No pitkäänkös harkitsit? ☺
viimeisin harkintasi?
Collapse
X
-
Lähtiskö reenaamaan lukkiksia vasurilla vaikka alla slickit ja ulkona satelee. Olen odotellut tovin ruokaa laitellen ja tänne jaaritellen, että sade lakkaisi hieman pidemmäksi ajaksi kuin 15min. Taidan repästä ja vetää pyöräilypöksyt jalkaan ja köpötellä Ridley kainalossa pihalle märästä ja slickeistä huolimatta.
Comment
-
-
Joo, Como on mielestäni hippasen yliarvostettu. Taitaa jäädä väliin.Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viestiNuo sukulaiset (on ne sitten omia tai puolison) tuossa yhtälössä vetää kyllä vahvasti siihen suuntaan, että ei kannata edes harkita,,,
Tapatalkista iKälättimellä
Comment







Ja jos on lounaistuuli, niin kyllä *ituttas.
Comment