above_forum

Collapse

viimeisin harkintasi?

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • maapaa
    Jäsen
    • 09/2013
    • 625

    #1456
    Shimano XT vai Sram GX

    Comment

    • arctic biker

      #1457
      Vielä mennä vuonna näin normivaloillani oikein hyvin, tänään en. Joko jostain tai sitten ikääntymisestä , mutta pakosta kalliiksi käy tää hyöty/harrastaminen.
      ,

      Comment

      • IncBuff

        #1458
        Ilma näyttää kirkastuvan. Pitäisiköhän käydä ihan ulkona tänään.

        Comment

        • Nana

          #1459
          Keventäiskö samalla etupäätäkin, kun laitan taakse Rokkironin? Nonin uusilla lightskin ja snakeskin-versioillakin tuntuisi olevan isohko painoero. Ilmoitettu paino eroaa vain ehkä 40-50g, mutta todellisuudessa mitatut painot ovat olleet snakeskinillä selvästi korkeammat kuin ilmoitettu. Taidanpa vaihtaa samalla eteenkin. Luulisi lightskin Nonin minulla edessä kestävän jonkin aikaa, ei kuitenkaan ihan niin kepoinen ole kuin LS Roro.

          Comment

          • tempokisu

            #1460
            luopumisia

            Tarvii harkita nukkeja myyntiin, ainakin barbieita. Joskushan nämä on myytävä, ja osaan sen paremmin kun tuleva perikunta.
            Hankalammaksi on vain käynyt tämä elämä kun ikää tuli lisää, lenkillä sitä harkitsee paljon muutakin jo.

            Comment

            • ilmora
              Aktiivijäsen
              • 05/2014
              • 1133

              #1461
              Näillä säälupauksilla ulkoiluttaako crossaria vai maantiefiloa?
              *

              La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie


              Comment

              • janne kuivakangas

                #1462
                Fatbike ☺

                Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

                Comment

                • jarit

                  #1463
                  Leica M-sarja?

                  Comment

                  • Shimaani
                    Yöhöpisijä
                    • 08/2003
                    • 12055

                    #1464
                    Aamuviiden pintaan punnihtin lähteäkö juoksuttaa kierrätyshaukkua vai ei. Kannatti lähteä, tähtitaivas oli hieno ja tunnin ravaaminen boksulle ihan sopivasti.
                    Last edited by Shimaani; 03.11.2015, 08.52. Syy: herrasmies ei juokse jtn rullailin semifatilla :-)
                    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

                    Comment

                    • BONK

                      #1465
                      Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
                      Aamuviiden pintaan punnihtin lähteäkö juoksuttaa kierrätyshaukkua vai ei. Kannatti lähteä, tähtitaivas oli hieno ja tunnin ravaaminen boksulle ihan sopivasti.
                      Erittäin hyvä valinta. Aikaisin aamulla oli tänään(kin) upea juoksukeli sekä koiralle että ihmiselle, myös näillä nurkilla.

                      Comment

                      • Tomos
                        Vakiovieras
                        • 08/2005
                        • 422

                        #1466
                        Harkitsin että minne postaisin jotain että saan täytettyä kolmannen sadan viestin merkkipaalun.

                        Olen havaitsevinani tässä jonkinlaista kuivaa metahuumoria

                        Comment

                        • juho_u

                          #1467
                          Alkujaan tämän lähetti maapaa Katso viesti
                          Shimano XT vai Sram GX
                          Ehdottomasti GX, tuo on ollu positiivinen yllätys. Ei X01:lle pärjää, mutta läskissä ollu toimiva peli.

                          Comment

                          • tempokisu

                            #1468
                            lenkki vai ei?

                            No lähteäkö aamulenkille vai ei? Vitsit ei millään jaksaviittisi tuonne mikrotihkuun ja märälle tielle, pyörävaatteet on vielä kuivumassa..Eikä tässä ole enää kun 5 satasta ajettavana tälle vuodelle enää, tartteeko se nyt tonne lähteä kun väsyttää...

                            Jos ei nukuta niin voin kattella onko tihkua ilmassa, mutta jos nukuttaa niin sitten nukutaan.

                            Comment

                            • Shimaani
                              Yöhöpisijä
                              • 08/2003
                              • 12055

                              #1469
                              Päivittääkö jo kerran päivitettyä beevaloa vaiko ei. Vaiko weevaloa...?
                              Last edited by Shimaani; 06.11.2015, 21.20. Syy: eiku nukkuilemaan
                              Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

                              Comment

                              • foursquare

                                #1470
                                Tänään kotiutettu paikallisesta kivijalka liikkeestä Trek Marlin 6 -16 29''. Iltahämärissä tulikin sillä jo kympin lenkki käytyä polkuja tuuppaamassa. Hyvä fiilis kaikinpuolin

                                Comment

                                Working...