseen.

              Comment

              • BONK

                #67
                Kuutio multaa. Pihanehostustalkoisiin.

                Comment

                • Keskiäkäinen lohjalainen
                  Aktiivijäsen
                  • 05/2009
                  • 1705

                  #68
                  3x Atera Giro AF -fillarinkuljetustelineitä peltilehmän katolle

                  Comment

                  • tempokisu

                    #69
                    lihaskasvua

                    Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
                    Uusi saliohjelma seuraavien kuukausien rutistukseen. Kyllä lihas kasvaa nyt perkule!!

                    ps) Näyttää miehiseltä kun isoon levytankoon heittää kumpaankin päähän 2.5kg painot pelkästään. Ei mee enempää eräässäkin liikkeessä. No, pienikin lihas kasvaa siis piti tuossa yllä sanomani!
                    ensinnä, pitääkö saliohjelma hankkia? mä tein ite, ja lihas kasvoi voin sanoa.
                    Meillä salilla oli myös tosi kivat 5kg semmoiset tosi ISOT rinkulat, samankokoiset kun muut 10-20-25kg rinkulat, ja ne tietysti näytti reenatessa kivemmalta kun samanpainoiset mutta ihan pienet rinkulat. Ja tuntuu hianolta kun voi sillee parilla sormella nostaa sitä isoa rinkulaa
                    Mutta tosi homma, "pienikin" paino on paljon jos on oikea liike.

                    Comment

                    • E.T.
                      Aktiivijäsen
                      • 04/2006
                      • 1158

                      #70
                      Mulla onkin "punttisali" kotona. Liian lähellä. Rojut on saaneet olla aika rauhassa.

                      Ot: Pari päivää sairaslomaa. Meen kyllä jo huomenna töihin, jos aamulla parempi olo kuin tänään.

                      Comment

                      • apatceh

                        #71
                        Nisseniltä ekat silmälasit ja aurinkolasit voimakkuuksilla. Piti käydä leffateatterissa testaamassa, Iron Sky näytti mielettömän hyvältä ja kaikki oli terävää. Olen ehkä kaivannut näitä pidemmän aikaa...

                        Comment

                        • Pekka L
                          Veteraani
                          • 04/2006
                          • 5063

                          #72
                          Kaar ittelles vaa

                          Comment

                          • tempokisu

                            #73
                            ihanaa!

                            PekkaL, IHANA!

                            Tuli uudet taustat. !! ne oli taiteltu ja jouduin vettään ja silittään kaikki ( nämä on aika isoja kankaita...) mutta mm. tämmöistä ( valkkasin tänne oman suosikkikuvani)


                            Comment

                            • VesaP
                              Ei mikään tavis
                              • 10/2003
                              • 7935

                              #74
                              Cyclingnews HD, vuositilaus.

                              Sent from my iPad using Tapatalk HD

                              Comment

                              • miku80

                                #75
                                Avidin ilmaussetti jarruille ..

                                Comment

                                Working...