Bontragerin Duotrap nopeus- ja kadenssisensori, Node 1.1 mittari ja semmonen teline siihen, että saa kannattimen eteen mittarin. Mittari muuten lukee ant-signaalia ja siihen saa sykkeen ant-sykevyöllä. Lisätä voi myös wattisensorin siinä äärimmäisen epätodennäköisessä tapauksessa, että semmonen tulisi joskus hankittua. Lisäksi 2 kpl Bontragerin RL juomapullotelineitä. Nämä Lundbergilta Keravalta.
...probikekitin halvennusmyynnistä. Hinta jäi jopa vähän alle keskimääräisen sakukaupan (b-d:n).
+7e postikulut sit päälle. Perkele. Vai liekö proteiinipönttökin jo HANDLING CHARGEn vaatima "iso" tuote ja taas lisää +10e vielä. Joo, ärsyttää kun tottunut noihin ilmaisiin postikuluihin ko lafkan osalta.
ps) Saksan Amazonista saa nuo protskut paljon halvemmalla vielä mitä B-D:sta esim. Mutta älkää kaikkia ostako että riittää mullekin. No, mulla onkin automaattitilaus voimassa. Lähettävät muutaman pöntön joka toinen kuukausi ilman mitään erillisiä tilauksia.
Noi oli siis halvemmat postikulu huomioiden. Eikä tullut handling charge bonaria. Jos ois tullut, niin olis jo jäänyt tilaamatta
...oon kans katellut amazonista noita, mut en ole vielä tilannut. Edit: melko pieni hintaero näyttää olevan vaikkapa b-d:hen verrattuna, vähän riippuu tuotteesta.
Uusia taustakankaita. Nyt tein niin että lähetin ite kuvat! Tämä antaa ihan uutta inspiraatiota. Kuvissa yksi projekti ja kahta taustaa mitä tuli. ( taustoja tuli 14...)
1. Omatekemä ( asu) Haunted Beauty. Ylimääräinen Verushka-nukke on ihan joku haamu, joten tein siitä originaalin Haunted Beauty barbie- kaltaisen.
2. Se tausta kokonaisuudessaan.
3. Talvitausta. Tästä olen iloinen että onnistui, koska tein yhden kuusen ja taivasta tuonne! eikä yhtään huomaa.
Comment