Uusi saliohjelma seuraavien kuukausien rutistukseen. Kyllä lihas kasvaa nyt perkule!!
ps) Näyttää miehiseltä kun isoon levytankoon heittää kumpaankin päähän 2.5kg painot pelkästään. Ei mee enempää eräässäkin liikkeessä. No, pienikin lihas kasvaa siis piti tuossa yllä sanomani!
Uusi saliohjelma seuraavien kuukausien rutistukseen. Kyllä lihas kasvaa nyt perkule!!
ps) Näyttää miehiseltä kun isoon levytankoon heittää kumpaankin päähän 2.5kg painot pelkästään. Ei mee enempää eräässäkin liikkeessä. No, pienikin lihas kasvaa siis piti tuossa yllä sanomani!
ensinnä, pitääkö saliohjelma hankkia? mä tein ite, ja lihas kasvoi voin sanoa.
Meillä salilla oli myös tosi kivat 5kg semmoiset tosi ISOT rinkulat, samankokoiset kun muut 10-20-25kg rinkulat, ja ne tietysti näytti reenatessa kivemmalta kun samanpainoiset mutta ihan pienet rinkulat. Ja tuntuu hianolta kun voi sillee parilla sormella nostaa sitä isoa rinkulaa
Mutta tosi homma, "pienikin" paino on paljon jos on oikea liike.
Nisseniltä ekat silmälasit ja aurinkolasit voimakkuuksilla. Piti käydä leffateatterissa testaamassa, Iron Sky näytti mielettömän hyvältä ja kaikki oli terävää. Olen ehkä kaivannut näitä pidemmän aikaa...
Tuli uudet taustat. !! ne oli taiteltu ja jouduin vettään ja silittään kaikki ( nämä on aika isoja kankaita...) mutta mm. tämmöistä ( valkkasin tänne oman suosikkikuvani)
Comment