Autonrenkaan asennuspalveluita aamulla. Päivällä tuli Schawalben Kojacit pojan 20 tuumaiseen Islan puhkijarruteltujen alkuperäisnakkien tilalle, Sramin 9 lehtinen pakka ja ketju, ajohousut pojalle, sisuria, juomapulloa, vannehauhaa. Lisäksi clikkailin maailmalta pidempää alumiiniruuvia juomapullotelineasennuksiin, satulatolppaa, satulaa jne..
Viimeisin hankintasi, vol II
Collapse
X
-
Ostin uk-ebaysta omasta mielestäni aivan sikamakeen retro-jerseyn. Hinta versus uusi on jotain hassunhalpaa. Ei mitään tietoa minkä tiimin paita on kyseessä mutta siinä lukee isolla GOOD. BETTER. BOSCH! Paita näytti olleen Australiassa (Cycle Classic?) valmistettu ja hiha-aukot on narukäsille (niinkuin aina) mutta eiköhän nuo nyrkin jatkeet tästä vielä kesän mittaan ohene. Täytyy vielä pari muuta retro-paitaa (long sleeves) googlailla... Joku pallokuviopaita voisi olla kool. Mieluummin kuitenkin sellainen mitä ei hevillä vastaan tule.
Comment
-
Vaikka nämä onkin loistavia niin itse en viitsi noita "siviilissä" ostaa. Tulee heti mieleen verillä oleva persus, kipeet polvet, särkevä selkä, tuimeloiva käsi jne kun Snikkerssiä syö.Alkujaan tämän lähetti E.T. Katso viestiSnickers patukka Siwasta.
Comment
-
projektia
Mulla tulee Snickersistä heti mieleen että joku paikka hampaasta lähtee irti. Eikö siinä patukassa ole jotain tohveeta?
Kummiskii eilen tuli tämä neitokainen, Sunset Rave Aymi, se toinen tummahipiäinen. Lisäksi ostettu näköjään hajustetta, Escadan kausituoksut on ihania.
Comment
-
CRC:stä; T-pumppu, iskaripumppu, pari ketjua, vaihdevaijerisetti sekä läjä sisureita
Sellon Pyörästä; vaihtajan korvake StumppiinStill rides with 26er
Comment
-
Sony NEX-C3. Panasonic LX3 palveli uskollisesti lähemmäs neljä vuotta. Halusin edelleenkin pienikokoisen mutta kennoltaan suht. laadukkaan kameran, ja nuo mikrojärkkärit on kiinnostanu jo jonkin aikaa... Tässä on tullut jo Ebaystakin kateltua itä-saksalaista laatuoptiikkaa kaveriksi...
Comment
-
Pari projektia valmistui
2 Obitsu- tyttöstä ( päät ja kropat erikseen). Tuommoiset isot 1/3 pupu-tohvelit, mutta oli NIIN SULOISET että oli pakko ostaa, voi ne olla tyynyinä tai vaikka kassina?
Yksi ( tykkään tästä mallista, näitä on ennestään 3) Vanessa-nukke ja sille mekko. Mekko on tosin koristeltu ite. Kuva on yksi elokuva-inspiraatio...vaikee toi tausta!
.
Last edited by Vieras; 22.05.2012, 00.29.
Comment







Comment