above_forum

Collapse

Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • leooel

    #16
    Originally posted by Ernesti Kolpakko:
    </font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by leooel:
    vedin semmosta kyntö hommelia jota käytetään perunan "laitossa"
    Auraa? </font>[/QUOTE]ai perhana, niinhän se olikin

    Comment

    • WildChild
      Vakiovieras
      • 03/2003
      • 56

      #17
      Kävin kaupassa. Ulkona on kiva ilma, kaikki vaatteet oli märkiä ennen kuin pääsin edes pihasta pois.
      That is not dead which can eternal lie,
      And with strange aeons even death may die.

      Comment

      • M. Ouvinen

        #18
        Juonut (tai juon parhaillaan) olutta (biere de gardea vieläpä..) suoraan pullosta.

        Comment

        • Tero79

          #19
          Ajoin aamupäivällä landelle ja takaisin, haukkuen kaikki matkalla kohtaamani kanssaliikennöitsijät poikki ja pinoon.

          Comment

          • A.H.
            Jäsen
            • 04/2000
            • 757

            #20
            Vaihdoin pojalle vaipan.

            Comment

            • Rolle

              #21
              Join maitoa suoraan purkista ja raavin persettä.

              Comment

              • MJF

                #22
                Kävelin koiran kanssa tunnin vesisateessa, ja pidin siitä

                Comment

                • Tero79

                  #23
                  Originally posted by MJF:
                  Kävelin koiran kanssa tunnin vesisateessa, ja pidin siitä
                  Johtunee siitä, että pärskeet olivat kuin Atlantilla?

                  Comment

                  • MJF

                    #24
                    Originally posted by Tero79:
                    </font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by MJF:
                    Kävelin koiran kanssa tunnin vesisateessa, ja pidin siitä
                    Johtunee siitä, että pärskeet olivat kuin Atlantilla? </font>[/QUOTE]Pärskeet oli kieltämättä komeat tänään

                    Comment

                    • Mika M

                      #25
                      Mitä ihmeen miehekästä siinä kaljan juonnissa nyt muka on? Tunnen monia naisia, jotka juovat kaljaa.
                      Miehekästä.. Olisisko miehenä olo sitten miehekästä. Se, että toteuttaa miehen tehtäväänsä, on mies naisen kanssa. Tämän päivän puolella jo kolme kertaa. Kattellaan, mitä illalla..

                      Comment

                      • sledneck

                        #26
                        Hmm... Mä oon ajanu metsäkonetta, syöny makkaraa, tapellu tietsikan kans ja raapinu mahaa jääkaapin edessä.

                        Mun masiina sotki vähän juttuja niin jouduin rekisteröitymän uudestaan.
                        (en kuitenkaan vaihtanu nimimerkkiä)

                        Comment

                        • jaggi
                          Aktiivijäsen
                          • 11/2001
                          • 1868

                          #27
                          Kiristin Dodgen takapyörän laakereita ja flirttailin yhden city-marketin nätin kassan kanssa...
                          En kylläkään yhtä aikaa....
                          Jumala suojelkoon Amerikkaa ja autoja joita siellä valmistetaan!

                          Comment

                          • Hermeneuttinen

                            #28
                            Kironnut Lancen hyvälle suoritukselle.

                            Comment

                            • team Liquid sh.t

                              #29
                              Juodaan olutta ja pumpattiin rautaa nuorten naisten edessä ;p ahhhh ja....

                              Comment

                              • kribe

                                #30
                                Kiroillu, juonu olutta, kussu tien viereen..

                                Comment

                                Working...