above_forum

Collapse

Viimeisin hankintasi, vol II

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • reappear

    #1501
    Ridley Crossbow käytettynä... ja sit kämppä näin alustavasti ainakin.

    Comment

    • keski-ikäinen

      #1502
      Bontragerin Duotrap nopeus- ja kadenssisensori, Node 1.1 mittari ja semmonen teline siihen, että saa kannattimen eteen mittarin. Mittari muuten lukee ant-signaalia ja siihen saa sykkeen ant-sykevyöllä. Lisätä voi myös wattisensorin siinä äärimmäisen epätodennäköisessä tapauksessa, että semmonen tulisi joskus hankittua. Lisäksi 2 kpl Bontragerin RL juomapullotelineitä. Nämä Lundbergilta Keravalta.

      Comment

      • Oksanen

        #1503
        Lynx Enduro 500 Special

        Comment

        • Mikakoo
          Vakiovieras
          • 10/2009
          • 165

          #1504
          Nordican Supercharger enforcer laskettelusukset käytettynä. Nyt pääsee metässä ja rinteen ulkopuolellakki lujjaa....

          Comment

          • M900
            Nöösi
            • 03/2010
            • 8

            #1505
            Wilier Triestina Cross tuli tilattua.

            Comment

            • keski-ikäinen

              #1506
              ^ Nätti pyörä, varmaan kulkee myös hyvin .

              Comment

              • Ihmekameli
                Vakiovieras
                • 07/2010
                • 101

                #1507
                Punamusta Garmin 500 bundle + Garmin 200

                Comment

                • järppä

                  #1508
                  1x PowerBar Amino Essence Lemon 400g
                  2x Powerbar Protein Plus 80% 700g - Lion Bar

                  ...probikekitin halvennusmyynnistä. Hinta jäi jopa vähän alle keskimääräisen sakukaupan (b-d:n).

                  Comment

                  • VesaP
                    Ei mikään tavis
                    • 10/2003
                    • 7935

                    #1509
                    Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
                    ...probikekitin halvennusmyynnistä. Hinta jäi jopa vähän alle keskimääräisen sakukaupan (b-d:n).
                    +7e postikulut sit päälle. Perkele. Vai liekö proteiinipönttökin jo HANDLING CHARGEn vaatima "iso" tuote ja taas lisää +10e vielä. Joo, ärsyttää kun tottunut noihin ilmaisiin postikuluihin ko lafkan osalta.

                    ps) Saksan Amazonista saa nuo protskut paljon halvemmalla vielä mitä B-D:sta esim. Mutta älkää kaikkia ostako että riittää mullekin. No, mulla onkin automaattitilaus voimassa. Lähettävät muutaman pöntön joka toinen kuukausi ilman mitään erillisiä tilauksia.

                    Comment

                    • järppä

                      #1510
                      Noi oli siis halvemmat postikulu huomioiden. Eikä tullut handling charge bonaria. Jos ois tullut, niin olis jo jäänyt tilaamatta

                      ...oon kans katellut amazonista noita, mut en ole vielä tilannut. Edit: melko pieni hintaero näyttää olevan vaikkapa b-d:hen verrattuna, vähän riippuu tuotteesta.
                      Last edited by Vieras; 07.02.2013, 14.23.

                      Comment

                      • arctic biker

                        #1511
                        Dedacciai Black Magic 2 haarukka maantiepyörään Saldenilta.

                        Comment

                        • Rautaperse

                          #1512
                          - Blackburn - SCORCH 1.0 -lampun.

                          - Knog - 2,2m-lukituskaapelin.

                          - Maxxis Ardent 29 x 2,25" Kumit.

                          - Shimano – ketjupinnejä.

                          - Schwalbe – sisäkumeja paria eri kokoa.

                          - Radon - Mini-soittokelloja

                          - MarshGuard -etulokarin.

                          Comment

                          • tempokisu

                            #1513
                            projekti ja uusia taustoja

                            Uusia taustakankaita. Nyt tein niin että lähetin ite kuvat! Tämä antaa ihan uutta inspiraatiota. Kuvissa yksi projekti ja kahta taustaa mitä tuli. ( taustoja tuli 14...)

                            1. Omatekemä ( asu) Haunted Beauty. Ylimääräinen Verushka-nukke on ihan joku haamu, joten tein siitä originaalin Haunted Beauty barbie- kaltaisen.
                            2. Se tausta kokonaisuudessaan.
                            3. Talvitausta. Tästä olen iloinen että onnistui, koska tein yhden kuusen ja taivasta tuonne! eikä yhtään huomaa.

                            Comment

                            • Shimaani
                              Yöhöpisijä
                              • 08/2003
                              • 12055

                              #1514
                              2 x
                              ja vähän hilppeitä niputettuina
                              Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

                              Comment

                              • VesaP
                                Ei mikään tavis
                                • 10/2003
                                • 7935

                                #1515
                                - 1 x Topeak Bike Cover - Road
                                - 1 x Altura Night Vision Evo Vest 2012
                                - 2 x Altura Night Vision Pannier Cover
                                - 1 x Camelbak Eddy Glass Bottle 700ML

                                Comment

                                Working...