Shimano XT vai Sram GX
viimeisin harkintasi?
Collapse
X
-
Keventäiskö samalla etupäätäkin, kun laitan taakse Rokkironin? Nonin uusilla lightskin ja snakeskin-versioillakin tuntuisi olevan isohko painoero. Ilmoitettu paino eroaa vain ehkä 40-50g, mutta todellisuudessa mitatut painot ovat olleet snakeskinillä selvästi korkeammat kuin ilmoitettu. Taidanpa vaihtaa samalla eteenkin. Luulisi lightskin Nonin minulla edessä kestävän jonkin aikaa, ei kuitenkaan ihan niin kepoinen ole kuin LS Roro.
Comment
-
Aamuviiden pintaan punnihtin lähteäkö juoksuttaa kierrätyshaukkua vai ei. Kannatti lähteä, tähtitaivas oli hieno ja tunnin ravaaminen boksulle ihan sopivasti.Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Comment
-
Erittäin hyvä valinta. Aikaisin aamulla oli tänään(kin) upea juoksukeli sekä koiralle että ihmiselle, myös näillä nurkilla.Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viestiAamuviiden pintaan punnihtin lähteäkö juoksuttaa kierrätyshaukkua vai ei. Kannatti lähteä, tähtitaivas oli hieno ja tunnin ravaaminen boksulle ihan sopivasti.
Comment
-
Ehdottomasti GX, tuo on ollu positiivinen yllätys. Ei X01:lle pärjää, mutta läskissä ollu toimiva peli.Alkujaan tämän lähetti maapaa Katso viestiShimano XT vai Sram GX
Comment
-
lenkki vai ei?
No lähteäkö aamulenkille vai ei? Vitsit ei millään jaksaviittisi tuonne mikrotihkuun ja märälle tielle, pyörävaatteet on vielä kuivumassa..Eikä tässä ole enää kun 5 satasta ajettavana tälle vuodelle enää, tartteeko se nyt tonne lähteä kun väsyttää...
Jos ei nukuta niin voin kattella onko tihkua ilmassa, mutta jos nukuttaa niin sitten nukutaan.
Comment







Comment