above_forum

Collapse

viimeisin harkintasi?

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • beehoo
    Vakiovieras
    • 07/2014
    • 95

    #1351
    No pitkäänkös harkitsit? ☺

    Comment

    • Moska
      Aktiivijäsen
      • 04/2015
      • 2198

      #1352
      Jaaha, failasin näköjään topikin nimen, mutta harkitsinkin pari iltaa ennen hankintaa [emoji12]

      Comment

      • ilmora
        Aktiivijäsen
        • 05/2014
        • 1133

        #1353
        Hyppäisisikö veljen kyytiin roadtripin loppuosuudelle ja menisi Le Havreen seuraamaan Touria?
        *

        La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie


        Comment

        • Nana

          #1354
          Lähtiskö reenaamaan lukkiksia vasurilla vaikka alla slickit ja ulkona satelee. Olen odotellut tovin ruokaa laitellen ja tänne jaaritellen, että sade lakkaisi hieman pidemmäksi ajaksi kuin 15min. Taidan repästä ja vetää pyöräilypöksyt jalkaan ja köpötellä Ridley kainalossa pihalle märästä ja slickeistä huolimatta.

          Comment

          • Mtx
            Vakiovieras
            • 06/2014
            • 127

            #1355
            Mikä se nyt olisi seuraava hyvä fillari. Täpäriä, pikitien kiituri, läski... Noh, harkinta jatkukoon. Ei nuo fillarit kaupoista lopu.
            Sent from my Lumia 1520 using Tapatalk

            Comment

            • IncBuff

              #1356
              Pitäisköhän myydä tuo täpäri.

              Comment

              • JackOja
                Moottoriturpa
                • 01/2006
                • 21512

                #1357
                ^noh, mikäs ny? Motivaation puutetta? Jos kävisit heittämässä pari lenkkiä sillä? Ainakin mulla auttaa.

                Comment

                • IncBuff

                  #1358
                  Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
                  Motivaation puutetta?
                  On. Pahasti.

                  Comment

                  • pekoni

                    #1359
                    Lähtisikö vaimon ja sen sukulaisten kanssa pitkälle viikonlopulle Comolle syyskuun lopussa ja samalla ujuttaisi itsensä ajamaan vähän Il Lombardian reittiä etukäteen?

                    Comment

                    • Jukkis
                      Aktiivijäsen
                      • 03/2010
                      • 1421

                      #1360
                      Nuo sukulaiset (on ne sitten omia tai puolison) tuossa yhtälössä vetää kyllä vahvasti siihen suuntaan, että ei kannata edes harkita,,,


                      Tapatalkista iKälättimellä
                      Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

                      Comment

                      • IncBuff

                        #1361
                        Pitäisiköhän ostaa kahvakuula kotiin kun tulee niin laiskasti käytyä salilla. Jos tuolla saisi edes jotain aikaiseksi jatkuvasti jumissa olevaan yläkroppaan.

                        Comment

                        • Iglumies
                          vapaajäsen
                          • 01/2006
                          • 3878

                          #1362
                          Rocket Ronit vai Hans Damphit Nomadiin alle.

                          Comment

                          • pekoni

                            #1363
                            Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
                            Nuo sukulaiset (on ne sitten omia tai puolison) tuossa yhtälössä vetää kyllä vahvasti siihen suuntaan, että ei kannata edes harkita,,,


                            Tapatalkista iKälättimellä
                            Joo, Como on mielestäni hippasen yliarvostettu. Taitaa jäädä väliin.

                            Comment

                            • oil
                              Vakiovieras
                              • 08/2007
                              • 416

                              #1364
                              Olittisko Trek 920 passeli retki-, talvi-, kauppa- ja peräpyörän hinausajoon?


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              • VesaP
                                Ei mikään tavis
                                • 10/2003
                                • 7935

                                #1365
                                Lähteäkö B400:lle Stänin naapurista Kuopiosta ABC:lta vai ei. No, reitti on jo piirretty ainakin jos kesälomalla jaksaisi kokeilla. Kuopio - Klaukkala, 402km. Ja jos on lounaistuuli, niin kyllä *ituttas.

                                Comment

                                Working...