above_forum

Collapse

Viimeisin hankintasi, vol II

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • EePee
    Jäsen
    • 10/2008
    • 901

    #166
    Autonrenkaan asennuspalveluita aamulla. Päivällä tuli Schawalben Kojacit pojan 20 tuumaiseen Islan puhkijarruteltujen alkuperäisnakkien tilalle, Sramin 9 lehtinen pakka ja ketju, ajohousut pojalle, sisuria, juomapulloa, vannehauhaa. Lisäksi clikkailin maailmalta pidempää alumiiniruuvia juomapullotelineasennuksiin, satulatolppaa, satulaa jne..
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

    Comment

    • Matti S.

      #167
      Ostin uk-ebaysta omasta mielestäni aivan sikamakeen retro-jerseyn. Hinta versus uusi on jotain hassunhalpaa. Ei mitään tietoa minkä tiimin paita on kyseessä mutta siinä lukee isolla GOOD. BETTER. BOSCH! Paita näytti olleen Australiassa (Cycle Classic?) valmistettu ja hiha-aukot on narukäsille (niinkuin aina) mutta eiköhän nuo nyrkin jatkeet tästä vielä kesän mittaan ohene. Täytyy vielä pari muuta retro-paitaa (long sleeves) googlailla... Joku pallokuviopaita voisi olla kool. Mieluummin kuitenkin sellainen mitä ei hevillä vastaan tule.
      Last edited by Vieras; 15.05.2012, 22.38. Syy: löysin tiimin...

      Comment

      • Kemizti
        Palstajyrä
        • 08/2009
        • 3096

        #168
        Hankin enskapyörään vähän keulanpidennystä, nokkelampaa öljyä ja sillee.. asennettukin jo ja toimii =)
        Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

        Comment

        • E.T.
          Aktiivijäsen
          • 04/2006
          • 1158

          #169
          Snickers patukka Siwasta.

          Comment

          • VesaP
            Ei mikään tavis
            • 10/2003
            • 7935

            #170
            Alkujaan tämän lähetti E.T. Katso viesti
            Snickers patukka Siwasta.
            Vaikka nämä onkin loistavia niin itse en viitsi noita "siviilissä" ostaa. Tulee heti mieleen verillä oleva persus, kipeet polvet, särkevä selkä, tuimeloiva käsi jne kun Snikkerssiä syö.

            Comment

            • tempokisu

              #171
              projektia

              Mulla tulee Snickersistä heti mieleen että joku paikka hampaasta lähtee irti. Eikö siinä patukassa ole jotain tohveeta?

              Kummiskii eilen tuli tämä neitokainen, Sunset Rave Aymi, se toinen tummahipiäinen. Lisäksi ostettu näköjään hajustetta, Escadan kausituoksut on ihania.

              Comment

              • Niki9
                Jäsen
                • 06/2009
                • 548

                #172
                Castelli Squadra Long Jacket Extra Large
                Tollainen tuli tilattua, kun kelit on mitä on ja vanha takki kuulemma kerää ilmakuplia sisään
                http://www.kaupinkanuunat.net

                Comment

                • lansive
                  Palstajyrä
                  • 05/2008
                  • 4086

                  #173
                  Polttopuuta 43 kiintokuutiota. Eiköhän nyt ole selvillä, mitä iltaisin tehdään.

                  In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

                  Comment

                  • bomba

                    #174
                    Valikoima avaruudettimia kettukaupasta, jotta voi pelailla stemmien kanssa sovituspeliä.

                    Comment

                    • Nappulakenka
                      Positiivinen palstavarhaiskeski-ikäinen
                      • 07/2008
                      • 2136

                      #175
                      CRC:stä; T-pumppu, iskaripumppu, pari ketjua, vaihdevaijerisetti sekä läjä sisureita

                      Sellon Pyörästä; vaihtajan korvake Stumppiin
                      Still rides with 26er

                      Comment

                      • Juha_H

                        #176
                        64Gt muistikorttitilaa gopro:hon ja Bike-Discountin inventaarioalesta lähti löfflerin bibsit ja 3/4 housut hypriidin ergo-kahvojen kanssa tulemaan.

                        Comment

                        • Torres

                          #177
                          Evansilta Spessun Romin Evo Expert ja samaan vähän tarjouksessa olleita vaatteita. Goren windstopper irroitettavilla hihoilla, lyhythihaihen ajopaita, sukkia sekä emännälle lahjaksi Bontragerin kengät.
                          Sent from my Lumia 800 using Board Express

                          Comment

                          • ppikkupe

                            #178
                            Sony NEX-C3. Panasonic LX3 palveli uskollisesti lähemmäs neljä vuotta. Halusin edelleenkin pienikokoisen mutta kennoltaan suht. laadukkaan kameran, ja nuo mikrojärkkärit on kiinnostanu jo jonkin aikaa... Tässä on tullut jo Ebaystakin kateltua itä-saksalaista laatuoptiikkaa kaveriksi...

                            Comment

                            • JayJ
                              Vakiovieras
                              • 08/2005
                              • 84

                              #179

                              Comment

                              • tempokisu

                                #180
                                Pari projektia valmistui

                                2 Obitsu- tyttöstä ( päät ja kropat erikseen). Tuommoiset isot 1/3 pupu-tohvelit, mutta oli NIIN SULOISET että oli pakko ostaa, voi ne olla tyynyinä tai vaikka kassina?
                                Yksi ( tykkään tästä mallista, näitä on ennestään 3) Vanessa-nukke ja sille mekko. Mekko on tosin koristeltu ite. Kuva on yksi elokuva-inspiraatio...vaikee toi tausta!

                                .
                                Last edited by Vieras; 22.05.2012, 00.29.

                                Comment

                                Working...